Προαιρετικές εργασίες

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

Οι εκπαιδευτικοί Πέτρου Αριστέα ( της Γ΄τάξης) και Συρακούλη Δήμητρα  (της Δ΄τάξης) τις τελευταίες μέρες αποστέλλουν στα προσωπικά σας email εκπαιδευτικό υλικό ,το οποίο δε χρειάζεται ούτε να το εκτυπώσετε ούτε να μας το επιστρέψετε άμεσα,καθώς αντιλαμβανόμαστε τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίζετε.Ωστόσο, μπορείτε να γράφετε τις λύσεις των ασκήσεων στα τετράδια και να επικοινωνείτε μαζί μας για κάθε απορία σας.Επιπρόσθετα, εξαιτίας των εκπαιδευτικών αναγκών που έχουν προκύψει καλό θα ήταν να δημιουργήσετε email όσοι γονείς δεν έχετε και να εξασφαλίσετε τη μέγιστη δυνατή πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Ευχόμαστε να γυρίσουμε σύντομα όλοι στην καθημερινότητά μας…Μέχρι τότε μένουμε σπίτι και ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων…Είμαστε εδώ για κάθε εκπαιδευτική ανάγκη των μαθητών μας….

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Για το πώς θα αποστέλλετε τις απαντήσεις στις εργασίες, υπάρχουν οι εξής τρόποι:

  1. κατέβασμα του αρχείου για επεξεργασία, λύση των ασκήσεων στον Η/Υ και τέλος αποστολή στο mail των εκπ/κων. (Είναι εύκολο να γίνει, αφού τα αρχεία είναι word και μπορούν να τα επεξεργαστούν τα παιδιά.)
  2. κατέβασμα του αρχείου και επεξεργασία – λύση ασκήσεων και στη συνέχεια αντιπαραβολή με τις λύσεις που σας έχουν αποσταλεί από τους εκπ/κους.

Για ό,τι άλλο θα ενημερωθείτε έγκαιρα από το blog του Σχολείου, το οποίο θα πρέπει όλοι να το επισκέπτεστε καθημερινά.

Αυτά προς το παρόν. Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να ευχαριστήσω τους συναδέλφους για την άμεση ανταπόκριση στον νέο αυτό τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές μας.Ευχαριστώ τέλος το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων για τη συμπαράσταση στη νέα κατάσταση που αντιμετωπίζουμε.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Αγαπητοί γονείς

Επειδή κατά πάσα πιθανότητα το χρονικό διάστημα που τα σχολεία θα είναι κλειστά, θα είναι μεγαλύτερο από ό,τι περιμένουμε, εμείς οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε το διάστημα αυτό με άλλον τρόπο, ώστε να μη χαθεί τελείως η επαφή των μαθητών με το Σχολείο και τα μαθήματα, αλλά να υπάρχει και μια επικοινωνία μαζί τους.

Για τον λόγο αυτό σας ζητούμε να μας στείλετε τα mail σας στο κινητό μας τηλέφωνο με γραπτό μήνυμα, ώστε να μπορούμε να σας στέλνουμε υλικό με ασκήσεις, που θα μπορούν τα παιδιά να το εκτυπώνουν και στη συνέχεια να το δουλεύουν στο σπίτι.

Ευχόμαστε σε όλους να έχετε υγεία, υπομονή και ψυχραιμία.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Σύμφωνα με απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του Υπουργείου Υγείας, τα Σχολεία διακόπτουν τη λειτουργία τους για χρονικό διάστημα 14 ημερών (από 11 Μαρτίου ως και 24 Μαρτίου) για προληπτικούς λόγους με σκοπό τη μη περαιτέρω διασπορά στον πληθυσμό του νέου κορωνοϊού COVID – 19. Αυτό δε σημαίνει, ότι κάνουμε διακοπές και λειτουργούμε χωρίς μέτρα προφύλαξης. Οι γονείς θα πρέπει να πάρουν  όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των παιδιών από τον ιό. Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι οι βαθμοί του 2ου τριμήνου θα δοθούν, όταν επαναλειτουργήσουν τα σχολεία, σε ημέρα και ώρα που θα σας ανακοινωθεί με ενημερωτικό σημείωμα.


Φόρτωση PDF…

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την περασμένη Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, γιορτή των Τριών Ιεραρχών, μετά την εκκλησία πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χρόνο η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας στο Σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου μας που και φέτος πρόσφερε στα παιδιά και στους δασκάλους τις πίτες για κάθε τάξη αλλά και  τα δώρα  στους τυχερούς, που έτυχαν το φλουρί. Τέλος να ευχαριστήσουμε τον πατέρα Δημήτριο Ζαχαρόπουλο, ιερέα της ενορίας μας, που ευλόγησε τις βασιλόπιτες και ευχήθηκε στους μαθητές μας. 

  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους!