ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ 2ης ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ Η ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ
Πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η πρώτη άσκηση εγκατάλειψης των διδακτηρίων για την περίπτωση σεισμού. Οι μαθητές/-τριες και το διδακτικό προσωπικό λειτούργησαν με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό εγκαταλείποντας τα διδακτήριας στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα που ορίζουν οι κανόνες ασφαλείας. Κατά την άσκηση ο διευθυντής του σχολείου, υπέυθυνος για το σχέδιο εγκατάλειψης των κτηρίων σε περίπτωση σεισμού, έδωσε