Συνάντηση των μαθητών της ΣΤ’ Τάξης με τον συγγραφέα Γιώργο Παπαχρήστο
Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων της Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης, οι μαθητές της ΣΤ ταξης είχαν την χαρά να υποδεχτούν στον χώρο του σχολείου μας τον νέο συγγραφέα, κ. Γιώργο Παπαχρήστο, ο οποίος κατάγεται από τη Νεάπολη Λακωνίας.
Ο συγγραφέας παρουσίασε το βιβλίο του με τίτλο <<Αυτόν τον κόσμο θέλω >>, το οποίο διηγείται τη φιλία τριών παιδιών από διαφορετικές χώρες. Παρά τις δυσκολίες και τις διαφορετικές τους συνήθειες, οι πρωταγωνιστές αναπτύσσουν μια δυνατή φιλία εν μέσω δύσκολων καιρών αποδεικνύοντας ότι η δύναμη της αγάπης μπορεί να νικήσει κάθε εμπόδιο.
Το έργο ενθουσίασε τους μαθητές μας, προσφέροντας τους πολύτιμα μηνύματα ελπίδας και αλληλεγγύης.

































