Δεύτερο Μαθητικό Συμβούλιο της Σχολικής Χρονιάς 2025-2026 21/11/2025
Το δεύτερο μαθητικό συμβούλιο των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ πραγματοποιήθηκε με διάθεση συνεργασίας. Οι μαθητές συζήτησαν αναλυτικά την πορεία της προετοιμασίας για το σχολικό παζάρι και έλαβαν σημαντικές αποφάσεις, συνεχίζοντας το οργανωμένο και δημιουργικό κλίμα που ξεκίνησε στο πρώτο συμβούλιο.
Στο συμβούλιο συμμετείχαν:
Από την Ε’ τάξη: Ιφιγένεια, Φιλένια, Νοέλ, (το


