ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τα σχολεία ανοίγουν ξανά τη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020 και όλοι μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί θα επιστρέψουμε στον γνωστό χώρο του Σχολείου μας. Θα επιστρέψουμε όμως με έναν διαφορετικό τρόπο για να είμαστε όλοι ασφαλείς και υγιείς.
Δείτε λοιπόν το βίντεο που ακολουθεί, για να ξέρετε όλα τα παιδιά με ποιους κανόνες επιστρέφουμε στο σχολείο μας και Μένουμε ασφαλείς.
https://safeyoutube.net/w/8CsH