Με μεγάλη χαρά οι μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας, την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου θα πάνε στο ΜΝΚ για να φτιάξουν χριστουγεννιάτικα στολίδια και να μεταφέρουν τις ευχές για καλές γιορτές από το Διοικητικό Συμβούλιο και τα Στελέχη του Μουσείου Νίκου Καζαντζάκη και το σχολείο σε κάθε σπίτι της Μυρτιάς και των Αστρακών, μαζί με την πρόσκληση για τη χριστουγεννιάτικη συναυλία που θα γίνει την Παρασκευή στις 18:00 στο μουσείο.
Αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη
9 Δεκ 2024 από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ
Οι μαθητές των Ε-ΣΤ τάξεων μαζί με τους δασκάλους τους είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στην εκδήλωση – αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη που έγινε στο ΠΣΚΗ την Παρασκευή 6/12/2024. Συμμετείχαν στη χορωδία και στην εικαστική έκθεση που είχε επιμεληθεί το 360 δημοτικό σχολείο στα πλαίσια μετονομασίας του σε σχολείο της Μελίνας, το βασικότερο όμως ήταν ότι γνώρισαν την προσφορά της Μελίνας στην καλλιέργεια και προώθηση του πολιτισμού.
https://www.facebook.com/share/p/18RpUCu7xV/
Δραστηριότητα Νοεμβρίου
3 Δεκ 2024 από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ
Με τους μαθητές της Β τάξης φτιάξαμε πεταλούδες από πλαστικό μπουκάλι στο οποία κολλήσαμε πάνω τα φτερά που ζωγράφισαν τα παιδιά.
Οι πιο μεγάλοι μαθητές, της Ε και Στ τάξης συνεργάστηκαν με τους μαθητές της Β κι έφτιαξαν ένα αυτοκινητάκι, με το οποία έκαναν αγώνες κι έπαιξαν μπόουλινγκ.
Με τις δραστηριότητες αυτές οι μαθητές εύκολα κι ευχάριστα ασχολήθηκαν με όλους τους τομείς του STEAM.
Επίσης συνεργάστηκαν, προβληματίστηκαν, πειραματίστηκαν και στο τέλος δημιούργησε η κάθε ομάδα τη δική της μοναδική καταστευή.
Η πεταλούδα μας!
Τα αυτοκινητάκια μας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
28 Νοέ 2024 από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ
Η STEAM εκπαίδευση είναι ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό μοντέλο που συνδυάζει τις επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική, την τέχνη και τα μαθηματικά, από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων:
- Science (Επιστήμη)
- Technology (Τεχνολογία)
- Engineering (Μηχανική)
- Art (Τέχνη)
- Mathematics (Μαθηματικά)
Στην πρώτη δραστηριότητα οι μαθητές β τάξης έφτιαξαν μία πεταλούδα.
Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές της Β συνεργάστηκαν με τους μαθητές των Ε – Στ τάξεων για να φτιάξουν και να παίξουν με ένα αυτοκινητάκι!!!
Την Πέμπτη 14/11/2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας ο ομότιμος καθηγητής του ΠΤΔΕ κ .Πυργιωτάκης μαζί με τον κ. Σκουλά και πραγματοποίησαν ενημερωτική δράση στους μαθητές του σχολείου μας και στους μαθητές του Δ. Σχ. Χουδετσιού η οποία εντάσσεται στην εκπαιδευτική επίσκεψη του Πανεπιστημίου των Ωρέων μέλος του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών -Mountain Partnership-Food and Agriculture Organization. Οι δράσεις αφορούσαν για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν τους ίδιους τους ανθρώπους, την τροφή, την φύση, το νερό, την αυτάρκεια, την βία στην οικογένεια, τις τοπικές καλλιέργειες, την κτηνοτροφία, τον τουρισμό, την οικιακή οικονομία, την οικοτεχνία, την παραγωγή και δημιουργία φυτικών και φυσικών νημάτων για την ιερή τέχνη της Υφαντικής της Κρήτης. Οι μαθητές των δύο σχολείων επισκέφτηκαν ένα χωράφι που ανήκει στο Δήμο Αρχανών – Αστερουσίων κι έσπειραν λιναρόσπορο. Παράλληλα με τις εκπαιδευτικές δράσεις την επόμενη μέρα πραγματοποιήθηκαν ιατρικές εξετάσεις από καθηγητές Ιατρικής με τις ομάδες τους καθώς και συζήτηση για θέματα που αφορούν στον τόπο μας στο Μουσείο Ν. Καζαντζάκης.
Ο ΑιματοΚρήτης στο σχολείο μας.
8 Νοέ 2024 από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο.
6 Νοέ 2024 από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ
Την Τετάρτη 3/11/2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας ο κ. Νάκος, ψυχολόγος της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας κι ενημέρωσε τους μαθητές των Δ, Ε, Στ τάξεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού και της διαδικτυακής κακοποίησης/παρενόχλησης παιδιών και εφήβων. Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται από το Αυτοτελές Γραφείο της Περιφέρειας Κρήτης, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας.
Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και εκπαιδευτικά βίντεο δημιουργήθηκες ένα κλίμα συναισθηματικής ασφάλειας στους μαθητές, οι οποίοι εξέφρασαν τις εμπειρίες τους και τους προβληματισμούς τους. Οι προβληματισμοί αυτοί αποτέλεσαν την κινητήρια δύναμη για να ακολουθήσει η ενημέρωση για τους τρόπους προστασία της ταυτότητας των μαθητών στις διαδικτυακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και παιχνιδιών αλλά και του τρόπου διαχείρισης ενδεχόμενου ηλεκτρονικού εκφοβισμού.