Εκπαιδευτική εκδρομή στο Κουρί
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, το σχολείο μας πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στο δάσος Κουρί. Στο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, συμμετείχαμε ενεργά στη δράση που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Κοζάνης, το Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας και η ΔΙΑΔΥΜΑ Α.Ε. Η δράση περιλάμβανε μία σειρά άριστα οργανωμένων δράσεων και βιωματικών εμπειριών. Μέσα από ομαδικά…