ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ 11-06-2025

Ιούν 202518

Την Τετάρτη 11-06-2025 οι μαθητές/τριες του σχολείου διασκέδασαν με τα παιχνίδια, που τους  είχε ετοιμάσει  ο γυμναστής Κυριακορεΐζης  Αριστοτέλης.

Τα παιδιά χωρίστηκαν  σε ομάδες και έπαιξαν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού.

IMG 2138 IMG 2139 IMG 2140

Και φυσικά, σειρά είχαν τα παιχνίδια με νεροπίστολα!

IMG 2141 IMG 2148 IMG 2151

Και του χρόνου!

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ 11-06-2025    

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ “ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ” ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ

Ιούν 202518

Την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025, οι μαθητές/τριες του σχολείου μας παρακολούθησαν την  διαδραστική δράση, που οργάνωσε η Τροχαία Ορεστιάδας στο 5ο Δ.Σ. Διδυμοτείχου με στόχο τη διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.

175023095820017502309582331750230701231 1750230958112 IMG 1967 IMG 1975 IMG 1981 IMG 1986 IMG 1991 IMG 1992 IMG 2003

Τους ευχαριστούμε πολύ!

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την Δημοτική Βιβλιοθήκη Ναλμπάντη, όπου ξεναγηθήκαμε από την κ. Φωτεινή Γραμμενίδου  και απολαύσαμε τα έργα.

IMG 2010 IMG 2011 IMG 2013 IMG 2022 IMG 2025

 

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ “ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ” ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ    

Ημερήσια εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη

Ιούν 20256

Την Παρασκευή 30-5-2025, πραγματοποιήθηκε η ημερησία εκδρομή του σχολείου μας στην Αλεξανδρούπολη. Αρχικά, επισκεφτήκαμε το ελαιοτριβείο του Κύκλωπα, όπου οι μαθητές/τριες είχαν τη χαρά να ξεναγηθούν στον υπέροχα διαμορφωμένο χώρο του ελαιοτριβείου, να απολαύσουν τον χώρο με τα ζώα, να παίξουν στην αυλή και να γευτούν τις διάφορες γεύσεις λαδιού που τους πρόσφεραν. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στη Χιλή. Και η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε στο πάρκο Προσκόπων με πολύ παιχνίδι. Και του χρόνου με υγεία!10000102381000010241100001023410000102391000010240 100001023710000102361000010235 10000102331000010230 1000010231 1000010232

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερήσια εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη    

Επίσκεψη στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Μεταξάδων.

Ιούν 20256

Την Πέμπτη 15 – 05 – 2025 επισκεφτήκαμε τον χώρο του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Μεταξάδων, όπου παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα Ανακύκλωσης που είχαν σχεδιάσει.

1000009452 1000009453 1000009455 1000009456 1000009457

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Μεταξάδων.    

Επίσκεψη της συγγραφέως Ευγενίας Μανωλίδου

Ιούν 20256

Την Τρίτη 6 Μαΐου, επισκέφτηκε το σχολείο μας η κ. Μανωλίδου Ευγενία, συγγραφέας – μουσικός, όπου πραγματοποίησε την παρουσίαση των βιβλίων της “Ιχνηλάτες της Ιστορίας 1 & 2”. Οι  μαθητές/τριες του σχολείου είχαν την χαρά να ταξιδέψουν στη γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό με συνοδοιπόρους «τον Οδυσσέα, την Αθηνά και τη Γλαύκη”.  Η συγγραφέας δώρισε σε όλους τους μαθητές/τριες τα βιβλία της. Την ευχαριστούμε θερμά.

1749189729125   10000103371000010335 1000010336 1000010338

 

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη της συγγραφέως Ευγενίας Μανωλίδου    

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Μάι 202528

https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/0b234b965578a5bcfab93a699dbb9be8/0

 

 

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ    

Ερωτηματολόγια και αποτελέσματα για το φαινόμενο της σχολικής διαρροής

Μάι 202528

Χορηγήθηκε έντυπο ερωτηματολόγιο στους μαθητές/τριες (30 ερωτηθέντες) του σχολείου μας, με στόχο τη διερεύνηση των αιτιών που επηρεάζουν τη στάση τους απέναντι στο σχολείο, καθώς  και σχετικό έντυπο ερωτηματολόγιο στους γονείς/κηδεμόνες.  Τα ερωτηματολόγια και τα αποτελέσματα τους παρατίθενται παρακάτω:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ 2

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΟΝΕΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτηματολόγια και αποτελέσματα για το φαινόμενο της σχολικής διαρροής    

Ερωτηματολόγιο και αποτελέσματα για τη συμμετοχή στον κήπο του σχολείου

Μάι 202526

Χορηγήθηκε έντυπο ερωτηματολόγιο στους μαθητές/τριες (30 ερωτηθέντες) του σχολείου μας, σχετικά με τη συμμετοχή στη διαμόρφωση του σχολικού κήπου. Τα ερωτηματολόγια και τα αποτελέσματα τους παρατίθενται παρακάτω:

Ερωτηματολόγιο για τη Συμμετοχή στον Κήπο του Σχολείου

Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων

 

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτηματολόγιο και αποτελέσματα για τη συμμετοχή στον κήπο του σχολείου    

Δράσεις στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας για τον άξονα « Hγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας »

Μάι 202526

Στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μας  μονάδας, για  τη σχολική χρονιά 2024-2025, η Ομάδα Δράσης για τον άξονα « Hγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας » οργάνωσε και υλοποίησε τις παρακάτω δράσεις:

1. Όλοι Μαζί για έναν Καθαρό Χώρο!

Με στόχο τη δημιουργία ενός όμορφου και φιλόξενου περιβάλλοντος για τον σχολικό μας κήπο, οι μαθητές, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, συμμετείχαν σε μια οργανωμένη δράση καθαρισμού και προετοιμασίας του χώρου. Με εργαλεία, γάντια και πολύ κέφι, απομάκρυναν σκουπίδια, πέτρες και ξερά χόρτα. Επίσης, σκάβοντας το χώμα για να αφρατέψει, προετοίμασαν το έδαφος για τη φύτευση που θα ακολουθήσει.

Η δράση αυτή δίδαξε στα παιδιά την αξία της συνεργασίας, της υπευθυνότητας και της φροντίδας του περιβάλλοντος, ενισχύοντας το αίσθημα της συμμετοχής και της κοινής προσπάθειας.

📸 «Με εργαλεία στα χέρια και χαμόγελα στα πρόσωπα, ετοιμάζουμε τον σχολικό μας κήπο!» 

1a 1b 1g 1d

2 . 🌿 Φυτεύουμε και Φροντίζουμε τον Κήπο μας!

Οι μαθητές μας, με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, προχώρησαν στη φύτευση χειμερινών ειδών απευθείας στο έδαφος του σχολικού κήπου. Κρεμμύδια, καρότα, μαρούλια και άλλα λαχανικά πήραν τη θέση τους στα φροντισμένα παρτέρια, σηματοδοτώντας τη συνέχεια του ταξιδιού μας στη φύση.

Παράλληλα, τα παιδιά ανέλαβαν τη φροντίδα του κήπου, μαθαίνοντας πώς να ποτίζουν, να απομακρύνουν ζιζάνια και να προστατεύουν τα φυτά τους. Μέσα από τη δράση αυτή, καλλιεργούν δεξιότητες υπευθυνότητας, συνεργασίας και αγάπης για το περιβάλλον, βλέποντας μέρα με τη μέρα τους κόπους τους να αποδίδουν καρπούς!

📸 «Σπέρνουμε τη γη με όνειρα και τη φροντίζουμε με αγάπη!»

2a 2b 2g 2d 2e 2z 2st

 

 

3. Μικροί Καλλιεργητές σε Δράση!

Στο πλαίσιο της δημιουργίας του σχολικού μας κήπου, οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια δημιουργική και βιωματική δράση: φύτεψαν σπόρους ντομάτας, μελιτζάνας και πιπεριάς σε μικρά κυπελλάκια. Με απλά υλικά, πολλή αγάπη και διάθεση για συνεργασία, κάθε παιδί φρόντισε το δικό του φυτό, μαθαίνοντας τη σημασία της υπομονής και της φροντίδας στη φύση.

Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις βασικές αρχές της καλλιέργειας και έκαναν το πρώτο βήμα για τη δημιουργία του δικού μας σχολικού λαχανόκηπου!

📸 «Μικρά χεράκια, μεγάλα χαμόγελα και σπόροι που κρύβουν ζωή!»

3a 3b 3g 3d 3e

4. Ομορφαίνουμε τον Χώρο μας!

Με πολύ μεράκι και δημιουργικότητα, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας προχώρησαν σε αισθητικές παρεμβάσεις στον χώρο του σχολικού κήπου. Το πρόγραμμα περιλάμβανε το βάψιμο διαδρόμων του κήπου και την τοποθέτηση και το βάψιμο ξύλινων καφασιών για τα φυτά. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν ταΐστρες για τα πουλάκια, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να παρατηρήσουν τη φύση από κοντά και να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού και αγάπης για το περιβάλλον.
Οι παρεμβάσεις αυτές μετέτρεψαν τον κήπο σε έναν ζωντανό, πολύχρωμο και φιλόξενο χώρο μάθησης και χαράς!

📸 «Με χρώματα, ιδέες και χαμόγελα, δημιουργούμε τον κήπο των ονείρων μας!»

4a 4b 4g 4d 4e 4z 4h 4th 4st

5.🌱 Μεταφυτεύουμε τα Φυτά μας!

Με ιδιαίτερη φροντίδα και ενθουσιασμό, οι μαθητές μας προχώρησαν στη μεταφύτευση των φυτών που είχαν σπείρει σε κυπελλάκια: ντομάτες, πιπεριές και μελιτζάνες βρήκαν πλέον τη θέση τους στο έδαφος του σχολικού κήπου.

Τα παιδιά, ακολουθώντας απλά αλλά σημαντικά βήματα, έμαθαν πώς να αφαιρούν προσεκτικά τα φυτά από τα κυπελλάκια και να τα τοποθετούν στο χώμα, διασφαλίζοντας τις καλύτερες συνθήκες ανάπτυξης. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, καλλιεργούν την υπομονή, την υπευθυνότητα και τη χαρά της δημιουργίας, βλέποντας τα μικρά τους φυτά να ριζώνουν και να μεγαλώνουν!

📸 «Από τα κυπελλάκια… στη γη: μεγαλώνουμε μαζί με τα φυτά μας!»

5a 5b 5g 5d 5e 5z 5h 5th 5st

 6.🌱 Ενημέρωση για τη Σωστή και Ισορροπημένη Διατροφή

Στα πλαίσια ανάπτυξης του σχολικού μας κήπου τα παιδιά έμαθαν για τη σημασία της σωστής διατροφής, ανακαλύπτοντας πώς τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά που καλλιεργούμε μπορούν να ενισχύσουν την υγεία τους και να τους προσφέρουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Η ενημέρωση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη της κ. Νικολάντζου, επισκέπτρια υγείας του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου, στο σχολείο μας και την πραγματοποίηση βιωματικών δράσεων (ζωγραφική, αφίσα, κατασκευές, δημιουργία και κατανάλωση φρουτοσαλάτας).

Αυτή η δράση έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να συνδέσουν τη φύση με την καθημερινή τους ζωή και να κατανοήσουν πώς η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη για την ευημερία του σώματός τους.

📸 «Μαθαίνουμε για τα φυτά και την υγιεινή διατροφή, φροντίζοντας το μέλλον μας!»

6a 6b 6g 6d 6e 6z 6h 6th 6i 6k 6st

7.🌸 Φυτεύουμε Λουλούδια στον Κήπο με γνώμονα την Ανακύκλωση!

Οι μαθητές μας, γεμάτοι ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, προχώρησαν στη φύτευση λουλουδιών στον σχολικό μας κήπο, προσφέροντας χρώμα και ομορφιά στο χώρο. Χρησιμοποιώντας πλαστικά μπουκάλια για να φυτέψουν νέα φυτά, ανθισμένα λουλούδια γέμισαν τον κήπο μας, κάνοντάς τον έναν ζωντανό και ευχάριστο προορισμό για όλους.

Με αυτόν τον τρόπο, εκτός από το ότι προσφέραμε νέα ζωή στη φύση, μάθαμε την αξία της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης των υλικών. Ενισχύθηκε η συνείδηση των παιδιών για τη σημασία της ανακύκλωσης και της φροντίδας του περιβάλλοντος, δείχνοντάς τους πώς τα απλά υλικά μπορούν να αποκτήσουν νέο ρόλο στη φύση.

Ο σχολικός μας κήπος, πλέον γεμάτος χρώματα, δημιουργεί ένα περιβάλλον που εμπνέει την καλλιέργεια σεβασμού προς τη φύση και την αισθητική!

📸 «Με κάθε λουλούδι που φυτεύουμε, ο κόσμος μας γίνεται πιο όμορφος!»

7a 7b 7g 7d 7e 7z

8.Επίσκεψη Γεωπόνου στο Σχολείο μας

Το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον γεωπόνο κ. Χριστόφορο Κυριακούδη, στο πλαίσιο εφαρμογής του σχεδίου δημιουργίας και αξιοποίησης σχολικού κήπου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βασικές έννοιες της γεωπονίας και να μάθουν για τη σημασία της καλλιέργειας και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Παρουσιάστηκαν με κατανοητό και διαδραστικό τρόπο οι βασικές αρχές της γεωπονικής επιστήμης, πώς φυτεύουμε και φροντίζουμε τα φυτά, καθώς και ποιος είναι ο ρόλος του γεωπόνου στη σύγχρονη κοινωνία. Η δράση έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα φυσικού περιβάλλοντος και βιώσιμης ανάπτυξης.

📸  «Τα μυστικά της φύσης αποκαλύπτονται μέσα από την εμπειρία!»

8a 8b 8g 8d 8e

9.🌿 Συγκομιδή και Παρουσίαση της Δράσης

Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση, οι μαθητές μας συμμετείχαν στη συγκομιδή των πρώτων καρπών από τον σχολικό μας κήπο! Ντομάτες, μαρούλια, πιπεριές και άλλα λαχανικά, που καλλιεργήθηκαν με φροντίδα και αγάπη, ήταν έτοιμα να μαζευτούν και να παρουσιαστούν στην κοινότητα.

Η συγκομιδή αποτέλεσε την κορύφωση μιας μακράς διαδικασίας, που ξεκίνησε με τη φύτευση και την καθημερινή φροντίδα των φυτών. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους και να νιώσουν υπερηφάνεια για την καλλιέργεια που πραγματοποιήθηκε.

Η παρουσίαση των προϊόντων της συγκομιδής έγινε στο πλαίσιο ενός μικρού παζαριού, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δείξουν στους γονείς και τους συμμαθητές τους το έργο τους. Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά ενίσχυσαν τις δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, ενώ απόλαυσαν τη χαρά της δημιουργίας και της προσφοράς στον κοινωνικό τους περίγυρο.

Τέλος, καλλιεργήθηκε το αίσθημα της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής προσφοράς, καθώς τα έσοδα από την πώληση προσφέρθηκαν ως δωρεά στον οργανισμό “Χαμόγελο του Παιδιού”.

📸 «Από τον κήπο στο τραπέζι: συγκομίζουμε με χαμόγελα και υπερηφάνεια!»

9a 9b 9g 9d

9E 9Z 9H

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας για τον άξονα « Hγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας »    

Δελτίο Τύπου: Επιτυχόντες 19ου διαγωνισμού «Παιχνίδι και Μαθηματικά»

Μάι 202520

Δελτίο Τύπου Παιχνίδι και Μαθηματικά 2025

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δελτίο Τύπου: Επιτυχόντες 19ου διαγωνισμού «Παιχνίδι και Μαθηματικά»    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

Kατηγορίες

Νοέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Σαν σήμερα

5/11/1956: Έρευνα που βλέπει το φως της δημοσιότητας στη χώρα μας αποκαλύπτει ότι 2 εκατομμύρια Έλληνες δεν ξέρουν να βάζουν την υπογραφή τους.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων