Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blog του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου Φωκίδας!
Λίγα λόγια γι’ αυτό: Ένα πολύ παλιό, πέτρινο σχολείο που ωστόσο είναι καλοδιατηρημένο, γεμάτο δραστήριους εκπαιδευτικούς, μαθήτριες και μαθητές.Έχει καταπληκτική θέα στη Λίμνη του Μόρνου και στο εσωτερικό του επικρατεί φιλική και εγκάρδια ατμόσφαιρα. Η δημιουργία του blog είναι κάτι που επιθυμούσαμε από καιρό κι ελπίζουμε να καταφέρουμε να επικοινωνούμε μαζί σας.
