Feed
Άρθρα
Σχόλια

Ολοκληρώθηκε σήμερα η συνεργασία του σχολείου μας με το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. με την παρουσίαση των δράσεων τους.



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές της Ε – Στ τάξης σε συνεργασία με τους φοιτητές του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΕΛΜΕΠΑ έγραψαν κι εικονογράφησαν το παραμύθι “Συμπεριπτικούπολη”https://blogs.sch.gr/dimmyrteas/files/2024/05/Συμπεριπτικούπολη.pdf

https://blogs.sch.gr/dimmyrteas/files/2024/05/Συμπεριπτικούπολη.pdf

 

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρόγραμμα Every child is an artist. Συναντηθήκαμε όλοι μαζί οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα και τραγουδήσαμε το τραγουδάκι “Hello, hello!!!

 

 

1. Οι μαθητές των ευρωπαϊκών σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έφτιαξαν τον τίτλο του προγράμματος δημιουργώντας η τάξη ένα γράμμα του τίτλου με νήμα. Το δικό μας σχολείο έφτιαξε το γράμμα  Y η Γ-Δ τάξη και το C η Β τάξη. Το αποτέλεσμα είναι μοναδικόtitle of the project made with the letters

2. Οι μαθητές τραγούδησαν ο καθένας στη γλώσσα το τραγούδι Hello

Final Test

Evaluation Form (For Parents)

 

Κάποιες σκέψεις από τους εκπαιδευτικούς των υπόλοιπων χωρών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα:

Μετάβαση στο padlet.com



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Οι μουσικοί Μανουσάκης Αντώνης και Γιαλιτάκης Στάθης επισκέφτηκαν το σχολείο μας την Πέμπτη 25/4/2024 και παρουσίασαν 10 μουσικά όργανα της παραδοσιακής μας μουσικής. Μίλησαν στους μαθητές για την ανατομία του κάθε οργάνου, από που προέρχεται, σε ποιες περιοχές παιζόταν και παίζεται μέχρι σήμερα. Στο τέλος έπαιξαν τραγούδια στα οποία συμμετείχαν και τα παιδιά του σχολείου μας που παίζουν κάποιο μουσικό όργανο ενώ οι υπόλοιποι χόρεψαν απολαμβάνοντας τους ήχους της λύρας, του μαντολίνου, του λαούτο και των άλλων οργάνων.

 

Οι μαθητές των Ε και Στ τάξεων συμμετείχαν σήμερα στους σχολικούς αγώνες ποδοσφαίρου που έγιναν στο Lido Soccer. Ο ενθουσιασμός και η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη!!!

Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας για το ήθος και το πνεύμα ομαδικότητας που υπέδειξαν καθώς και για τη νίκη και την ισοπαλία που πέτυχαν!!!!

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η μετακίνηση των τεσσάρων εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου της Μυρτιάς στην Βαρκελώνη της Ισπανίας στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+, 2023-1-EL01-KA122-SCH-000128625 – Δημιουργούμε το ευρωπαϊκό σχολείο συμπερίληψης, ένα σχολείο τέχνης και δημιουργίας – κατά την περίοδο 1/4/2024-6/4/2024.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η διάρθρωση και διεξαγωγή του σεμιναρίου ήταν σύμφωνη με τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων. Την πρώτη μέρα οι συμμετέχοντες γνωρίστηκαν συζητώντας μεταξύ τους και φτιάχνοντας  ένα συνεργατικό πορτραίτο. Στη συνέχεια η εκπαιδεύτρια παρουσίασε τους στόχους και το θεωρητικό πλαίσιο του σεμιναρίου δημιουργώντας έντονα εσωτερικά κίνητρα για μάθηση. Έγινε διερεύνηση των εμπειριών των συμμετεχόντων στο αντικείμενο του σεμιναρίου μέσα από την παρουσίαση της δουλειάς τους κι εντοπίστηκαν ζητήματα που τους απασχολούν πάνω στη θεματολογία του μαθήματος.

Τις επόμενες μέρες οι συμμετέχοντες ήρθαν σε επαφή, μέσω ομαδικών αλλά και ατομικών δραστηριοτήτων, με τεχνικές ενίσχυσης της συναισθηματικής, της σωματικής και της πνευματικής ευεξίας. Μέσω της διαισθητικής ζωγραφικής καλλιέργησαν βασικές δεξιότητες ζωής όπως είναι η αυτογνωσία, η αυτορρύθμιση και η διαχείριση του χρόνου. Ήρθαν σε επαφή με διάφορες τεχνικές όπως ζωγραφική, 3D, κολάζ, μικτά μέσα και φωτογραφία τα οποία συμβάλουν θετικά στη γνωστική και συναισθηματική εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές ανάγκες.

Το σεμινάριο πρόσφερε επίσης στους συμμετέχοντες εκδρομές στο βοτανικό κήπο του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης, ξενάγηση στην πόλη  κι επίσκεψη στο μουσείο Κατατονικής τέχνης. Οι δράσεις αυτές εκτός από στιγμές ψυχαγωγίας και χαλάρωσης, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης καλλιτεχνικών και γνωστικών δραστηριοτήτων. Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με την ανατροφοδότηση των κεκτημένων ικανοτήτων και απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης.

