ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αγαπητοί γονείς

Τη Δευτέρα 13/09/2021, πρώτη ημέρα έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στις 9:00 π.μ. Στην τελετή του αγιασμού μπορούν να παραστούν μόνο οι γονείς της Α’ τάξης. Όλοι οι μαθητές θα προσέλθουν στις 8:30 π.μ. με τις σχολικές τους τσάντες και θα αποχωρήσουν στις 10:00 π.μ. Το ίδιο και οι μαθητές που έρχονται από γειτονικά χωριά. Επίσης όλοι οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους τη σχολική κάρτα με το αποτέλεσμα του self test για τον κορωνοϊό, το οποίο θα έχουν κάνει από την προηγούμενη ημέρα και θα φορούν μάσκα.

Οι μαθητές τη Δευτέρα θα πάρουν τα σχολικά τους βιβλία, τη λίστα με τα αντικείμενα που θα χρειαστούν για το σχολείο και από ένα self test για την Πέμπτη.

Τέλος, όλοι οι μαθητές μετά την πρώτη εβδομάδα θα κάνουν self test κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. Θα τα προμηθεύονται δωρεάν από τα φαρμακεία και τα αποτελέσματα θα τα δηλώνουν στην ιστοσελίδα self-testing. gr, όπως ακριβώς γινόταν τον περασμένο Μάιο-Ιούνιο, και στη συνέχεια θα εκτυπώνουν τη σχολική κάρτα, την οποία θα δείχνουν την επόμενη μέρα στον/στη δάσκαλό/δασκάλα τους.

Καλή σχολική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για τα παιδιά.