ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ

Αγαπητοί γονείς, επειδή πληροφορήθηκα ότι κάποιοι συνδέσατε την αναστολή λειτουργίας του Ολοήμερου με το θέμα των κρουσμάτων και πως ήταν απόφαση της Δ/ντριας Π.Ε. Φωκίδας, σας ενημερώνω ότι δεν έχει καμία σχέση το γεγονός αυτό με τα κρούσματα. Απλά έγινε λόγω του ότι  οι συνάδελφοι θα καλύψουν τις ώρες της Γυμναστικής για 2 εβδομάδες, επομένως δεν μπορούν να κάνουν επιπλέον διδ/κες ώρες και στο Ολοήμερο. Να πούμε εδώ βέβαια, ότι παρά την αλλαγή αυτή κάποιοι συνάδελφοι θα κάνουν επιπλέον ώρες στο διδ/κο τους ωράριο και για αυτό θα πρέπει να τους ευχαριστήσουμε.

Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος ανησυχίας. Άλλωστε ο κορωνοϊός κολλάει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας.

Συνιστώ σε όλους μας ψυχραιμία και αυστηρή τήρηση των μέτρων.