Φορέσαμε τις στολές μας,τις μάσκες μας,μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Αποκριάς και της Σαρακοστής που ακολουθεί και τέλος χορέψαμε και τραγουδήσαμε όπως απαιτούσε το έθιμο!!!
Σήμερα τσικνίσαμε μαζί με τους μαθητές μας και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που πρόσφερε τα σουβλάκια,τα λουκάνικα, τα ψωμάκια και τους χυμούς στους μαθητές μας. Ευχαριστούμε την κυρία Ξανθή… Διαβάστε περισσότερα »
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.