Λίγο πριν το καλοκαίρι… στιγμές που μένουν!

Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, το σχολείο μας γεμίζει με χαμόγελα, αναμνήσεις κι όμορφες στιγμές… Όλα αυτά θα μας συντροφεύουν ως την επιστροφή μας τον Σεπτέμβρη. Ο Ιούνιος είναι γεμάτος δράσεις, συνεργασίες και δημιουργία! Η επιτυχημένη σχολική εκδρομή της ΣΤ΄στις 8 Ιουνίου 2026, στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Κέρκυρας, η περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης με τα ανοιχτά διώροφα λεωφορεία hop-on hop-off καθώς και η τελική εκδρομή όλου του σχολείου στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου και το καθιερωμένο μπουγέλο της ΣΤ΄τάξης την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, πρόσφεραν στους μαθητές πολύτιμες εμπειρίες γνώσης και ψυχαγωγίας.Επίσης με συγκίνηση και χαρά ολοκληρώθηκε η σχολική γιορτή που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 11ης Ιουνίου 2026 στην αυλή του σχολείου με την παρουσία γονέων και κηδεμόνων.Ήταν μια γιορτή που τα είχε όλα: αθλητικές δραστηριότητες, μουσική, τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και αποχαιρετισμό της ΣΤ΄τάξης και της κυρίας Κατερίνας Μαρινάκη λόγω συνταξιοδότησης, (θα μας λείψετε όλοι και όλες…). Η Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 μας βρήκε να λέμε <<Καλό καλοκαίρι>>, να παραδίδουμε τίτλους σπουδών και τίτλους προόδου. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την οργάνωση , στους γονείς που πάντα είναι δίπλα μας και φυσικά στους πρωταγωνιστές, τα παιδιά!!!

Diafaneia2 2Diafaneia3 2Diafaneia4 1Diafaneia5 2Diafaneia8 1Diafaneia6 1Diafaneia7 1Diafaneia9 1Diafaneia10 1Diafaneia3 3Diafaneia4 2Diafaneia5 3Diafaneia7 2Diafaneia10 2Diafaneia8 2Diafaneia9 2Diafaneia6 2

Σας ευχόμαστε ολόψυχα ένα όμορφο, ξεκούραστο και γεμάτο παιχνίδια καλοκαίρι!!!

Καλές διακοπές! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με νέες εμπειρίες, νέες προκλήσεις και την ίδια πάντα αγάπη για τα παιδιά!