eTwinning 2022-2023

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

 

ABOUT US, OUR SCHOOLS AND WHERE WE  LIVE

Οι μαθητές/τριες της Δ τάξης με τις εκπαιδευτικούς Ευαγγελία Φωτάκη και Μελπομένη Γρηγοράσκου συμμετέχουν σε έργο eTwinning οκτάμηνης διάρκειας (Οκτ. 2022-Μάιος 2023), με τίτλο “About us, our schools and where we live”. Είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στη συνεργασία μεταξύ σχολείων ευρωπαϊκών χωρών. Οι μαθητές/τριες θα  περιγράψουν τον εαυτό τους, το σχολείο τους και τον τόπο τους, θα γνωρίσουν άλλες χώρες, ανθρώπους, κουλτούρες, θα αναπτύξουν δεξιότητες (επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, ψηφιακές δεξιότητες κ.ά.) και θα καλλιεργήσουν την αγγλική γλώσσα.

Primary School of Perdikkas   DSCN1333

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Netiquette

Ασφαλής χρήση του διαδικτύου-Προστασία προσωπικών δεδομένων

DSCN1515 DSCN1516

DSCN1519 DSCN1520

Ενημέρωση για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο – Δημιουργία σχετικής αφίσας από τους/τις μαθητές/τριες

 

game2

Εκμάθηση κανόνων ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου μέσω παιχνιδιών (genially, educaplay)

 

Ενότητα 1 (Συστηνόμαστε-Δημιουργούμε λογότυπο)

DSCN1313  DSCN1314

DSCN1349  DSCN1317

Αρχική έρευνα για εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες (ευρωπαϊκά προγράμματα, προηγούμενη εμπειρία, ενδιαφέρον κ.λπ.)

 

DSCN1414  DSCN1415

DSCN1529

DSCN1514  DSCN1534

DSCN1535  DSCN1536

Δημιουργία padlets (1ο: Κάθε εκπαιδευτικός παρουσιάζει την τάξη του/της.  2ο: Κάθε μαθητής/τρια παρουσιάζει τον εαυτό του/της κάνοντας χρήση της αγγλικής γλώσσας.)

 

DSCN1537  DSCN1528

Συμμετοχή σε padlets άλλων σχολείων (Ισπανίας, Ρουμανίας)

 

DSCN1560  DSCN1562

Το βιντεάκι μας (παρουσίαση της Δ τάξης στους εταίρους) (powtoon)

 

DSCN1455  DSCN1458

DSCN1460  DSCN1462

our logo

Δημιουργία λογότυπου για το έργο από τους/τις μαθητές/τριες

 

DSCN1332  DSCN1472

DSCN1337  DSCN1473

DSCN1339  DSCN1475

DSCN1408  DSCN1432

Δημιουργία αφίσας για το πρόγραμμα (μία από κάθε ομάδα εργασίας)

 

DSCN1586  DSCN1588

Ψηφοφορία για το καλύτερο λογότυπο (google forms)

 

DSCN1540  DSCN1541

DSCN1543  DSCN1547

DSCN1551  DSCN1555

Διαδικτυακά παιχνίδια (γνωριμία άλλων μαθητών/τριών) (wordwall)

 

puzzle 4th graders

Δημιουργία του παζλ της τάξης μας

 

DSCN1496 DSCN1497

DSCN1509 DSCN1513

Πρώτη επαφή-γνωριμία με μαθητές/τριες άλλων ελληνικών σχολείων (Δ.Σ. Περδίκκα, 2ο Δ.Σ. Θέρμης, 8ο Δ.Σ. Καλλιθέας) (οργάνωση και υλοποίηση διαδικτυακής συνάντησης στις 31.10.2022) (ESEP-online meetings)

 

Ενότητα 2 (Μιλάμε για τη χώρα μας-Γνωρίζουμε τις συμμετέχουσες χώρες)

DSCN1568  DSCN1566

Το σχολείο μας στον χάρτη-Πληροφορίες για την Ελλάδα και τον Περδίκκα (εικόνες από το διαδίκτυο) (padlet map-google map)

 

DSCN1571  DSCN1573

Διαδικτυακό παιχνίδι (προϋπάρχουσες γνώσεις για τις συμμετέχουσες ευρωπαϊκές χώρες) (Ideaboardz)

 

DSCN1577  DSCN1580 

DSCN1578

GAME TIME

Απόκτηση γνώσεων μέσω διαδικτυακών παιχνιδιών (χώρες, πρωτεύουσες, σημαίες, μνημεία, παραδοσιακά φαγητά, πανίδα) (genially, educaplay, wordwall)

 

Το δικό μας παιχνίδι  (genially)

 

DSCN1590  DSCN1594

DSCN1598  DSCN1599

DSCN1601  DSCN1600

Ο χάρτης της Ευρώπης (συμμετέχουσες χώρες, πρωτεύουσες, σημαίες)

 

Questions for the international quiz

Συμμετοχή σε συνεργατικό κουίζ με τρεις ερωτήσεις (a.Which is the biggest island of Greece?   b. Where is the Parthenon located?   c. Which are the colors of Greek flag?)

 

DSCN1667 DSCN1669

DSCN1693 DSCN1695

DSCN1697

Word Art

Παρουσίαση της χώρας μας με συννεφόλεξο (wordart)

 

.png

DSCN1715

Η χώρα μας μέσα από εικόνες (από το διαδίκτυο)

 

Greece map

Ο χάρτης της χώρας μας (γεωγραφικά διαμερίσματα, σημαντικά μνημεία) (εικόνες από το διαδίκτυο)

 

padlet maps padlet maps 1

Οι χάρτες σε padlet

 

Collaborative quiz about the countries

Απόκτηση γνώσεων για τις χώρες μέσω κουίζ (συνεργατικά προϊόντα) (genially, kahoot) (pixlr x-επεξεργασία εικόνας)

 

FORUM OUR COUNTRY

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο forum (ελληνική σημαία: χρώματα, συμβολισμοί)

 

WEBINAR TIME 2

24.11.2022-Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών/τριών  πέντε σχολείων (Ελλάδας, Ισπανίας, Ρουμανίας) (παρουσίαση των ίδιων, της χώρας τους και των εργασιών τους) (ESEP-online meetings)

 

Ενότητα 3 (Χριστουγεννιάτικα έθιμα-Ευχές)

DSCN1842 

Christmas tree

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση-Χριστουγεννιάτικα  δέντρα σε αίθουσα Αγγλικών και αίθουσα διδασκαλίας

 

Christmas calendar DSCN1834

 DSCN1831 DSCN1915

Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο (βίντεο, λεξιλόγιο, κουίζ, παζλ, δραστηριότητες) (tuerchen)

 

DSCN1837

wordart

“Καλά Χριστούγεννα” σε διάφορες γλώσσες (wordart)

 

Christmas cards

Handmade Christmas Cards

Χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες με χρήση ανακυκλώσιμων υλικών (pixlr x-επεξεργασία εικόνας)

 

DSCN1916

Αποστολή και ανταλλαγή καρτών με σχολείο της Ρουμανίας

 

Χριστουγεννιάτικες ευχές στους εταίρους μέσω διαδραστικής εικόνας (genially)

 

  Greek Christmas customs 2

Χριστουγεννιάτικα έθιμα της χώρας μας (Pixlr X-επεξεργασία εικόνας)

  Greek Xmas customs

Παρουσίαση ελληνικών χριστουγεννιάτικων εθίμων (χρήση Edison robot)

 

Letters to Santa

Γράμματα στον Αϊ-Βασίλη (χρήση αγγλικής γλώσσας)

 

FORUM CHRISTMAS

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο forum (αγαπημένα χριστουγεννιάτικα έθιμα)

 

Decembers webinar

15.12.2022-Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών/τριών πέντε σχολείων (Ελλάδας, Ισπανίας, Ρουμανίας) (χριστουγεννιάτικες ευχές, έθιμα, τραγούδια) (google meet)

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από τα δύο ελληνικά σχολεία (Δ.Σ. Περδίκκα-Δ τάξη, 8ο Δ.Σ. Καλλιθέας-Ε τάξη) προς τους εταίρους (συνεργασία μαθητών/τριών)

 

2

Collaborative painting 20.12.22

Συνεργασία μαθητών/τριών  τριών ελληνικών σχολείων (2ο Δ.Σ. Θέρμης-Γ τάξη, Δ. Σ. Περδίκκα-Δ τάξη, 8ο Δ.Σ. Καλλιθέας-Ε τάξη)-Ζωγραφιά για τη χριστουγεννιάτικη ιστορία (το ξωτικό του Αϊ-Βασίλη στην Ελλάδα) (pixlr x-επεξεργασία εικόνας)

 

DSCN2036 DSCN1867

Συνεργατική χριστουγεννιάτικη ιστορία (storyjumper)


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Κάλαντα Χριστουγέννων-Συνεργατική δράση μαθητών/τριών  τριών ελληνικών σχολείων (8ο Καλλιθέας-Ε τάξη, 2ο Θέρμης-Γ και Δ τάξεις, Δ.Σ. Περδίκκα-Δ τάξη)

 

DSCN19232

https://voca.ro/1nx7Ny8Djmj9

22.12.2022-Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους/τις μαθητές/τριές μας προς τους εταίρους (ηχογράφηση-Vocaroo)

 

Letters from Romania  Leteers from Romania 2

23.12.2022-Παραλαβή χριστουγεννιάτικων καρτών και ευχών από τους/τις φίλους/ες μας από τη Ρουμανία

 

Ενότητα 4 (Παρουσιάζουμε το σχολείο μας-Μαθαίνουμε για τα άλλα σχολεία)

Our school timetable etc. 1  Our school

Timetable 4th class 2022 23

Σύντομη παρουσίαση της λειτουργίας του σχολείου και του προγράμματος σπουδών – Συμμετοχή σε padlet

 

FORUM 13.01.23      FORUM OUR SCHOOL

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο forum (αγαπημένο μάθημα)

 

Το σχολείο μας μέσα από φωτογραφίες (powerpoint–>video)

 

Questionnaire about school DSCN2132 1

Συμμετοχή σε έρευνα (μέσω ερωτηματολογίου με 13 ερωτήσεις) που αφορά στη λειτουργία του σχολείου και την εκπαιδευτική διαδικασία (google forms, χρήση αγγλικής γλώσσας)

 

Our school drawing

Διάφοροι χώροι του σχολείου μέσα από ζωγραφιές των μαθητών/τριών (pixlr x)

 

Januarys webinar 2

Januarys webinar 1

30.01.2023-Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών/τριών τριών σχολείων, δύο ελληνικών και ενός ισπανικού (ανταλλαγή πληροφοριών για τη λειτουργία του σχολείου, τις δραστηριότητες, το αγαπημένο μάθημα) (google meet)

 

Ενότητα 5 (Έθιμα Αποκριάς-Παρουσιάζουμε το χωριό/την πόλη μας)

DSCN2180  DSCN2181

DSCN2183  collaboration masks

Συνεργασία μαθητών/τριών δύο σχολείων για την κατασκευή αποκριάτικων μασκών (Δ τάξη Δ.Σ.Περδίκκα-Γ τάξη 2ου Δ.Σ.Θέρμης)(pixlr x-επεξεργασία εικόνας)

 

customs welcome spring

Παρουσίαση εθίμων του τόπου μας μέσα από ζωγραφιές και κατασκευές των μαθητών/τριών (καρναβάλι, μάσκες, κυρα-Σαρακοστή, χαρταετός, νηστεία, βραχιολάκια του Μάρτη) (pixlr x)

 

Καταγραφή 1 Καταγραφή 2

Το χωριό μας  στον χάρτη (google maps-annotely)

 

OUR VILLAGE  00

Ο Περδίκκας μέσα από φωτογραφικό υλικό (pixlr x)-Συμμετοχή σε padlet

 

https://player.vimeo.com/video/798740347?h=fe3db47d6b&app_id=122963

Οι γειτονιές των μαθητών/τριών (vimeo)

 

https://crosswordlabs.com/view/our-village-6

Δημιουργία σταυρόλεξου (Tο χωριό μας) (crosswordlabs)

 

Ο Περδίκκας (Shotcut)

 

11

https://europa.eu/webtools/crs/iframe?addconsent=youtube.com&oriurl=https%3A%2F%2Fwww.youtube-nocookie.com%2Fembed%2FjTvS9I9wqWk%3Ffeature%3Doembed

Παρουσίαση του Περδίκκα με τη βοήθεια του Edison robot (canva-youtube)

 

Καταγραφή 3

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο forum (αγαπημένα μέρη του χωριού)

 

28.03.2023

28.03.2023-Οργάνωση και υλοποίηση διαδικτυακής συνάντησης μαθητών/τριών τριών σχολείων (Δ.Σ. Περδίκκα, 2ο Δ.Σ .Θέρμης, Escola Migdia Primary School) (παρουσίαση του χωριού/ της πόλης μέσω φωτογραφιών, ζωγραφιών, powerpoint, σταυρόλεξου) (microsoft teams)

 

Ενότητα 6 (Πασχαλινά έθιμα-Αξιολόγηση του έργου)

Common product Happy Easter

Συνεργασία μαθητών/τριών δύο σχολείων, 2ου Δ.Σ. Θέρμης (Γ τάξη) και Δ.Σ. Περδίκκα (Δ τάξη) (Πασχαλινές ζωγραφιές) (Επεξεργασία εικόνας-Pixlr x)

