Feed
Άρθρα
Σχόλια

Την Τετάρτη 3/11/2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας ο κ. Νάκος, ψυχολόγος της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας κι ενημέρωσε τους μαθητές των Δ, Ε, Στ τάξεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού και της διαδικτυακής κακοποίησης/παρενόχλησης παιδιών και εφήβων. Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται από το Αυτοτελές Γραφείο της Περιφέρειας Κρήτης, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας.

Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και εκπαιδευτικά βίντεο δημιουργήθηκες ένα κλίμα συναισθηματικής ασφάλειας στους μαθητές, οι οποίοι εξέφρασαν τις εμπειρίες τους και τους προβληματισμούς τους. Οι προβληματισμοί αυτοί αποτέλεσαν την κινητήρια δύναμη για να ακολουθήσει η ενημέρωση για τους τρόπους προστασία της ταυτότητας των μαθητών στις διαδικτυακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και παιχνιδιών αλλά και του τρόπου διαχείρισης ενδεχόμενου ηλεκτρονικού εκφοβισμού.



Λήψη αρχείου

Screenshot 2024 12 03 073144

logo POSTER happy kids and steam

https://www.canva.com/design/DAGUZ5XXVXQ/btVApJ4gPDYMMHC9VK_VLQ/view

Screenshot 2024 10 30 161309

https://www.figma.com/design/t1eueCVI1c7RQs3HgIvnmQ/Untitled?node-id=0-1&m=dev&t=JWJyj5ckBmVAsQM3-1

OUR PROJECT SCHOOLS MEET

 

code week

 

Pre – test

Light Blue Pastel Blue Refined Scrapbook Vision Board Photo Collage

Η παιδαγωγική ομάδα του προγράμματός του σχολείου μας είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το πρόγραμμα που υλοποιεί στην εκδήλωση “Ημέρες Erasmus 2024”  που διοργάνωση η ΠΔΕ  Κρήτης, τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024  στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο Κρήτης.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Δ ΣΧ ΜΥΡΤΙΑΣ

Art as therapy – ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ

Την Παρασκευή το σχολείο μας πραγματοποίησε την πρώτη του εκδρομή για φέτος. Οι μαθητές των Α,Β,Γ,Δ,  τάξεων επισκέφτηκαν το ΚΕΠΕΑ Αρχανών και παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Ταξιδεύοντας με τους Μινωίτες: ας δούμε… ας ακούσουμε… ας γευτούμε”. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν τον Μινωικό πολιτισμό με έναν βιωματικό κι εναλλακτικό τρόπο.

Στα πλαίσια της ευρωπαϊκής δράσης εορτασμού των προγραμμάτων eramous  η παιδαγωγική ομάδα του σχολείου μας διοργάνωσε έκθεση με το υλικό που έχει παραχθεί από τις δράσεις διάχυσης του προγράμματός μας αλλά και με έργα των μαθητών του σχολείου μας. Επίσης, υλοποιήθηκε βιωματικό meeting σε ομάδα γονέων του σχολείου μας προκειμένου να γνωρίσουν κι αυτοί τη θεραπευτική ιδιότητα που προσφέρει η καλλιτεχνική έκφραση. Στην αρχή έγινε μία σύντομη βιβλιογραφική αναφορά και στη συνέχεια το βιωματικό μέρος περιελάμβανε τις δραστηριότητες Collaborative Portrait, Art and Nature, Mindful Doodling. Οι φωτογραφίες και τα έργα των συμμετεχόντων αναρτήθηκαν στην  διαδικτυακή έκθεση σε ομάδα που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της δράσης στο viber, η οποία θα αποτελεί και χώρος ανταλλαγής ιδεών και προβληματισμού των συμμετεχόντων.

Η ανατροφοδότηση που πήραμε από τους γονείς ήταν θετική καθώς μας ζήτησαν να επαναλάβουμε τη δράση με άλλες δραστηριότητες.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συμμετέχοντες. Καλή αντάμωση!

Η παιδαγωγική ομάδα του προγράμματος erasmus+ που υλοποιεί το σχολείο μας, σας προσκαλεί στο meeting και στην έκθεση που θα γίνει στο χώρο του σχολείου μας την Τετάρτη 16/10/2024 στις 10:00-12:00.

 

.

erasmusdays logo Αφίσα MEETING

Ο Γαλιλαίος έζησε τον 16ο και 17ο αιώνα και θεωρείτε από πολλούς ως ο «πατέρας της επιστημονικής μεθόδου». Οι μαθητές των Ε-Στ τάξεων γνώρισαν την επιστημονική μέθοδο μέσα από μία ομαδική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της οποίας κλήθηκαν να εργαστούν ως επιστήμονες κάνοντας υποθέσεις, παρατηρήσεις, καταγραφές προκειμένου να διαψεύσουν ή να επιβεβαιώσουν την αρχική τους υπόθεση. Στην αρχή τους ζητήθηκε να υποθέσουν και να γράψουν στο φύλλο εργασίας, τι έχουν μέσα τα μεταλλικά κουτιά λαδιού που τοποθετήθηκαν πάνω σε ένα θρανίο. Ακολουθώντας τα στάδια της επιστημονικής μεθόδου ανακάλυψαν ότι περιεχόμενο των δοχείων δεν ήταν αυτό που είχαν υποθέσει αρχικά.



Λήψη αρχείου

Αφού γνώρισαν τα στάδια της επιστημονικής μεθόδου ασχολήθηκαν με την δραστηριότητα Ιnquiry cubes, που περιγράφεται εδώ.

Στη δραστηριότητα αυτή έπρεπε να ανακαλύψουν  μοντέλα-μοτίβα που υπάρχουν στις πέντε πλευρές του κύβου που τους δόθηκε ώστε να βρουν και να γράψουν τι βρίσκεται στην κρυμμένη μεριά του ζαριού.

Ημέρα αθλητισμού σήμερα και οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφτηκαν το γήπεδο την Μυρτιάς για να κάνουν αθλητικές δραστηριότητες. Έτρεξαν, έπαιξαν κι απόλαυσαν ένα ξέγνοιαστο πρωινό γνωρίζοντας τα οφέλη του αθλητισμού σε σωματικό και κοινωνικοσυναισθηματικό επίπεδο!

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων