Αγαπητοί γονείς, Ευχόμαστε σε εσάς και στους/στις μαθητές-τριες καλή σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο! Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 09.00′. Μετά το πέρας της τελετής θα ακολουθήσει ενημέρωση από τον Δ/ντή για τη λειτουργία του σχολείου τη νέα σχολική χρονιά.…
Στις 14 Ιουνίου γιορτάσαμε τη λήξη μιας απαιτητικής χρονιάς. Όλοι μας υγιείς και χαμογελαστοί! Γιατί ναι! Μπορούμε πλέον να δείχνουμε τα όμορφα χαμόγελά μας!
Μια Τρίτη περιπετειώδης! Χαρούμενη! Διασκεδαστική! Σχεδόν όλο το σχολείο πήγαμε εκδρομή στο Κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Βελβεντού και ακολούθησε επίσκεψη στο χωριό Νεράιδα για να θαυμάσουμε την καταπληκτική θέα! Γιατί ο τόπος που ζούμε έχει πολλές ομορφιές! Ας τις χαρούμε! Παρέα! Όλοι μαζί!
Η Β’ τάξη με τη δασκάλα τους κ. Μαίρη Σαββίδου-Χατζηγεωργίου ασχολήθηκαν με το θέμα της ψυχικής υγείας, στο πλαίσιο των δρώμενων του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων. Η δουλειά τους έγινε βιβλίο, μέρος του οποίου σας παρουσιάζουμε στο παρακάτω βίντεο. Μπράβο στα παιδιά και στη δασκάλα τους!
Η κυρία Ιωάννα, ψυχολόγος και η κυρία Ευγενία, κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας, την Τετάρτη 1 Ιουνίου διοργάνωσαν μία εκπαιδευτική δράση για τους μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων.
Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποχαιρετούν σε λίγες μέρες το δημοτικό σχολείο με πολλές γνώσεις, χαρούμενες αναμνήσεις και ελπιδοφόρα όνειρα στη φαρέτρα τους. Σήμερα άφησαν έμπρακτα το στίγμα τους, όχι μόνο στις καρδιές μας αλλά και στον προαύλιο χώρο. Ομόρφυναν με μια υπέροχη τοιχογραφία το σχολείο μας. Ευχαριστούμε από καρδιάς τα παιδιά, τη δασκάλα τους…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.