Φθινοπωρινή εξόρμηση!

Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019 πραγματοποιήσαμε τη φθινοπωρινή μας εξόρμηση. Περιηγηθήκαμε στα στενά δρομάκια του χωριού και επισκεφτήκαμε το Γυμνάσιο. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και περάσαμε υπέροχα!!!

Πρόσκληση

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημ. Σχ. Μεταξάδων σας προσκαλεί να παραβρεθείτε για ενημέρωση γονέων – κηδεμόνων κατά τάξη, την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 12:30 μ.μ.

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, Παρασκευή 27-09-2019

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, με σύνθημα “Αγαπώ την Άθληση – Αγαπώ την Υγεία μου”, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις.

Κεντρικός στόχος είναι η ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για συμμετοχή σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου μας, μέσω της μαθητικής κοινότητας για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Οι δικές μας δράσεις :

  • Προβολή βίντεο με θέμα την άθληση και την υγιεινή διατροφή.
  • Παρασκευή ατομικής φρουτοσαλάτας, με φρούτα της εποχής.
  • Τρέξιμο και βάδην σε συγκεκριμένη διαδρομή έξω από το σχολείο.
  • Ασκήσεις αερόβιας γυμναστικής.
  • Ποδόσφαιρο.                                                                            

Αγιασμός, 11-09-2019

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Αγιασμός

Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2019-2020, θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του σχολείου μας, την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 στις 9:00 π.μ. 

Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές θα περάσουν στις τάξεις τους για να γνωριστούν με τους/τις δασκάλους/λες τους και να παραλάβουν τα νέα τους βιβλία και για το λόγο αυτό θα πρέπει να έχουν μαζί τους και τις τσάντες τους.

Στη συνέχεια οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο στις 10:30 π.μ.

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους!

Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί του σχολείου.

 

Ανακοίνωση ( παράταση προθεσμίας )

                                     

Ευχές για καλό καλοκαίρι!

Κλείνοντας τη φετινή σχολική χρονιά, σας ευχόμαστε να έχετε ένα ξένοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι! ! !

Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Δ/Σ Μεταξάδων.

Αθλοπαιδιές – Παιχνίδια

Την Τετάρτη 12 Ιουνίου, φτάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς ήρθε η ώρα να παίξουμε όλοι μαζί μικροί-μεγάλοι. Ο γυμναστής του σχολείου, μας χώρισε σε 2 ομάδες … και το ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ξεκινά! ! !