Την τελευταία ημέρα της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να αποχαιρετήσουν τη χρονιά με τον πιο ευχάριστο τρόπο, πραγματοποιώντας εκδρομή στο κέντρο δεξιώσεων «Σύνορο».
Σε έναν όμορφο και ασφαλή χώρο, τα παιδιά διασκέδασαν, έπαιξαν και απόλαυσαν ξέγνοιαστες στιγμές στην παιδική χαρά, γεμίζοντας τη μέρα με χαμόγελα, γέλια και όμορφες αναμνήσεις. Η εκδρομή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για χαλάρωση και ψυχαγωγία, επιβραβεύοντας τους μαθητές για την προσπάθεια και την πρόοδό τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Ιδιαίτερες και θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη προσφορά του, καθώς φρόντισε να προσφέρει πλούσιο μπουφέ με εδέσματα για όλα τα παιδιά, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία της εκδρομής και στη δημιουργία μιας γιορτινής ατμόσφαιρας.
Με τη χαρούμενη αυτή δράση ολοκληρώθηκε μια δημιουργική και γεμάτη εμπειρίες σχολική χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και ξεκούραστο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές!
Καλό καλοκαίρι!