


Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, στις 16:00, το Δημοτικό Σχολείο Νέων Μαλγάρων φιλοξένησε μια συνάντηση για τους γονείς με στόχο την ενημέρωσή τους για σημαντικά θέματα που αφορούν τα παιδιά και τη σχολική ζωή.
Η συνάντηση ξεκίνησε με την εκπαιδευτικό κα Ζυγοπούλου Μαρία, που τόνισε πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει καλή επικοινωνία ανάμεσα στους γονείς και τα παιδιά. Πρότεινε τρόπους για να γίνει αυτή η επικοινωνία πιο ουσιαστική και εξήγησε πώς μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους καλύτερα.
Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί κα Παπουτσοπούλου Σταματία και κα Τσάτσιου Αφεντία μίλησαν για τα ευρωπαϊκά προγράμματα στα οποία συμμετέχει το σχολείο μας. Τα προγράμματα αυτά δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να μάθουν καινούργια πράγματα και να γνωρίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς, ενώ τους προσφέρουν πολύτιμες εμπειρίες.
Τέλος, η διευθύντρια του σχολείου, κα Μαρία Ναλμπάντη, παρουσίασε τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου. Εξήγησε πώς οι κανόνες αυτοί βοηθούν στη διατήρηση ενός ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος για όλα τα παιδιά.
Η συνάντηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και οι γονείς συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση. Ευχαριστούμε όλους όσοι ήρθαν και προσβλέπουμε στη συνέχιση αυτής της συνεργασίας για το καλό των παιδιών μας.