 

webinar28.04.2023

28.04.2023-Οργάνωση και υλοποίηση διαδικτυακής συνάντησης μαθητών/τριών δύο σχολείων (Δ τάξη Δ.Σ.Περδίκκα, Ε και ΣΤ τάξεις Puig Campillo School-Spain) (γνωριμία μαθητών/τριών, ανταλλαγή πληροφοριών για χώρα, χωριό, σχολείο, ενδιαφέροντα, αποτίμηση του προγράμματος-αγαπημένες δραστηριότητες) (microsoft teams)

 

EUROPE DAY 1

9 Μαΐου-Ημέρα της Ευρώπης/Ημέρα eTwinning

 

FORUM MAY 2023

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο forum (αξιολόγηση του προγράμματος με μια λέξη, αγαπημένη δραστηριότητα)

 

DSCN2389

30.05.2023-Συμμετοχή των μαθητών/τριών στο forum (What is an eTwinning project for you?) (Mentimeter)

 

ΤΕΛΙΚΑ   ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ηλεκτρονικά βιβλία

DSCN2036

https://www.storyjumper.com/book/showframe/104264956/638b5ea91dfa3

Χριστουγεννιάτικη ιστορία (storyjumper)

 

About us

https://www.canva.com/design/DAFQ7jGEY1M/GIIrL2D2E49twPkal1XpvA/view

Δραστηριότητες προγράμματος (canva)

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1683789834970 1683789834978

ερωτ. αξιολ. προγράμματος

Αξιολόγηση του προγράμματος από μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς μέσω ερωτηματολογίου (αποτίμηση, αγαπημένες δραστηριότητες, δυσκολίες, προτάσεις για βελτίωση κ.ά.)

 

DSCN2383 DSCN2385

30.05.2023-Συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών σε τελική έρευνα (αξιολόγηση του προγράμματος) (google forms)

ΠΗΓΗ: Twinspace

 

ΔΙΑΧΥΣΗ

13.06.23 13.06.23 1

13.06.2023-Παρουσίαση του προγράμματος από τους/τις μαθητές/τριες της Δ τάξης σε εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες του σχολείου και γονείς (canva)

eTwinning project   ” About us, our schools and where we live ”  (2022-23)

 

 

I’ m a child and this is my right

Οι μαθητές της Γ τάξης με την εκπαιδευτικό Βαρδάκα Θεοπίστη συμμετέχουν στο πρόγραμμα eTwinning,με τίτλο “I’ m a child and this is my right” (Οκτ. 2022- Μάιος 2023). Είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στη συνεργασία μεταξύ σχολείων ευρωπαϊκών χωρών, στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και δεξιοτήτων τέχνης, στη γλωσσική ανάπτυξη και καλλιέργεια της αγγλικής γλώσσας, καθώς και στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

20221118 113337

Γνωριμία μαθητών/τριών

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 04 05 202612

Συμμετοχή σε padlet

20221114 134929

Λογότυπο

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 04 05 201633

Ψηφοφορία για το καλύτερο λογότυπο

20221111 232822

Παρουσίαση αγαπημένων δραστηριοτήτων

20221130 122747 20221202 110050

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

2 768x467 1 20221202 112100

“Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου”

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 04 05 201845 Στιγμιότυπο οθόνης 2023 04 05 201749

Παρουσίαση του σχολείου μας

20221220 100407

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα

Screenshot 20230612 205931 Viber

Χριστουγεννιάτικη κάρτα, ευχές

20221114 134909 20221114 134856

20230425 111430 20230425 111446

20230425 111459 20230517 130427

Δικαιώματα του παιδιού

20221222 105953 20230126 113926

20230221 130940

Παιχνίδια

20230310 130931 20230310 130304

20230310 130101 20230315 095351

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 06 12 204149 20230214 131317

20230214 131420 20230214 131459

20230214 122159

Σχολικός εκφοβισμός

 

 

 

Let’s celebrate the European Day of Languages together

Οι μαθητές/τριες της Στ τάξης με την εκπαιδευτικό Μελπομένη Γρηγοράσκου συμμετέχουν σε ένα σύντομο έργο eTwinning, με τίτλο “Let’s celebrate the European Day of Languages together”. Οι μαθητές/τριες θα έχουν  την ευκαιρία να συνεργαστούν με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών, ώστε να κατανοήσουν την ύπαρξη γλωσσικής ποικιλομορφίας και τη σημαντικότητα της εκμάθησης ξένων γλωσσών για τη ζωή τους.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Χρωματισμός σημαιών των συνεργαζόμενων χωρών και δημιουργία αφίσας από τους μαθητές με τον τίτλο του ευρωπαϊκού έργου που συμμετέχουμε.

1664373362399 1664373362393

Οι μαθητές δημιούργησαν έναν σύντομο διάλογο στη γλώσσα της χώρας που ανέλαβαν στην προηγούμενη δραστηριότητα και τον παρουσίασαν στην τάξη.

1664373362387

Δημιουργία Padlet με χαιρετισμούς στη γλώσσα όλων των χωρών που συμμετέχουν στο έργο στην προσπάθειά μας να χαιρετήσουμε τους μαθητές με τους οποίους συνεργαζόμαστε.

edl   edl0  IMG 20221011 104837

 

Δημιουργία αφίσας για κάποιες από τις συμμετέχουσες χώρες, όπως την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Μολδαβία και την Κροατία .

edl1edl2 edl3 edl4 edl5 edl6 edl7 edl8

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22

 

COLORS OF SPRING

Οι μαθητές/τριες της Δ τάξης με την εκπαιδευτικό Θεοπίστη Βαρδάκα  συμμετέχουν σε έργο eTwinning, με τίτλο “Colors of Spring” (Μάρτιος 2022 – Μάιος 2022). Είναι ένα πρόγραμμα οικολογικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Στοχεύει στη συνεργασία μεταξύ σχολείων ευρωπαϊκών χωρών, στην ανάπτυξη σεβασμού για τη φύση, στη γνωριμία με έθιμα που σχετίζονται με εορτές της άνοιξης, στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, στη γλωσσική ανάπτυξη και καλλιέργεια της αγγλικής γλώσσας, καθώς στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

20220317 102345    20220318 131051

Δημιουργία λογότυπου για το πρόγραμμα

Συμμετοχή και σε διαγωνισμό για την επιλογή του καλύτερου λογότυπου

 

20220317 093957     20220317 103206

Ερχομός  χελιδονιών

 

20220317 102121

Φύτεμα σπόρων για ντομάτες και πιπεριές

 

20220408 091554   20220408 091623

Το ταξίδι ενός σπόρου

 

20220304 131033     20220304 132343

Η κυρα-Σαρακοστή

 

20220318 131150 1     20220317 102356

20220328 130721     20220328 130709

Καλλιτεχνικές δημιουργίες για την άνοιξη από τους/τις μαθητές/τριες

 

20220328 121857      20220328 105332

20220328 131550     20220328 131539

20220328 124521      20220330 111032 1

20220330 084134     20220330 084051

20220330 095105       20220330 111941

20220330 095842    20220330 111958

20220330 114852     20220330 112028

20220330 113006

Κατασκευή καρτών για την άνοιξη

 

20220328 131507     20220328 131523

Διακόσμηση της αίθουσας διδασκαλίας

 

bd8fe2f8d

Η αφίσα μας

 

DSCN1150  DSCN1164

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (καλλιτεχνικές δημιουργίες μαθητών/τριών και συζήτηση με τη συγγραφέα κ. Μ. Γιώτη)

 

20220405 121427  20220405 121311

20220405 121413

Εκμάθηση  αγγλικών λέξεων σχετικών με το Πάσχα μέσω παιχνιδιού (Wakelet)

 

20220406 094914        20220406 094205

20220406 092813   20220404 105741

Κατασκευή πασχαλινών καρτών

 

20220330 105026

Αποστολή καρτών στους/στις φίλους/ες μας από την Πολωνία, την Τουρκία και την Ιταλία

 

ab9ae33c9   acb5970c9

b26a4c85f

Πασχαλινά αυγά, διακόσμηση της αίθουσας διδασκαλίας

 

padlet εθιμα του Πάσχα

Έθιμα του Πάσχα στο padlet της κ. Βαρδάκα

 

bf92c4deb

Κάρτες και ευχές από τους Πολωνούς φίλους μας

 

a77fcfe59

Συναισθήματα που μας προκαλεί η άνοιξη

 

20220331 135908  20220403 124054

20220403 124008     20220403 124410

20220403 124353

Η άνοιξη στον τόπο μας

 

c4b9de9ab     c08b23beb 3

22 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα της Γης

 

20220606 093801

5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (συμμετοχή σε δεντροφύτευση)

 

20220608 104943

Τραγούδια για την άνοιξη και το καλοκαίρι

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20220607 184540

Λήξη του προγράμματος – Πιστοποιητικό παρακολούθησης για κάθε μαθητή/τρια

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20220607 163119

Αξιολόγηση του προγράμματος από μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικό μέσω ερωτηματολογίου

 

 

POWER OF WATER

Οι μαθητές/τριες της Ε τάξης με τις εκπαιδευτικούς Ευαγγελία Φωτάκη και Σοφία Κοπρά συμμετέχουν σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα οικολογικού ενδιαφέροντος  διάρκειας μεγαλύτερης του τετράμηνου (03/12/ 2021-12/04/2022), με τίτλο “Power of water”. Πρόκειται για ένα έργο eTwinning που στοχεύει στη συνεργασία μεταξύ σχολείων ευρωπαϊκών χωρών, στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον, στην απόκτηση σωστής στάσης και συμπεριφοράς ως προς τη χρήση του νερού, στην ανάπτυξη σεβασμού για τη φύση,  στην καλλιέργεια αισθήματος ευθύνης, στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων και στην καλλιέργεια της αγγλικής γλώσσας.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 DSCN0239 1   DSCN0245

Δημιουργία λογότυπου για το πρόγραμμα από τους/τις μαθητές/τριες

 

 DSCN0270 1    DSCN0289

Δημιουργία αφίσας

 

DSCN0439

Το σχολείο μας στον χάρτη

 

DSCN0430   DSCN0428

DSCN0426   DSCN0431

Παρουσίαση του/της κάθε μαθητή/τριας (από τον/την ίδιο/ια, στην αγγλική γλώσσα) στο padlet της κ. Φωτάκη

 

DSCN0574  DSCN0573

Συμμετοχή των μαθητών/τριών αλλά και των εκπαιδευτικών σε έρευνα κατά την έναρξη του προγράμματος

 

DSCN0584  DSCN0654

Συμμετοχή σε διαγωνισμούς – Επιλογή του καλύτερου λογότυπου και της καλύτερης αφίσας

 

DSCN0335    DSCN0333

  DSCN0334   DSCN0326

DSCN0338   DSCN0341

DSCN0597  DSCN0636

Η έννοια του “νερού”

 

DSCN0797

Το “νερό” σε άλλες γλώσσες

 

DSCN0545  DSCN0557

Διαδικτυακή συνάντηση με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς άλλων χωρών

 

DSCN0605  DSCN0610

DSCN0682

Νερό και φυτά

 

DSCN0598  DSCN0617

DSCN0648  DSCN0650

DSCN0647  DSCN0637

Υδάτινοι πόροι

 

DSCN0663  DSCN0665

DSCN0666  DSCN0676

Ο κύκλος του νερού

 

DSCN0662  DSCN0672

DSCN0692  DSCN0694

Μασκότ… η σταγόνα

 

DSCN0689  DSCN0688

DSCN0687  DSCN0696

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

 

DSCN0699

Συμμετοχή στη συγγραφή μιας ιστορίας με πρωταγωνίστρια τη  “ΣΤΑΓΟΝΑ”

 

DSCN0730  DSCN0795

DSCN0973   DSCN0974

DSCN1007

Η σημασία του νερού για τη διατήρηση της  ζωής

 

DSCN0748  DSCN0750

DSCN0746  DSCN0775

Χρήσεις του νερού

 

DSCN0778  DSCN0961

DSCN0785  DSCN0786

DSCN0787  DSCN0962

DSCN0963  DSCN0875

Υδρόβιοι οργανισμοί

 

DSCN0862  DSCN0863

DSCN0864  DSCN0865

DSCN0866   DSCN0867

Το λεξιλόγιο του νερού

 

DSCN0848  DSCN0849

DSCN0851  DSCN0854

DSCN0877  DSCN1009

DSCN0871

Νερό και αθλήματα

 

DSCN0886  DSCN0887

DSCN0888  DSCN0889

DSCN0891  DSCN0892

DSCN0893  DSCN0895

DSCN0894  DSCN0884

Νερό και τέχνη (καλλιτεχνικές δημιουργίες από τους/τις μαθητές/τριες)

 

DSCN0952  DSCN0954

DSCN0950  DSCN0955

DSCN0977

Ρύπανση του νερού

 

DSCN0957

Εξοικονόμηση νερού

 

DSCN1030  DSCN1031

DSCN1034  DSCN1036

DSCN1038  DSCN1040

Ένα ποίημα για το νερό

 

DSCN1021  DSCN1018

DSCN1020  DSCN1029

DSCN1026

22 Μαρτίου-Παγκόσμια Ημέρα Νερού

 

DSCN1057  DSCN1058

DSCN1059  DSCN1060

DSCN1061  DSCN1062

DSCN1064

Πείραμα με το νερό (Walking water experiment)

 

DSCN1126   DSCN1132

DSCN1134   DSCN1137

DSCN1141 DSCN1147

Επίσκεψη στο Φράγμα του Περδίκκα

 

DSCN1069  DSCN1074

Συμμετοχή των μαθητών/τριών (και των εκπαιδευτικών) σε έρευνα κατά τη λήξη του προγράμματος

 

ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

DSCN0999  DSCN1004

“Η ιστορία της μικρής σταγόνας” (συνεργατικό προϊόν, χρήση του εργαλείου bookcreator)

https://read.bookcreator.com/TS76de4u7iVGuoZd7F8cV32ulb93/8-ZWf7b4QhSpWc-NDZlpCg

 

DSCN1044  DSCN1046

DSCN1049  DSCN1050

DSCN1125

Παζλ (προϊόν συνεργασίας, κομμάτι I3)

 

DSCN1107  DSCN1109

DSCN1110  DSCN1111

DSCN1112  DSCN1113

DSCN1118

Ηλεκτρονικά βιβλία: κύκλος νερού, σημασία νερού, ρύπανση νερού,  υδρόβιοι οργανισμοί, εξοικονόμηση νερού (μεικτές ομάδες εργασίας, χρήση των εργαλείων emaze, bookcreator, storyjumper)

https://www.emaze.com/@AOTROQWRF/gallery

https://www.emaze.com/@ALRCLOIRW/water-pollutionmixed-team-3

eTwinning project  “Power of water” (2021-2022)

(πηγή: Twinspace)

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

DSCN1103  DSCN1088

Πιστοποιητικό παρακολούθησης του προγράμματος σε κάθε μαθητή/τρια και εκπαιδευτικό (χρήση του εργαλείου Canva)

 

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ

DSCN1200   DSCN1202

Ολοκλήρωση του προγράμματος-Απόψεις των γονέων στο padlet  εκπαιδευτικού από τη Ρουμανία

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

DSCN1081

Αξιολόγηση του προγράμματος από μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς μέσω ερωτηματολογίου

 

ΔΙΑΚΡΙΣΗ

Με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας βραβεύθηκαν οι δύο εκπαιδευτικοί και οι δεκαέξι μαθητές/τριες για το έργο  eTwinning  “Power of water”   (05.09.2022). Επιπλέον, βραβεύτηκαν η εκπαιδευτικός της τάξης και το σχολείο  με Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας (13.06.2023).

 

 

CHRISTMAS IN EUROPE

Στις 15 Νοεμβρίου ξεκίνησε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Christmas in Europe”. Συμμετέχουν σε αυτό οι μαθητές/τριες της Ε τάξης και οι εκπαιδευτικοί Ευαγγελία Φωτάκη και Μαρία Γέρου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα πολιτιστικού ενδιαφέροντος τρίμηνης περίπου διάρκειας  (μέσα Νοεμβρίου 2021 – τέλη Ιανουαρίου 2022). Στοχεύει στη συνεργασία μεταξύ σχολείων ευρωπαϊκών χωρών, στην ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών, στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με την πολιτιστική ποικιλομορφία, στη γνωριμία με παραδόσεις των Χριστουγέννων, στον σεβασμό και στην αποδοχή της διαφορετικότητας, στη γλωσσική ανάπτυξη και καλλιέργεια της αγγλικής γλώσσας, καθώς και στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων.

 

DSCN0122

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Logo Perdikkas Greece         20211122 124357

Δημιουργία λογότυπου για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα (χρήση του εργαλείου Canva)

Συμμετοχή και στον διαγωνισμό για το καλύτερο λογότυπο

 

DSCN0093   DSCN0091

DSCN0098   20211119 103613

DSCN0116   DSCN0125

DSCN0131          DSCN0142

DSCN0146

Κατασκευή χριστουγεννιάτικων καρτών από τους/τις μαθητές/τριες

 

DSCN0151

Κατασκευή καρτ ποστάλ (αντιπροσωπευτικού της χώρας μας)

 

DSCN0185  DSCN0186

Συμμετοχή σε διαγωνισμό για την καλύτερη χριστουγεννιάτικη κάρτα

 

DSCN0082      DSCN0083 

DSCN0087

Γράμματα  στον Αϊ – Βασίλη (χρήση της αγγλικής γλώσσας)

 

DSCN0072    DSCN0074

Ζωγραφιές λέξεων σχετικών με τα Χριστούγεννα ή τον χειμώνα (χριστουγεννιάτικο δέντρο-Christmas tree, χιονάνθρωπος-snowman)

 

DSCN0044   DSCN0046

DSCN0048   DSCN0050 1

Εκμάθηση κανόνων προστασίας όσον αφορά στη χρήση του διαδικτύου μέσω παιχνιδιού (Kahoot)

