ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Η Γιορτή του Σχολείου μας για την Επέτειο του Πολυτεχνείου
Την Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, το σχολείο μας τίμησε την Επέτειο του Πολυτεχνείου με μια γιορτή που διοργάνωσε η Ε’ τάξη. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια αξιόλογη προσπάθεια από τους μαθητές, που εργάστηκαν με ζήλο για να παρουσιάσουν ένα θεατρικό και να αποδώσουν τέσσερα τραγούδια.
