Ανάγκη ή επιθυμία?

Κατά τη διάρκεια του τρίτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο “Στην τσέπη χαρτζιλίκι” ασχοληθήκαμε με την αγορά προϊόντων και τα διαχωρίσαμε  σε αυτά που έχουμε πραγματικά ανάγκη και σε αυτά που αγοράζουμε για να ικανοποιήσουμε την επιθυμία μας. Παράλληλα, συζητήσαμε για την επίδραση των ΜΜΕ στη διαμόρφωση των καταναλωτικών μας αναγκών, καθώς και για το φαινόμενο του υπερκαταναλωτισμού.

Στη συνέχεια, οι μαθητές/ τριες ασχολήθηκαν με σχετική δραστηριότητα που αφορούσε τον προαναφερθέντα διαχωρισμό προϊόντων:

20230303 12573420230303 13082120230303 13040720230303 125916