Όλα όσα συμβαίνουν στο Σχολείο μας… και όχι μόνο.
Με το σύνθημα “Είμαι παιδί, έχω δικαιώματα” το σχολείο μας στις 11 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, γίνεται “Υπερασπιστής των Παιδιών” με την υποστήριξη της Unicef με σκοπό την προώθηση και την ευρεία διάχυση του περιεχομένου της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του παιδιού.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης όρισαν την έναρξη της ημέρας αυτής, ακολουθώντας τα λόγια του μικρού Ανδρέα Γιαννόπουλου ” Ελάτε λοιπόν να βοηθήσουμε, αν ενωθούμε θα τα καταφέρουμε”
Το κιόσκι στην αυλή του σχολείου αποτελεί χώρο όπου μπορούν να ξεκουράζονται οι μαθητές κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων, αλλά καθώς επίσης να λαμβάνουν χώρα και διάφορα μαθήματα που ενδείκνυνται έξω από την τάξη.
Ο σύλλογος γονέων αναλαμβάνει πρωτοβουλία για την υλοποίηση του.
Δεκτές οι κάθε είδους προσφορές από τους κατοίκους του χωριού και όχι μόνο.
Μια ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα όπου μπορείς να ξεφυλλίσεις, να διαβάσεις και να ακούσεις πολύ γνωστά παραμύθια.
Κάνε κλικ στην εικόνα και επίλεξε όποιο παραμύθι θέλεις.