ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Οι δάσκαλοι και ο διευθυντής του Δ.Σ. Πλατάνου ευχαριστούν θερμά τον σύλλογο γονέων του Δ.Σ. Πλατάνου για την προσφορά του όλα αυτά τα χρόνια. Το έργο του συλλόγου είναι και ήταν τεράστιο ακόμα και τις χρονιές που παραλείψαμε να τον ευχαριστήσουμε δημοσίως, καθώς με την άρτια οργάνωσή του καταφέρνει ξανά και ξανά να στηρίξει

 » (συνέχεια…)