1η Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Το Δημοτικό Σχολείο Μαυροβουνίου σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο ο Γουμένισσας διοργάνωσε εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, με θέμα «Τεχνικές τροποποίησης συμπεριφοράς». Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024, ώρες 6-8 μ.μ. και είχε ως εισηγήτριες τις Χρησταντωνίου Μαρία Βασιλική , Κοινωνική Λειτουργός ΠΕ30 και Παραδείση Ραφαέλλα, Ψυχολόγος ΠΕ23 . Το σεμινάριο, που εντάσσεται στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, προσέφερε στους συμμετέχοντες χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές για την αποτελεσματική διαχείριση των συμπεριφορών στην τάξη. Ευχαριστούμε πολύ τις εισηγήτριες για τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες που μοιράστηκαν μαζί μας.
2η Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Στο πλαίσιο της συνεχούς επαγγελματικής μας ανάπτυξης, πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Μαυροβουνίου στις 10 Δεκεμβρίου 2024 επιμορφωτική συνάντηση με θέμα “Συνεργασία σχολείου και κοινότητας”. Η εισήγηση πραγματοποιήθηκε από την Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης κ. Πολυξένη Αλμπανίδου. Η συνάντηση, διάρκειας τριών ωρών, προσέφερε πολύτιμες γνώσεις και εργαλεία για την ενίσχυση της συνεργασίας μας με την κοινότητα, ενώ οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη συνεργασία με την κοινότητα. Ευχαριστούμε θερμά τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης για την εξαιρετική εισήγησή της.
3η Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν ενημέρωση με τίτλο «Υπέρβαση της δεκάδας με διερευνητική δραματοποίηση» από τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου Καμπάνης κ. Γεώργιο Παπαβασιλείου.
Η ενημέρωση είχε ως στόχο να παρουσιάσει στους εκπαιδευτικούς έναν δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο διδασκαλίας της υπέρβασης της δεκάδας στα μαθηματικά του δημοτικού. Η διερευνητική δραματοποίηση είναι μια παιδαγωγική μέθοδος που χρησιμοποιεί το παιχνίδι ρόλων και τη θεατρική έκφραση για να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν και να εμπεδώσουν μαθηματικές έννοιες. Ο κ. Γεωργιος Παπαβασιλείου, μέσα από την παρουσίασή του, ανέδειξε τη σημασία της συγκεκριμένης μεθόδου και έδωσε πρακτικές οδηγίες στους εκπαιδευτικούς για το πώς να την εφαρμόσουν στην τάξη τους. Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την εφαρμογή της μεθόδου.
4η ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024 εξ αποστάσεως ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα: «Καλές Πρακτικές για την Καλλιέργεια Θετικού Κλίματος στη Σχολική Κοινότητα».
Εισηγητής της επιμόρφωσης ήταν ο κ. Χρήστος Πετσανούκης, Διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γουμένισσας, ο οποίος μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς πολύτιμες εμπειρίες και πρακτικές για τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού, ασφαλούς και θετικού μαθησιακού περιβάλλοντος.
Η επιμόρφωση εστίασε σε στρατηγικές ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, την πρόληψη συγκρούσεων, την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης και την προώθηση της ενσυναίσθησης και του αλληλοσεβασμού.
Η ενεργή συμμετοχή και ο προβληματισμός των εκπαιδευτικών καθ’ όλη τη διάρκεια της επιμόρφωσης επιβεβαίωσαν την ανάγκη συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης και ανταλλαγής καλών πρακτικών για ένα καλύτερο σχολείο.
5η Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Την Τρίτη 6 Μαΐου 2025, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο:
«Καλλιέργεια Θετικού Κλίματος και Σχέσεων μεταξύ των Μαθητών».
Το σεμινάριο υλοποιήθηκε από τον Κοινωνικό Λειτουργό και την Ψυχολόγο του σχολείου και στόχευε στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης συμπεριφοράς και δημιουργίας υποστηρικτικού παιδαγωγικού κλίματος στην τάξη.
Μέσα από το βιωματικό χαρακτήρα της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις, να μοιραστούν εμπειρίες και να ανακαλύψουν πρακτικές στρατηγικές για τη βελτίωση του σχολικού περιβάλλοντος και τη διαμόρφωση θετικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών.
Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών επιμορφωτικών πρωτοβουλιών του σχολείου, με σκοπό τη διαρκή υποστήριξη και ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου.