Χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας. Όλοι οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου και Νηπιαγωγείου συμμετείχαν με θεατρικά και χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Η αίθουσα ήταν γεμάτη από κόσμο που μας τίμησε με την παρουσία τους, αλλά είχαμε και μια ευχάριστη έκπληξη κατά τη διάρκεια της γιορτής. Ο Ταξίαρχος Πασχάλης Συριτούδης με αντιπροσωπεία από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Ορεστιάδας επισκέφτηκαν την αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και μας τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα σε εορταστικό κλίμα. 
Στο τέλος της γιορτής ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου  μοίρασε δώρα στους μαθητές και ετοίμασε ένα μπουφέ με χριστουγεννιάτικα εδέσματα.
Χρόνια πολλά σε όλους!!!

 

 

Μοιράσου τη δύναμη μιας ευχής

Για 2η συνεχόμενη φορά το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση Make-A-Wish Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδας. 

Το Make-A-Wish εκπληρώνει ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Έρευνες καταδεικνύουν ότι τα παιδιά στα οποία έχει εκπληρωθεί η ευχή τους, μπορούν να ανακτήσουν  τη σωματική και συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν μια πολύ σοβαρή ασθένεια.  Ιδρύθηκε στο Φοίνιξ της Αριζόνα, το 1980 και είναι ο κορυφαίος Οργανισμός εκπλήρωσης ευχών στον κόσμο, που απευθύνεται σε παιδιά

Με παρουσία  σε περισσότερες από 50 χώρες και περισσότερους από 40.000 εθελοντές, έχουν εκπληρωθεί περισσότερες από 450.000 ευχές παγκοσμίως, ενώ κάθε 17 λεπτά εκπληρώνεται μία ευχή παιδιού, σε κάποιο σημείο του πλανήτη.

Στην Ελλάδα, ενωμένοι όλοι μαζί, γενναιόδωροι χορηγοί, υποστηρικτές, οι εργαζόμενοι και οι 300 εθελοντές μας σε όλη τη χώρα, εκπληρώνουμε κατά μέσο όρο μια ευχή κάθε 40 ώρες. Από το 1996, που ιδρύθηκε, το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) έχουμε εκπληρώσει περισσότερες από 2.020 ευχές, 200 εκ ων οποίων πραγματοποιήθηκαν το 2017. https://makeawish.gr/

“Επίσκεψη Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνού”

Την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνός. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σε όλους – μαθητές και δασκάλους –  καλές γιορτές, υγεία και πρόοδο και μοίρασε δώρα στα παιδιά.

 

Γράμμα στον Αη Βασίλη

Τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου αποφασίσαμε να γράψουμε γράμμα στον Αη Βασίλη. Όλοι οι μαθητές έγραψαν το γράμμα τους, έφτιαξαν το φάκελό τους και το έστειλαν στη γνωστή διεύθυνση – Santa Claus North poleΧο χο χο!!!

Ημέρα του παιδιού – Τρουφάκια παντού

“… Όταν έστω και ένα μόνο παιδί στερείται τα δικαιώματά του, τότε ακυρώνεται η έννοια – δικαιώματα του ανθρώπου – . Τα παιδιά χρειάζονται την αγάπη μας και τη φροντίδα μας όχι μόνο την παγκόσμια ημέρα του παιδιού, στις 11 Δεκεμβρίου, αλλά όλες τις μέρες του χρόνου…”                     
 Αντώνης Σαμαράκης
Στις 11 Δεκεμβρίου, οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης μετέτρεψαν την τάξη τους σε ζαχαροπλαστείο, φτιάχνοντας τρουφάκια. Πέρασαν από όλες τις τάξεις και κέρασαν όλους τους μαθητές και δασκάλους του δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου γιορτάζοντας έτσι την ημέρα αυτή.
Το “ζαχαροπλαστείο-τάξη” έμεινε ανοιχτό και στο ολοήμερο. Οι μαθητές έφτιαξαν τρουφάκια και τα πήραν στο σπίτι τους για να κεράσουν και τις οικογένειές τους.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Πρόσκληση στη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή!

Σας προσκαλούμε την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου και ώρα 9:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας! 
Σας περιμένουμε όλους!

Ενημέρωση από την Ένωση εθελοντών αιμοδοτών Ν. Έβρου

 Την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου, μετά από πρωτοβουλία της Ένωσης εθελοντών αιμοδοτών Ν. Έβρου και του κ. Κοντακίδη Αναστάσιου, πραγματοποιήθηκε μία ενημέρωση-συγκέντρωση στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ομιλία του κ. Τάσου σχετικά με την αιμοδοσία και τη σπουδαιότητά της. Τον ευχαριστούμε θερμά!

Επίδοση Βαθμολογίας Α’ Τριμήνου 2018-2019

Σας παρακαλούμε να προσέλθετε στο Σχολείο την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018 και 12:30 μ.μ., για ενημερώση από τους δασκάλους των τάξεων, σχετικά με την πρόοδο των παιδιών σας και να παραλάβετε τον έλεγχο προόδου.
Το Διδακτικό προσωπικό                                                 Η Διευθύντρια
                                                                                       Τριγκούδη Χρυσούλα       

 

Θεατρική παράσταση και επίσκεψη στο Λαογραφικό μουσείο Διδυμοτείχου

  Την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου ανεβήκαμε στο λεωφορείο και επισκεφτήκαμε το Διδυμότειχο. Η επίσκεψη είχε διπλό σκοπό. Στην αρχή παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “Ανέβα στη στέγη να φάμε το σύννεφο”, του Γιάννη Ξανθούλη από τη θεατρική ομάδα του ΘΕΑ/ΣΥ Διδυμοτείχου. Ήταν υπέροχη! Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Λαογραφικό μουσείο της πόλης. Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες Χρυσούλα Τσιακιράκη-Κυρούδη και Αθανασία Μπούρα για τη θερμή υποδοχή και την ξενάγηση των μαθητών μας!

Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου!

  Τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου στολίσαμε όλοι μαζί το μεγάλο δέντρο του σχολείου μας. Μαζευτήκαμε όλοι Νηπιαγωγείο και Δημοτικό στο ισόγειο του σχολείου και ο καθένας έβαλε τη χριστουγεννιάτικη μπάλα πάνω στο δέντρο υπό τους ήχους χριστουγεννιάτικων τραγουδιών! Με τη βοήθεια πάντα του δασκάλου της μουσικής! Οι μαθητές στόλισαν, τραγούδησαν και χόρεψαν! Και του χρόνου! Καλές γιορτές! Καλά Χριστούγεννα!