Σήμερα 21/3/2022 ξεκίνησε η εικονική μετακίνηση( virtual mobility) του σχολείου μας με το σχολείο της Γαλλίας Ecole élémentaire privée de La Chapelle Janson.
Το La Chapelle-Janson είναι μια κοινότητα στο τμήμα Ille-et-Vilaine της Βρετάνης στη βορειοδυτική Γαλλία. Συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες από τα σχολεία: Tapioszolos-Ujsvlvas Reformatus Atalanos Iskola es Ovoda της Ουγγαρίας, Fedac Prats της Ισπανίας και Margaretting C of E Primary School της Μ. Βρετανίας.
Συμμετέχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων: Στ’, Ε’ και Γ’, χωρισμένοι σε 5 ομάδες μεικτές ως προς το φύλο, την ηλικία και τις ικανότητες. Τα ονόματα των ομάδων αφορούν αξιοθέατα της περιοχής της Βρετάνης, στην οποία βρίσκεται το σχολείο. Ορίστηκε αρχηγός κάθε ομάδας ο/ η οποίος /α ήταν υπεύθυνος/η για τις διαδικασίες που αφορούσαν την ομάδα του. Ετοιμάστηκε φυλλάδιο με πληροφορίες για τις περιοχές και τα αξιοθέατα, ταυτότητες για τους/τις μαθητές/τριες με το όνομά τους και το όνομα της ομάδας τους. Το σχολείο υποδοχής έστειλε το πρόγραμμα της εβδομάδας
1η ομάδα: ΚΑΣΤΡΟ ΦΟΥΖΕΡ- Le Chateau de Fougere
2η ομάδα: ΛΕ ΜΟΝ ΣΑΙΝ ΜΙΣΕΛ – The Mont Saint Michel
3η ομάδα: ΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΑΡΘΟΥΡΟΥ – The Forest of Borceliande
4η ομάδα: ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΟ /ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ – Victor Hugo/ Les Misérables
5η ομάδα: ΓΑΒΡΙΑΣ – Gavroche
1η ημέρα – Δευτέρα 21-3-2022 ” Υποδοχή – Γαλλία και Βρετάνη”
1η δραστηριότητα: Σύνδεση όλων των ομάδων – Καλωσόρισμα των μαθητών/τριών με τραγούδι της Βρετάνης από τα παιδιά του γαλλικού σχολείου.
Γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους. Παρουσίαση του σχολείου με διαδικτυακή περιήγηση.
2η δραστηριότητα: Γνωριμία με τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Βρετάνης και της Γαλλίας με κουίζ. Συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών.
Παρουσίαση βίντεο με παραδοσιακή συνταγή κρέπας – Ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των παιδιών.
2η μέρα – Τρίτη 22-3-2022 “Εμείς και το χωριό μας”
1η δραστηριότητα: Οι Γάλλοι μαθητές παρουσίασαν τις τάξεις του σχολείου τους. Κατόπιν βγήκαν έξω στο χωριό τους και επισκέφτηκαν ένα εστιατόριο, την εκκλησία τους, το δημαρχείο τους, ένα φαρμακείο, έναν φούρνο και ένα σουπερμάρκετ.
2η δραστηριότητα: Χωρισμένοι σε ομάδες, οι μαθητές από κάθε χώρα συστήνουν τους εαυτούς τους.
3η μέρα – Πέμπτη 24-3-2022 “Τα ξωτικά Korrigans”
1η δραστηριότητα: “The Korrigans”
Τα ξωτικά Korrigans ζούσαν στη Βρετάνη της Γαλλίας κοντά στη θάλασσα ή μέσα στα δάση. Τα παιδιά σχεδίασαν και ζωγράφισαν τα ξωτικά, σύμφωνα με το σχέδιο που έστειλε το σχολείο της Γαλλίας.
2η δραστηριότητα: “Παρουσιάζοντας τον εαυτό μας στα Γαλλικά”
Τα παιδιά έμαθαν διάφορες γαλλικές λέξεις, τις οποίες χρησιμοποίησαν για να παρουσιάσουν τον εαυτό τους.
4η μέρα – Δευτέρα 28-3-2022 “Ο ΓΑΒΡΙΑΣ”
1η δραστηριότητα: Γνωριμία με τον ήρωα Γαβριά του γαλλικού θρύλου. Αναπαράσταση του θανάτου του Γαβριά από τους μαθητές του γαλλικού σχολείου. Συζήτηση για τον ήρωα.
2η δραστηριότητα: Το πορτρέτο του Γαβριά – Έκθεση διαφόρων εικόνων του Γαβριά – Το τραγούδι του Γαβριά
Οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν το πορτρέτο του Γαβριά και παρουσίασαν τα έργα τους. Οι μαθητές/τριες προσπάθησαν να τραγουδήσουν στίχους που ήταν αναρτημένοι στο google drive.
5η μέρα – Τρίτη 29-3-2022 “Τέλος της εικονικής μετακίνησης”
1η δραστηριότητα: Συμμετοχή των μαθητών/τριών σε μουσικό δρώμενο σχετικά με την ιστορία του Korrigan.
2η δραστηριότητα: Παραδοσιακός χορός της Βρετάνης. Ας προσπαθήσουμε όλοι. Παρουσιάζουμε τη συνταγή της κρέπας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου έφαγαν κρέπα και μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους με τους υπόλοιπους εταίρους. Αποχαιρετισμός μ’ ένα τραγούδι.
Ήταν μια εβδομάδα εξαιρετική. Διαβάσαμε τους μύθους όλων των χωρών που είναι μαζί μας στο πρόγραμμα, γνωρίσαμε το σχολείο της Γαλλίας, ξεναγηθήκαμε σε διάφορα μέρη του χωριού τους, ζωγραφίσαμε, παίξαμε, τραγουδήσαμε και φάγαμε κρέπες που είναι ένα νόστιμο φαγητό που προέρχεται από τη Βρετάνη της Γαλλίας. Περάσαμε τέλεια!!!
Απολαύστε το παρακάτω video:
























































