Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής που γιορτάζεται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο στις 16 Οκτωβρίου, θέλαμε να υπενθυμίσουμε στα παιδιά του Σχολείου μας την αξία της υγιεινής διατροφής, μέσω δράσης, που πραγματοποιήθηκε εντός του σχολικού συγκροτήματος την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023 και οργανώθηκε από όλους τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου. Στη δράση πήραν μέρος όλοι/όλες οι μαθητές/τριες του Σχολείου. Στον χώρο του σχολείου και συγκεκριμένα στο πρώτο διάλειμμα (9.40 π.μ.) όλα τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα πρωινό γεύμα που ήταν βασισμένο στο πρότυπο της υγιεινής διατροφής, όπως: ψωμί, μήλα, μπανάνες, ταχίνι με μέλι, ταχίνι με κακάο, γιαουρτάκι, βρώμη, και χυμός πορτοκαλιού. Στους μαθητές/τριες από τη Β’ έως και τη ΣΤ’ τάξη δόθηκε ερωτηματολόγιο (ανώνυμο). Με βάση τα αποτελέσματα που θα συγκεντρωθούν, οι μαθητές/τριες θα κατασκευάσουν την πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής.




