ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΝΩ ΤΑ SELF TEST ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ

Καλό μήνα

Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα Δευτέρα 1 Νοεμβρίου τα αποτελέσματα των αυτοδιαγνωστικών ελέγχων (self test) θα δηλώνονται στην ψηφιακή πλατφόρμα στο διαδίκτυο: edupass.gov.gr.

Πώς θα το κάνω;

  1. Συνδέομαι στο διαδίκτυο και γράφω τη διεύθυνση: edupass.gov.gr
  2. Μόλις ανοίξει η πλατφόρμα, επιλέγω: ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ Π/ΘΜΙΑΣ Ή Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ.
  3. Ύστερα επιλέγω: Δήλωση self test μαθητών.
  4. Ύστερα βλέπω την ένδειξη: Απαιτείται ταυτοποίηση, την οποία και επιλέγω.
  5. Επιλέγω τον φορέα ταυτοποίησης και συνδέομαι ή με τους κωδικούς taxis net ή με τους κωδικούς e-banking της τράπεζας της οποίας είμαι πελάτης.
  6. Όταν γίνει η ταυτοποίηση και ανοίξει η πλατφόρμα, δηλώνω το αποτέλεσμα του self test και πατώ: Αποθήκευση. 

Δε θα χρειάζεται λοιπόν από εδώ και στο εξής να εκτυπώνω τη σχολική κάρτα για να έρθει το παιδί στο Σχολείο. Η παραπάνω διαδικασία θα γίνεται κανονικά κάθε Δευτέρα και κάθε Πέμπτη απόγευμα, όπως γίνεται ως τώρα. Επίσης από σήμερα μπορείτε να προμηθεύεστε από το φαρμακείο μια συσκευασία με πέντε self test.

Τέλος, σας τονίζουμε ότι θα πρέπει όλοι να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να τηρούμε αυστηρά τα μέτρα προστασίας κατά του κορονοϊού.