Γιορτή της σημαίας – 28η Οκτωβρίου
Η Γ’ τάξη με τη δασκάλα τους κ. Μαίρη Σαββίδου-Χατζηγεωργίου και η Δ’ τάξη με τη δασκάλα τους κ. Πόπη Τσάμου παρουσίασαν τη σημερινή γιορτή για τη σημαία και την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Η Γ’ τάξη με τη δασκάλα τους κ. Μαίρη Σαββίδου-Χατζηγεωργίου και η Δ’ τάξη με τη δασκάλα τους κ. Πόπη Τσάμου παρουσίασαν τη σημερινή γιορτή για τη σημαία και την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Με αφορμή το Oktoberfest, το μεγαλύτερο λαϊκό πανηγύρι που γίνεται κάθε Οκτώβριο στο Μόναχο της Γερμανίας, η Ε’ τάξη πήρε μια μικρή.., γεύση.
Η κ. Κάτια Βόντσα, η καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας, μαζί με τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης έστησαν έναν μπουφέ πρωινού με πάμπολλα καλούδια τα οποία, στη συνέχεια, απόλαυσαν. Αφορμή γι αυτή τη δράση αποτέλεσε σχετικό μάθημα στο βιβλίο γαλλικής γλώσσας.
Την 5η Οκτωβρίου του 1912 ο ελληνικός στρατός, με σκοπό την απελευθέρωση της Μακεδονίας από τον τουρκικό ζυγό, ξεκίνησε τον αγώνα του.
Στις 30 Σεπτεμβρίου, γιορτάσαμε την Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού! Τα παιδιά του σχολείου μας συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες. έκαναν περίπατο στο χωριό και συζητήσαμε για τα οφέλη της άσκησης στην καθημερινή μας ζωή.
Είναι δυνατόν να ζήσουμε χωρίς αυτοκίνητα; Μια μέρα καθιερωμένη στη αφύπνιση συνειδήσεων, στη διδαχή, στην πρόληψη. Μια μέρα που μας δίνεται η ευκαιρία να αναλογιστούμε πως εκτός από τη χρησιμότητα των μηχανοκίνητων οχημάτων, υπάρχουν και αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή μας.
Η φετινή χρονιά, που συμπίπτει με τη συμπλήρωση των εκατό (100) χρόνων από τη μικρασιατική καταστροφή, μας επιβάλει «να θυμηθούμε, να τιμήσουμε αλλά και να διδαχθούμε”.
Στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Χορεύοντας οι λέξεις του τόπου μου» που διοργάνωσε το Σωματείο Ορίζοντες για το σχολικό έτος 2021-2022, η Γ΄ τάξη του σχολείου μας, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό τη δασκάλα της τάξης Παρασκευή Πατσιλιά, κατέκτησε το 2ο βραβείο. Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας! Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας…
Σήμερα εορτάστηκε η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού στον ιερό ναό του χωριού μας. Οι τάξεις Γ’ και Δ’, με τις δασκάλες τους, πήγαν στην εκκλησία και παρακολούθησαν τη λειτουργία.
Σήμερα, Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός στο προαύλιο του σχολείου μας, παρουσία του νηπιαγωγείου, των γονέων των μαθητών καθώς και των κυρίων Ιωαννίδη Φίλιππο του Αδάμ, Τουλουμενίδη Γεωργίου και Χατζηβερίδη Γεωργίου.