Με τα παιδιά απολαύσαμε μία ωραία εκδρομή, μαζί με το Νηπιαγωγείο, στη φάρμα γαϊδουριών στη Χρυσοβίτσα. Τα παιδιά γνώρισαν τη φάρμα και οι οικοδεσπότες μας ενημέρωσαν για την εκτροφή τους. Ήρθαν σε επαφή με τα γαϊδουράκια, μπήκαν στο εργαστήριο παστερίωσης, έμαθαν για την παραγωγή γάλακτος και το καλύτερο απ΄όλα ήταν ότι δοκίμασαν το γαϊδουρινό γάλα, το οποίο έχει ευεργετικές ιδιότητες.