Αξιοθέατα

Οι συμμετέχοντες, σύμφωνα με τη φιλοσοφία προγράμματος  Erasmus+,  είχαν την ευκαιρία μέσω της σχολής αλλά και του προγράμματος Erasmus+ να επισκεφτούν μουσεία κι αξιοθέατα της πόλης. Επισκέφτηκαν το μουσείο του Πικάσο, του Μιρό και της σύγχρονης τέχνης προκειμένου να έρθουν σε επαφή με διαφορετικές καλλιτεχνικές τεχνοτροπίες. Γνώρισαν τον καταλανικό μοντερνισμό μέσα από τα κτήρια του αρχιτέκτονα Αντονι Γκαουντί και θαύμασαν την μοναδική Sagrada Familia. Είδαν το άγαλμα του Χ.Κολόμβου στην παραλία της Βαρκελώνης,  περπάτησαν  στα στενά της Γοτθικής συνοικίας και θαύμασαν τον επιβλητικό Καθεδρικό ναό της Βαρκελώνης. Είχαν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν δείπνο στο εστιατόριο 4 Gats, στέκι των καταλανών διανοούμενων στα τέλη του 19ου αιώνα, όπου ο Πικάσο άρχισε να αναγνωρίζεται στους καλλιτεχνικούς κύκλους της εποχής.

Το ταξίδι αυτό έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να βιώσουν οι ίδιοι τη θεραπευτική δύναμη της τέχνης δημιουργώντας τους κίνητρα να την εφαρμόσουν στις τάξεις τους αλλά και να γνωρίσουν την κουλτούρα και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιάς της Καταλανικής πρωτεύουσας.

 

Εργαστήρια Επιστήμης και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σχεδιασμένα για σχολεία!
Οι μαθητές των Γ, Δ, Ε και Στ τάξεων παρακολούθησαν ένα διεπιστημονικό εργαστήριο, όπου η Κωνσταντίνα Τερζάκη σε συνεργασία με την Eugenia Paz παρουσίασαν το θέμα της συσσώρευσης πλαστικών. Αμφισβητήσαμε την υπερβολική χρήση τους και εξερευνήσαμε με τη διεξαγωγή πειράματος έξυπνες εναλλακτικές λύσεις!
Στο δεύτερο μέρος της επίσκεψής μας κατασκευάσαμε ένα
ρομποτικό απορριμματοφόρο, όπου μελετήσαμε τη σημαντικότητα της διαλογής των απορριμμάτων.
Το πρόγραμμα βοήθησε τους μαθητές να:
• Αποκτήσουν επιστημονικές γνώσεις.
• Εξασκηθούν στις επιστημονικές προσεγγίσεις: παρατήρηση, πληροφόρηση, υπόθεση, πρόβλεψη, πείραμα, περιγραφή, συλλογισμός, συμπέρασμα.
• Συνεργαστούν και να ανταλλάξουν ιδέες.
• Υιοθετήσουν εργαλεία και μεθόδους  για την επιλογή και χρήση κατάλληλου υλικού, διενέργεια μετρήσεων, διεξαγωγή πειραμάτων, προσεκτικός χειρισμός.
• Προσεγγίσουν τα επιστημονικά φαινόμενα με αισθητηριακό τρόπο.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ βασική δράση 1 με τίτλο «Δημιουργούμε το ευρωπαϊκό σχολείο συμπερίληψης, ένα σχολείο τέχνης και δημιουργίας» τέσσερεις εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείο Μυρτιάς, αρχές Απριλίου, θα πραγματοποιήσουν κινητικότητα στη Βαρκελώνη της Ισπανίας για να παρακολουθήσουν το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Art as Therapy: Self-Expression and Special Needs in Art Education” του Εuropass Teacher Academy.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τη θεραπευτική δύναμης των Εικαστικών Τεχνών μέσω πειραματισμού με διάφορες τεχνικές όπως ζωγραφική, 3D, κολάζ, μικτά μέσα και φωτογραφία.  Επίσης, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες και παιχνίδια ρόλων σχετικά με τον σημαντικό ρόλο της τέχνης στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές ανάγκες.

Το σχολείο μας είναι αφοσιωμένο στις αξίες της συμπερίληψης, στην ευημερία και την εκπαίδευση κάθε παιδιού και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα εμπλουτίσουμε τις γνώσεις και τις δεξιότητές μας ώστε δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και εμπνευσμένο περιβάλλον για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της αυτο-έκφρασης των μαθητών μας.

 

Οι μαθητές των Γ και Δ τάξεων ταξίδεψαν με τα σύμβολα και τους μύθους της Χάρτας του Ρήγα ένα επαναστατικό, διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι γεμάτο γρίφους, ιστορίες, ζωγραφική και σύμβολα. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το ίδρυμα Ωνάση.

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι προσπάθησαν να ανακαλύψουν τα μυστικά σύμβολα της Χάρτας του Ρήγα με την βοήθεια των tablets.

https://blogs.sch.gr/dimmyrteas/files/2024/03/O-mikros-Rigas.pdf

 

 

 

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων