Εκπαιδευτικοί

Φέτος στο σχολείο μας λειτουργεί,

Μόνο το Πρωινό Τμήμα με τον εκπαιδευτικό και Προϊστάμενο του σχολείου Ευάγγελο Έξαρχο (ΠΕ70)