 

DSCN0156 1     DSCN0175

DSCN0172 1   DSCN0166

DSCN0165 1   DSCN0487

DSCN0479   DSCN0477

Διαδικτυακά παιχνίδια, διασκέδαση και εξάσκηση σε αγγλικά και ηλεκτρονικό υπολογιστή

 

DSCN0470   DSCN0461

DSCN0469   DSCN0473

Συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο κουίζ (Kahoot), διασκέδαση και εκμάθηση χριστουγεννιάτικων εθίμων από τις συμμετέχουσες χώρες

 

DSCN0070    DSCN0136

DSCN0140     DSCN0201 

DSCN0199        DSCN0141  

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της σχολικής αίθουσας

 

20211123 100342

Συμμετοχή των μαθητών/τριών αλλά και των εκπαιδευτικών σε έρευνα ( κατά την έναρξη και τη λήξη του προγράμματος)

 

DSCN0145

Χριστουγεννιάτικο padlet από την κ. Φωτάκη (χριστουγεννιάτικες ευχές από τους/τις εκπαιδευτικούς στη μητρική τους γλώσσα)

 

DSCN0153

Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους/τις μαθητές/τριες

 

DSCN0148       DSCN0152

Αποστολή γραμμάτων στον Αϊ-Βασίλη και χειροποίητων χριστουγεννιάτικων καρτών σε σχολεία άλλων χωρών

 

DSCN0014              DSCN0210

DSCN0218

Χριστουγεννιάτικα στολίδια, κατασκευές

 

DSCN0228    DSCN0227 1

Κάλαντα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς από τους/τις μαθητές/τριες

 

DSCN0296   DSCN0294

DSCN0290

Χριστουγεννιάτικα τραγούδια

 

6C3EE88F 138F 4D5E 8A56 846253A150CE    20211116 084221     DSCN0018 1

decorated boat   DSCN0205 1

CA1FB0E0 E3E5 46A8 8DF8 F46BA3B13E7A    DSCN0357

Χριστουγεννιάτικα δέντρα, στολισμένα καράβια, φάτνες, μελομακάρονα και κουραμπιέδες … θυμίζουν Χριστούγεννα (στην Ελλάδα).

 

DSCN0275   DSCN0276

DSCN0280   DSCN0277

DSCN1211  DSCN1212

Χριστουγεννιάτικες κάρτες, ευχές και γράμματα από τους Γάλλους, Λιθουανούς, Ισπανούς, Τούρκους φίλους μας και … τον Αϊ-Βασίλη (χαρά, ενθουσιασμός…)

 

DSCN0496

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2022!!!

 

DSCN0563  DSCN0564

DSCN0566  DSCN0568

Όμορφες βασιλόπιτες

 

DSCN0987

Συμμετοχή στη συγγραφή μιας χριστουγεννιάτικης ιστορίας

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

DSCN0515

Εκπόνηση του τελικού κουίζ και έκδοση πιστοποιητικού για κάθε μαθητή/τρια

 

ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

DSCN0493      DSCN0491

DSCN0494       DSCN0504

DSCN0505     DSCN0541

DSCN0542     DSCN0680

DSCN0985     DSCN0986

Ηλεκτρονικά βιβλία: χριστουγεννιάτικο λεξικό, κάρτες, στολίδια, κατασκευές, παραδόσεις, ιστορία (προϊόντα συνεργασίας των σχολείων, χρήση των εργαλείων Genially, Canva, bookcreator, storyjumper)

 

CHRISTMAS DICTIONARY

CHRISTMAS CARD EBOOK

https://www.canva.com/design/DAEwYo5ZfZM/pP6ug4CyaO4qz9Gw4pgc2g/watch?utm_content=DAEwYo5ZfZM&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=homepage_design_menu

Christmas Crafts e-book

https://www.storyjumper.com/book/read/120933102/Christmas-in-Europe

https://www.storyjumper.com/book/read/122083482/January-2022#

https://www.storyjumper.com/book/read/123755722/61fae27de430f

 

ΤΕΛΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

https://www.youtube.com/watch?v=qXE2x58nnrE

eTwinning project “Christmas in Europe” (2021-2022)

ΠΗΓΗ: Twinspace

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

DSCN0701  DSCN0703

DSCN0413

Αξιολόγηση του προγράμματος από εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς  μέσω ερωτηματολογίου

 

 

 

etwinning

Δράσεις eTwinning  (προηγούμενων ετών)

Primary School of Perdikkas

TIMETABLE

Christmas in Greece

Easter in Greece

CARNIVAL IN GREECE

Perdikkas

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων