Λίγο πριν το καλοκαίρι… στιγμές που μένουν!
Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, το σχολείο μας γεμίζει με χαμόγελα, αναμνήσεις κι όμορφες στιγμές… Όλα αυτά θα μας συντροφεύουν ως την επιστροφή μας τον Σεπτέμβρη. Ο Ιούνιος είναι γεμάτος δράσεις, συνεργασίες και δημιουργία! Η επιτυχημένη σχολική εκδρομή της ΣΤ΄στις 8 Ιουνίου 2026, στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Κέρκυρας, η περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης με τα ανοιχτά διώροφα λεωφορεία hop-on hop-off καθώς και η τελική εκδρομή όλου του σχολείου στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου και το καθιερωμένο μπουγέλο της ΣΤ΄τάξης την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, πρόσφεραν στους μαθητές πολύτιμες εμπειρίες γνώσης και ψυχαγωγίας.Επίσης με συγκίνηση και χαρά ολοκληρώθηκε η σχολική γιορτή που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 11ης Ιουνίου 2026 στην αυλή του σχολείου με την παρουσία γονέων και κηδεμόνων.Ήταν μια γιορτή που τα είχε όλα: αθλητικές δραστηριότητες, μουσική, τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και αποχαιρετισμό της ΣΤ΄τάξης και της κυρίας Κατερίνας Μαρινάκη λόγω συνταξιοδότησης, (θα μας λείψετε όλοι και όλες…). Η Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 μας βρήκε να λέμε <<Καλό καλοκαίρι>>, να παραδίδουμε τίτλους σπουδών και τίτλους προόδου. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την οργάνωση , στους γονείς που πάντα είναι δίπλα μας και φυσικά στους πρωταγωνιστές, τα παιδιά!!!
Σας ευχόμαστε ολόψυχα ένα όμορφο, ξεκούραστο και γεμάτο παιχνίδια καλοκαίρι!!!
Καλές διακοπές! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με νέες εμπειρίες, νέες προκλήσεις και την ίδια πάντα αγάπη για τα παιδιά!
















