ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ…

Σήμερα, Παρασκευή 3 Μαρτίου, οι μαθητές/-τριες της σχολικής μας μονάδας μαζί με τους μαθητές/-τριες της Β ‘ Λυκείου Λιδωρικίου, σχημάτισαν με τις τσάντες τους και με τα σώματά τους μηνύματα συμπαράστασης στις οικογένειες των θυμάτων.

16778424270271677842427044