Εκπαιδευτικοί Φέτος στο σχολείο μας λειτουργεί, Μόνο το Πρωινό Τμήμα με τον εκπαιδευτικό και Προϊστάμενο του σχολείου Ευάγγελο Έξαρχο (ΠΕ70)