Οι λιλιπούτειοι μαθητές του σχολείου σας εύχονται καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
Οι μαθητές των Γ΄και Δ΄τάξεων εύχονται το άγιο Φως της Ανάστασης, ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας.
Οι λιλιπούτειοι μαθητές του σχολείου σας εύχονται καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
Οι μαθητές των Γ΄και Δ΄τάξεων εύχονται το άγιο Φως της Ανάστασης, ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας.
Για ακόμη μία φορά, ενόψει του εορτασμού των Αγίων ημερών του Πάσχα, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων και οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Ομορφοχωρίου, έχοντας πνεύμα αλτρουισμού και κοινωνικής ευαισθησίας, συγκέντρωσαν μεγάλες ποσότητες τροφίμων, τα οποία παραδόθηκαν σε ευπαθείς ομάδες.