ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Η Γιορτή του Σχολείου μας για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

 

Την Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, το σχολείο μας τίμησε την Επέτειο του Πολυτεχνείου με μια γιορτή που διοργάνωσε η Ε’ τάξη. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια αξιόλογη προσπάθεια από τους μαθητές, που εργάστηκαν με ζήλο για να παρουσιάσουν ένα θεατρικό και να αποδώσουν τέσσερα τραγούδια.

 

 » (συνέχεια…)

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ 51η ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΤΟΥΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Οι εορταστικές εκδηλώσεις του σχολείου μας για την 51η επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή  15-11-2024. 

Μαθήματα την Παρασκευή 15-11-2024 δεν θα πραγματοποιηθούν. Οι μαθητές/-τριες, τοαρχείο λήψης πρωί, θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο (8:00-8:15) και θα σχολάσουν μετά το τέλος της γιορτής και των δράσεων,

 » (συνέχεια…)