ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Ανακοινώσεις, Γενικά | , στις 10-09-2022

Για την έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης του σχολείου μας πατήστε εδώ

Εσωτερικός Κανονισμός Σχολείου

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 13-09-2021

Για να δείτε τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου μας πατήστε εδώ

Ενημέρωση μαθητών για θέματα οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά | , στις 21-04-2024

Την εβδομάδα που μας πέρασε ήρθε αξιωματικός της τροχαίας στο σχολείο μας για να μιλήσει στα παιδιά για θέματα οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας. Η δραστηριότητα έγινε στο πλαίσιο των θεματικών των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών της ΣΤ τάξης κας Θάλειας Ζαφειρούδη και της εκπαιδευτικού γερμανικών κας Δημητρούλας Τσικρικτσή. Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετείχαν με πολύ ενδιαφέρουσες και καίριες ερωτήσεις και παρατηρήσεις.

Εκδρομή στο αρχαιολογικό μουσείο της Βεργίνας

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Επισκέψεις | , στις 16-04-2024

Τα δύο τμήματα της Δ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το αρχαιολογικό μουσείο της Βεργίνας την Παρασκευή 12 Απριλίου. Τα παιδιά έμειναν ενθουσιασμένα και γοητευμένα από τα εκθέματα του μουσείου, τα οποία είναι τεράστιας αρχαιολογικής και ιστορικής σημασίας. Με τη βοήθεια της καταπληκτικής ξεναγού μας, κας Μάγδας ξεναγηθήκαμε με λεπτομέρεια και φαντασία στα εκθέματα του μουσείου. Είναι μια επίσκεψη που σίγουρα μένει αξέχαστη!

Γιορτή 25ης Μαρτίου 2024

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Εκδηλώσεις | , στις 24-03-2024

25mar

Το σχολείο μας πραγματοποίησε την γιορτή της επετείου της 25ης Μαρτίου με την συμμετοχή των παιδιών της Έ τάξης, των εκπαιδευτικών τους και των προσκεκλημένων μας. Οι τελευταίοι και εμείς μαζί τους, χαρήκαμε τα παιδιά που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους κι Κατερίνα και Γιώργο και της μουσικού μας κας Κυριακής. Αξίζουν σε όλους -ες συγχαρητήρια που τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο την επέτειο και πέρασαν τόσο όμορφα μηνύματα στα υπόλοιπα παιδιά που παρακολούθησαν την γιορτή.
Ζήτω η 25η Μαρτίου, ζήτω η Ελλάδα!

Τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Επισκέψεις | , στις 07-03-2024

Tα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης, μαζί με τους συνοδούς γονείς τους, επισκέφτηκαν για ένα τριήμερο την Αθήνα, με ευκαιρία την πρόσκληση του προέδρου της Βουλής για επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων.

Η εκδρομή κύλησε θαυμάσια, με πρώτη στάση το Αττικό Πάρκο και το βράδυ τα παιδιά της έκτης δημιούργησαν μια θαυμάσια ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο με τα τραγούδια τους με συνοδεία κιθάρας από τη μουσικό μας κα Κυριακή, αλλά και το φλάουτο της Μαρίας.

Την επόμενη ημέρα επισκεφθήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης, τον Παρθενώνα, το Παναθηναϊκό Στάδιο, το Μέγαρο Μαξίμου, το Ζάππειο, την οδό Ερμού, το Μοναστηράκι. Η βραδιά έκλεισε με τρελό γλέντι σε ταβέρνα, όπου πολλοί και πολλές επέδειξαν κορυφαίες χορευτικές ικανότητες.

Την τρίτη μέρα επισκεφθήκαμε τη Βουλή, μας έγινε ξενάγηση και ενημέρωση στο εσωτερικό της. Ήταν μια εμπειρία ζωής, διότι δεν έχει ο καθένας δικαίωμα να επισκεφτεί την αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, παρά μόνο τα θεωρεία. Συνεχίσαμε στο σύμπλεγμα του Ιδρύματος ΝΙΑΡΧΟΣ και από εκεί πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Όλοι οι παράγοντες της εκδρομής συντονίστηκαν θαυμάσια, τα παιδιά, οι γονείς, το πρακτορείο Ηρόδοτος, ο συνοδός της εκδρομής κ. Νίκος, ο οδηγός μας κ. Σάκης, οι ξεναγοί μας σε Μουσείο και Ακρόπολη. Ο διευθυντής και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί κκ Μακρής και Φενέρη ευχαριστούν όλους τους παραπάνω για την πετυχημένη έκβαση της εκδρομής.

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Εκδηλώσεις | , στις 23-12-2023

Την Παρασκευή, τελευταία μέρα των μαθημάτων το σχολείο μας πραγματοποίησε την χριστουγεννιάτικη γιορτή με τα παιδιά της Στ’ και Α’ τάξης. Την γιορτή οργάνωσε η μουσικός μας κα Κυριακή Φενέρη με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών των τάξεων και του υποδιευθυντή κου Μακρή. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά καλαίσθητο και περάσαμε μία μαγική ώρα ταξιδεύοντας στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές.

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Ανακοινώσεις, Εκπαιδευτικό Υλικό | , στις 20-12-2023

Στο σχολείο μας δημιουργήθηκε δανειστική βιβλιοθήκη με βιβλία στην αγγλική γλώσσα. Υπάρχουν κλασσικοί συγγραφείς όπως : Κάρολος Ντίκενς, Ιούλιος Βερν, Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, Ντ. Λόρενς και πολλοί άλλοι. Τα βιβλία στην αγγλική γλώσσα είναι χωρισμένα σε 3 επίπεδα για να ανταποκρίνονται σε όλα τα γνωστικά επίπεδα των μαθητών μας. Υπάρχουν λογοτεχνικά βιβλία, διηγήματα, ιστορικά βιβλία καθώς και παραμυθάκια για τους μικρότερους μαθητές μας. Οι τίτλοι μας καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Όλοι οι μαθητές μας θα δανειστούν βιβλίο για τις ημέρες των χριστουγεννιάτικων διακοπών. Οι μαθητές αποκομίζουν τεράστια οφέλη διαβάζοντας αγγλικά βιβλία. Είναι ένας βασικός τρόπος κατάκτησης της γλώσσας.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ταξιδιωτικών γραφείων για πραγματοποίηση σχολικής εκδρομής

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Ανακοινώσεις, Γενικά | , στις 14-12-2023

Λήψη αρχείου

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Εκδηλώσεις | , στις 31-10-2023

Γιορτάστηκε και φέτος στο σχολείο μας η εορτή της Επετείου του ΟΧΙ του 1940. Οι μαθητές και μαθήτριες της Δ τάξης έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να μας βάλουν στο πνεύμα των ημερών, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, της κας Ευδοκίας και του κου Μένη. Το γενικό πρόσταγμα το είχε η μουσικός μας κα Κυριακή. Τα παιδιά παρουσίασαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και καταχειροκροτήθηκαν.
Την επόμενη ημέρα, ανήμερα της Επετείου, τα παιδιά μας παρέλασαν με τις οδηγίες του γυμναστή μας κου Ηλία. Είχαν εξαιρετική παρουσία και δίκαια απέσπασαν το χειροκρότημα του κόσμου.

ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Εκδηλώσεις | , στις 04-10-2023

Γιορτάσαμε και φέτος και τα δύο σχολεία μαζί την Ημέρα Αθλητισμού, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. Οι γυμναστές των σχολείων είχαν ετοιμάσει ένα πλούσιο πρόγραμμα και όλα τα παιδιά από την Α΄ έως και την ΣΤ΄ τάξη συμμετείχαν με την καρδιά τους στις δραστηριότητες. Αυτές εκτυλίχτηκαν σε ένα πνεύμα αγωνιστικό, άμιλλας και αυτό που έμεινε στο τέλος ήταν η χαρά της συμμετοχής στο παιχνίδι. Ευχαριστίες στους δύο γυμναστές, στου/στις εκπαιδευτικούς που είχαν την επίβλεψη και βοήθησαν στη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων και τέλος στα παιδιά για την υποδειγματική συμπεριφορά τους.

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2023-2024

Συγγραφέας: 3ο 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία Γενικά, Εκδηλώσεις | , στις 12-09-2023

Έγινε και φέτος ο Αγιασμός στο σχολείο μας, παρουσία του Δημάρχου κου Δανιηλίδη και πολλών εκπροσώπων του Δήμου μας. Ο πατέρας Αθανάσιος ευλόγησε μαθητές, εκπαιδευτικούς και το σχολείο μας , ενώ παρόντες ήταν και πολλοί γονείς, ιδίως των παιδιών της Α τάξης, τα οποία και καλωσορίζουμε ολόθερμα. Πολλές ευχές για μια καλή σχολική χρονιά για όλους -ες μας.