οθόνης 258

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-22

οθόνης 258

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Νέας Πέλλας όλη την σχολική χρονιά μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής  δημιούργησαν, έθεσαν στόχους άθλησης, παρακινήθηκαν σε συστηματική άθληση μέσα και έξω από το σχολείο.

Συνεργάστηκαν   στο περιβάλλον του σχολείου αλλά και με μαθητές από  σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής.

Πήραν πρωτοβουλία επικοινωνίας/ συνεργασίας   με Φορείς εκπαίδευσης, Πολιτισμού, Υγείας Άθλησης και Αναψυχής  , με στόχο τον σχεδιασμό  δράσεων ενημέρωσης, άθλησης, αναψυχής εντός και   εκτός σχολείου.

 1.Με αφορμή   τη λήξη  της σχολικής χρονιάς 2021-22  την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022  υλοποιήσαμε την   Αθλητική  Πολιτιστική  Γιορτή μέσα από  ένα Ενημερωτικό , Πρακτικό και Πολιτιστικό μέρος στο πλαίσιο του μαθήματος  της Φυσικής Αγωγής.

Στο Ενημερωτικό μέρος

-Δημιούργησαν και υιοθέτησαν  το μήνυμα  με την συμμετοχή τους στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα  με τους ΟΡΓΑΝΟΥΛΗΔΕΣ , ένα πρόγραμμα από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων  και το Υπουργείο Υγείας  με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα   Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) που  εκπληρώνονται  ευχές παιδιών 3- 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες

20220601 113119

«Ο Αθλητισμός όπως και ο Εθελοντισμός είναι τρόπος ζωής»

 -Έλαβαν ανατροφοδότηση από την συμπλήρωση του Ατομικού  Τετραδίου Φυσικής Δραστηριότητας IMPACT/ΑΘΛΟΣ

11

Στο Πρακτικό μέρος

Υιοθετώντας τις  θεματικές του προγράμματος ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ –Ολυμπισμός σημαίνει παίΖΩ με ασφάλεια- (Ωφελούμαι ψυχικά, Ακούω και μαθαίνω, Ζητάω όρια, Ισότιμα φέρομαι, Προσέχω το σώμα μου) συμμετείχαν

σε σταθμούς άσκησης: Τοξοβολία ,Χόκεϋ ,Μπάντμιντον. Κρίκετ, Αγωνίσματα του προγράμματος «Kids’ Athletics»  α) τα αγωνίσματα δρόμου β) τις ρίψεις
γ) τα άλματα.

Inked20220609 085153 LIInked20220609 085149 LI

Με αφορμή την συμπλήρωση 100 χρόνων από την  Μικρασιατική Καταστροφή συμμετείχαν  σε παραδοσιακούς χορούς από τον Πόντο και την Μικρά Ασία- Σμύρνη.

20220609 115833Inked20220609 120112 LIInked20220609 121153 LI

Στο πολιτιστικό Μέρος

Έλαβαν τα μετάλλια συμμετοχής στην  Αθλητική Πολιτιστική Γιορτή

20220609 115633

Οι μαθητές με τον δικό τους τρόπο ευχήθηκαν ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.!!!!!!!!

20220609 121538Inked20220609 121546 LI

2. Το Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας  επιλέχτηκε  στη λίστα με τις βραβεύσεις των Σχολείων και των μαθητών, που αφορούν τον διαγωνισμό καλλιτεχνικών δημιουργιών και των εργασιών για το περιβάλλον και τον αθλητισμό της 2ηςΟλυμπιακής εβδομάδας στα Σχολεία.

Συγκεκριμένα το Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας συμμετείχε με το Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης στον διαγωνισμό : ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (PROJECTS)Αποτύπωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (Projects).

Οι μαθητές  μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής θέτοντας  στόχους για τους εαυτούς τους, τους συμμαθητές τους, τους φίλους τους, τους γονείς .

https://blogs.sch.gr/dimnpell/2022/04/07/2-aprilioy-pagkosmia-imera-paidikoy-vivlioy-vivliodromeas-kalliergeias-minymaton-filanagnosias-4-aprilioy -eos-kai-tin-paraskeyi-8-aprilioy-2022/

https://blogs.sch.gr/dimnpell/2022/04/07/taxideyontas-stin-ellada-me-tin-k-o-th-kratiki-orchistra-thessalonikis/

https://blogs.sch.gr/dimnpell/2022/04/13/ta-thrakiotika-tragoydia-toy-chorioy-moy-apo-to-tsiflikioi-stin-nea-pella/

https://blogs.sch.gr/dimnpell/2022/03/04/6i-martioy-panellinia-scholiki-imera-kata-tis-vias-sto-scholeio-vivliodromeas-filias-3-martioy-eos-kai-tin-tetarti-9-martioy-2022/       

στο πλαίσιο προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων  υλοποίησαν το πρόγραμμα IMPACT σε διαθεματικό πλαίσιο.

Με σκοπό την  ενδυνάμωση μιας πιο φιλικής προς το περιβάλλον συνείδησης και τη σύνδεση με τον αθλητισμό και τις Ολυμπιακές Αξίες, το Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας και Παραλίμνης σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Πέλλας, την Εφορία Αρχαιοτήτων Πέλλας ,την Δ/νση Πρωτ/θμιας  και Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, και την ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία), υλοποίησαν διαθεματικά δράσεις μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και θεματικών  του προγράμματος ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ -Ολυμπισμός σημαίνει παίΖΩ με ασφάλεια , με αφορμή το  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα της ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία) «Ολυμπιακή  Παιδεία  – Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» σχολικού Έτους 2021-2022

Bασική επιδίωξη είναι οι επιλεγμένες σχολικές μονάδες (Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας-Παραλίμνης) ως πυρήνες κοινοτήτων μάθησης και διάχυσης να δημιουργήσουν ένα δίκτυο σχολικών μονάδων  συνεργασίας και επικοινωνίας στο μάθημα της φυσικής αγωγής με κατεύθυνση στην υγεία και την ποιότητα ζωής.

Υλικό που παρήχθη ή αξιοποιήθηκε

Α)Εργαστήρια  Ολυμπισμού

«Ολυμπισμός σημαίνει ΠαίΖΩ με Ασφάλεια»

https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2022/05/18/olympiaki-paideia-olympiaki-evdomada-sta-scholeia-gia-to-scholiko-etos-2021-22/

Β) IMPACT – Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

http://iep.edu.gr/el/evropaika/impact

Γ) Δικτυακός τόπος του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ Sport «IMPACT – Identification and Motivation of inactive youth who mostly need Physical ACTivity»:

https://www.impactpe.eu/site/index.php/en/.

Δ) Παρουσίαση του έργου IMPACT: 22ο Συνέδριο εκπαιδευτικών ΠΕ Βορείου Ελλάδος Presentation of IMPACT project: 22th Congress of PE teachers of Northern Greece (impactpe.eu)

https://www.impactpe.eu/site/index.php/en/22-impact-news/104-uropean-project-kick-off-meeting-2

Ε) ΙΕΠ. Δελτίο Τύπου: Αποτελέσματα Ευρωπαϊκού Έργου IMPACT

http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/apotelesmata-impact

3. Τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα της ΕΘΝΟΑ καθώς και στα social media.

https://www.facebook.com/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%9F%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%91%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%95%CE%98%CE%9D%CE%9F%CE%91-224838990995886/

4.Η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής την Πέμπτη 16 Ιουνίου στις 18:30.

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση