Όλα όσα συμβαίνουν στο Σχολείο μας… και όχι μόνο.
Την Παρασκευή 22 Μαρτίου στις 08.30, θα αρχίσει η γιορτή του Σχολείου μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Ακολούθως στις 10.15 θα μετέχουμε με την ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας ως συνδιοργανωτές στην γιορτή του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.
Την Δευτέρα 25η Μαρτίου οι μαθητές θα βρίσκονται στο σχολείο στις 09.15. Θα ακολουθήσει εκκλησιασμός και κατόπιν η παρέλαση των μαθητών.
Πριν… πετάξετε το δικό σας χαρταετό, πετάξτε κι εσείς με τα φτερά που μας χαρίζει η τέχνη, παρέα με δημιουργίες σπουδαίων καλλιτεχνών .
Η μεσογειακή φώκια Monachus monachus πήρε το όνομά της είτε εξαιτίας του σχήματος του πάνω μέρους του κεφαλιού της που μοιάζει σαν να φοράει σκούφο ρωμαιοκαθολικού καλόγερου είτε επειδή δε ζει σε μεγάλες ομάδες προτιμώντας την απομόνωση από την ανθρώπινη παρουσία. Αναπαρίσταται σε αρχαία Ελληνικά νομίσματα και αναφέρεται σε αποσπάσματα του Ομήρου που την περιγράφουν να λιάζεται σε αμμουδερές ακτές.Ωστόσο, σήμερα η μεσογειακή φώκια θεωρείται το πιο απειλούμενο είδος στην Ευρώπη.

Στο χάρτη με κόκκινο χρώμα βλέπουμε τα μέρη στα οποία συναντάμε τη μεσογειακή φώκια.
Μάθε για τη φώκια μονάχους αλλά και για άλλα θηλαστικά των ελληνικών θαλασσών παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο.
Μπορείς να ενημερωθείς και να παίξεις πατώντας εδώ κι εδώ .
Το 1988 δημιουργήθηκε μία περιβαλλοντική οργάνωση, η MOm, από μια παρέα βιολόγων. Η παρέα αυτή αποφάσισε να ερευνήσει και να προστατεύσει ένα σπάνιο θαλάσσιο θηλαστικό, τη μεσογειακή φώκια. Η αρχή αυτής της περιπέτειας έγινε στη θαλάσσια περιοχή της Αλοννήσου, της μόνης περιοχής της Ελλάδας που γνωρίζαμε ότι υπήρχαν φώκιες. Στην περιοχή αυτή, λίγα χρόνια αργότερα, δημιουργήθηκε το πρώτο θαλάσσιο πάρκο της Ελλάδας.(Μπορείς να κάνεις κλικ επάνω στην εικόνα και να μεταφερθείς στην ιστοσελίδα της MOm.)
Χάρτης του Θαλάσσιου Πάρκου Αλοννήσου
(κάνε κλικ επάνω στην εικόνα για να μεταφερθείς στην ιστοσελίδα του)
Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσσου Βορείων Σποράδων
Την Πέμπτη 14 Μάρτη και ώρα 11.45 θα δοθούν οι βαθμοί του Β΄τριμήνου στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών.
Το Ολοήμερο τμήμα του Σχολείου θα λειτουργήσει κανονικά.
Σήμερα Τσικνοπέμπτη το…. τσικνίσαμε κι εμείς! Παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε! ‘Ομως το πιο εντυπωσιακό ήταν το γαϊτανάκι μας! Ευχαριστούμε πολύ τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που κάθε χρόνο μας ετοιμάζει και μας προσφέρει όλα αυτά τα νόστιμα εδέσματα.