Γιορτή Λήξης Σχολικού Έτους 2025-26 και Αποχαιρετισμός της ΣΤ΄ Τάξης
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 στις 7μ.μ στην αυλή του σχολείου μας, η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-26 και ο αποχαιρετισμός των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης,. Μια όμορφη εκδήλωση που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Διδασκόντων σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Η εκδήλωση […]
Continue Reading