Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης. Τα παιδιά παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία την παράσταση: Η μάχη του ζαχαροπλαστείου. Ευχαριστούμε πολύ όλα τα παιδιά αλλά και τις δασκάλες τους, την κ. Ζέρβα Θεοδώρα και την κ. Χίλντα Δημητριάδου για την πολύ όμορφη γιορτή που ετοίμασαν. Ευχαριστούμε επίσης και το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων για τα γλυκά και τους χυμούς που πρόσφεραν σε όλους τους παρευρισκόμενους.
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ, ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ!
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου ζήσαμε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Επισκέφθηκε το Σχολείο μας ο Άγιος Βασίλης μαζί με το ξωτικό του και μοίρασε δώρα στα παιδιά. Τα παιδιά, για να τον ευχαριστήσουν, του είπαν τα κάλαντα και του ευχήθηκαν Χρόνια Πολλά.
Ευχαριστούμε πολύ τον Άγιο Βασίλη και επίσης το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του Σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Καλές γιορτές σε όλους με υγεία και ευτυχία!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Το πρώτο τρίμηνο του διδ/κου έτους 2019-20 τελείωσε στις 10 Δεκεμβρίου. Επομένως, οι βαθμοί του 1ου τριμήνου θα δοθούν την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου μετά τις 13.15. Παρακαλούνται όλοι οι γονείς να προσέλθουν στο Σχολείο για να παραλάβουν τη βαθμολογία των παιδιών τους ακόμα και οι γονείς της Α’ και Β’ τάξης που δεν παίρνουν βαθμούς. Την ίδια ημέρα το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του Σχολείου μας θα μοιράσει δώρα στους μαθητές και θα εισπράξει και την ετήσια συνδρομή των μελών του Συλλόγου.
Όσο για την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου (γιορτή του Αγίου Ιγνατίου) θα πάμε το πρωί εκκλησία και στις 11.30 π.μ. θα κάνουμε τη χριστουγεννιάτικη σχολική μας γιορτή, την οποία παρουσιάζουν τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης.
Τέλος τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου θα σχολάσουμε στις 12.00 η ώρα.
ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Χθες 12/12/2019 όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας γιόρτασαν τον ερχομό των γιορτών με πολύ κέφι, πολλά χαμόγελα, νόστιμες λιχουδιές, όμορφες χριστουγεννιάτικες κατασκευές και φυσικά με κάλαντα. Έτσι στολίσαμε όλοι μαζί το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Σχολείου μας, τραγουδήσαμε τα κάλαντα, φάγαμε λαχταριστές λιχουδιές που πρόσφεραν ή έφτιαξαν οι εκπαιδευτικοί μας με τη συνεργασία και των μαθητών, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης με τη βοήθεια των δασκάλων τους έφτιαξαν υπέροχες γιορτινές κατασκευές. Να μην ξεχάσουμε, βέβαια, να ευχαριστήσουμε το ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημά μας και την ευγενική προσφορά του ενός φυσικού έλατου για το Σχολείο μας, το οποίο στολίζει πια την κεντρική μας είσοδο.
Και του χρόνου να ξαναγιορτάσουμε όλοι μαζί! Ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ σε όλον τον κόσμο!
Τα διδακτικά βιβλία στο Σχολείο
Όπως και πέρσι, έτσι κι αυτή τη σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί η δράση: ‘Τα διδακτικά βιβλία στο Σχολείο“.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας αποφάσισε, ότι οι ημερομηνίες όπου φέτος θα μένουν τα διδακτικά βιβλία στο Σχολείο θα είναι οι εξής:
Σεπτέμβριος: 20 Φεβρουάριος: 14 και 28
Οκτώβριος: 4 και 18 Μάρτιος: 13 και 27
Νοέμβριος: 8 και 29 Απρίλιος: 3
Δεκέμβριος: 13 Μάιος: 8 και 29
Ιανουάριος: 17 και 31 Ιούνιος: 12
Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας
Το νέο σχ. έτος έχει ήδη ξεκινήσει κι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας με κέφι κι ενθουσιασμό ανέλαβαν τα καθήκοντά τους.
Η κ. Χίλντα – Κων/να Δημητριάδου στην Α’ τάξη, Η κ. Θεοδώρα Ζέρβα στη Β’ τάξη,
Η κ. Αριστέα Πέτρου στην Γ’ τάξη, Η κ. Δήμητρα Συρακούλη στην Δ’ τάξη,
Η κ. Μαρία Χατζηγιάννη στην Ε’ τάξη, Η κ. Ευθυμία Τσακανίκα στην ΣΤ’ τάξη,
Η κ. Στεφανία Πλάκα η δασκάλα της Φυσικής Αγωγής, Ο κ. Ευάγγελος Καρακώστας, ο δάσκαλος των Αγγλικών,
Ο κ. Παναγιώτης Αξαμπανόπουλος, ο δάσκαλος των Γαλλικών και Ο κ. Άνθιμος Μισαηλίδης, ο δάσκαλος της Πληροφορικής.
Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη, υπομονή και κάθε επιτυχία στο έργο τους!
ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ Δ/ΝΤΡΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
Το μήνυμα της περιφερειακής Δ/ντριας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας, κ. Ελένης Μπενιάτα, με αφορμή την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2019-20:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ
Το νέο σχολικό έτος 2019-20 αρχίζει αύριο, 11 Σεπτεμβρίου 2019. Σας καλούμε στον καθιερωμένο αγιασμό, που θα γίνει αύριο στις 9.00 π.μ. στο Σχολείο μας.
Στη συνέχεια θα μοιραστούν τα σχολικά βιβλία στα παιδιά, καθώς και γλυκά και αναψυκτικά, προσφορά του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου μας. Επίσης θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση στους γονείς.
Ώρα προσέλευσης 8.45 π.μ.
Ευχόμαστε σε όλους και όλες καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, καλή πρόοδο στα παιδιά με υγεία και προκοπή!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 2019-20
Οι εγγραφές των μαθητών για την Α’ τάξη για το σχ. έτος 2019-20 ξεκίνησαν από τις 6 Μαΐου ως τις 20 Μαΐου. Τα νήπια που πρέπει να εγγραφούν στο Σχολείο μας είναι τα παρακάτω και έχουν γεννηθεί το 2013:
- Γεωργουσοπούλου Ευθυμία του Αναστασίου
- Ίμπρο Ρέα του Τζούλιαν
- Καραμέρης Βασίλειος του Ηλία
- Κοκμοτού Καλλιόπη του Ανδρέα
- Κρικέλας Νικόλαος του Αποστόλου
- Κυριανάκη Δέσποινα του Παναγιώτη
- Μάρκου Λουίζα του Πετρίτ
- Πριόνα Βασιλική του Σωτηρίου
- Σοφιός Ιωάννης του Σπυρίδωνα
- Μπουνάι Βασίλης του Αρμπέν
- Ταλάντη Ευαγγελία του Γρηγορίου
- Κουλουριώτης Χρήστος του Παναγιώτη
Οι γονείς των παραπάνω νηπίων θα πρέπει μέσα στο διάστημα αυτό να προσέλθουν στο Σχολείο μας, ώστε να προμηθευτούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, που πρέπει να συμπληρώσουν και να έχουν μαζί τους και το βιβλιάριο υγείας του παιδιού με τα εμβόλια.



