Λίγο πριν το καλοκαίρι… στιγμές που μένουν!

Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, το σχολείο μας γεμίζει με χαμόγελα, αναμνήσεις κι όμορφες στιγμές… Όλα αυτά θα μας συντροφεύουν ως την επιστροφή μας τον Σεπτέμβρη. Ο Ιούνιος είναι γεμάτος δράσεις, συνεργασίες και δημιουργία! Η επιτυχημένη σχολική εκδρομή της ΣΤ΄στις 8 Ιουνίου 2026, στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Κέρκυρας, η περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης με τα ανοιχτά διώροφα λεωφορεία hop-on hop-off καθώς και η τελική εκδρομή όλου του σχολείου στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου και το καθιερωμένο μπουγέλο της ΣΤ΄τάξης την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, πρόσφεραν στους μαθητές πολύτιμες εμπειρίες γνώσης και ψυχαγωγίας.Επίσης με συγκίνηση και χαρά ολοκληρώθηκε η σχολική γιορτή που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 11ης Ιουνίου 2026 στην αυλή του σχολείου με την παρουσία γονέων και κηδεμόνων.Ήταν μια γιορτή που τα είχε όλα: αθλητικές δραστηριότητες, μουσική, τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και αποχαιρετισμό της ΣΤ΄τάξης και της κυρίας Κατερίνας Μαρινάκη λόγω συνταξιοδότησης, (θα μας λείψετε όλοι και όλες…). Η Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 μας βρήκε να λέμε <<Καλό καλοκαίρι>>, να παραδίδουμε τίτλους σπουδών και τίτλους προόδου. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την οργάνωση , στους γονείς που πάντα είναι δίπλα μας και φυσικά στους πρωταγωνιστές, τα παιδιά!!!

Diafaneia2 2Diafaneia3 2Diafaneia4 1Diafaneia5 2Diafaneia8 1Diafaneia6 1Diafaneia7 1Diafaneia9 1Diafaneia10 1Diafaneia3 3Diafaneia4 2Diafaneia5 3Diafaneia7 2Diafaneia10 2Diafaneia8 2Diafaneia9 2Diafaneia6 2

Σας ευχόμαστε ολόψυχα ένα όμορφο, ξεκούραστο και γεμάτο παιχνίδια καλοκαίρι!!!

Καλές διακοπές! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με νέες εμπειρίες, νέες προκλήσεις και την ίδια πάντα αγάπη για τα παιδιά!

Κέρκυρα-Ρέθυμνος!

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού μας προγράμματος Κέρκυρα-Ρέθυμνο,γέφυρες παράδοσης και πολιτισμού 2026, που συμμετείχε το σχολείο μας, υποδεχτήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς Ρεθύμνου Κρήτης στις 22 Μαΐου, με μουσική και τοπικά κερκυραϊκά εδέσματα.Οι μαθητές μας μαζί με τους μαθητές της Κρήτης τραγούδησαν, χόρεψαν, έπαιξαν θεατρικά δρώμενα και μια ωραία φιλία αναπτύχθηκε μεταξύ μας. Συμμετείχαν επίσης η Κερκυραϊκή μαντολινάτα και Λυράρηδες από την Κρήτη.Γευτήκαμε βέβαια και τοπικά προϊόντα από το Ρέθυμνο.Ευχαριστούμε πολύ το σύλλογο γονέων για την πολύτιμη βοήθειά τους και τα εκλεκτά εδέσματα που μας προσέφεραν, όπως επίσης και τον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας για τη συνδιοργάνωση.

Diafaneia3 1Diafaneia5 1Diafaneia6Diafaneia7Diafaneia8Diafaneia9Diafaneia10     Diafaneia2 1

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ!

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος στις 31 Μαΐου, επισκέφτηκε το σχολείο μας η κυρία Βαλσάμη Κατερίνα, Επισκέπτρια Υγείας στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας την Τετάρτη 27 Μαΐου. Συγκεκριμένα ενημέρωσε τα παιδιά της Ε΄και Στ΄τάξης για ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της δημόσιας υγείας που συνεχίζει να επιδρά καταστροφικά στις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Αυτή η ημέρα ήταν μια ευκαιρία για ευαισθητοποίηση και δράση, προκειμένου να καταλάβουν τα παιδιά τους κινδύνους και τις ασθένειες που σχετίζονται με τη χρήση καπνού.

Diafaneia2Diafaneia3Diafaneia4Diafaneia5