Το σχολείο μας, σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας και το Δημοτικό Σχολείο Φαρρών, συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα : “Learning from the extremes” με τίτλο: «Γνωρίζω τον τόπο μου – Γνωρίζω τον τόπο του συμμαθητή μου», με διάρκεια έναν χρόνο (Νοέμβριος 2022-Δεκέμβριος 2023).
Στόχος του προγράμματος ήταν να γνωρίσουν καλύτερα οι μαθητές/μαθήτριες την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους, αλλά και των γειτονικών περιοχών του Δήμου και να μετατραπούν σε ενεργούς πρεσβευτές του τόπου τους, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.
Στα πλαίσια του προγράμματος, το σχολείο μας παρέλαβε τεχνολογικό εξοπλισμό (σταθερούς υπολογιστές, λάπτοπ, διαδραστικό πίνακα, κιτ ρομποτικής) και εγκαταστάθηκε καλωδίωση ώστε να έχουν οι αίθουσες διδασκαλίες σύνδεση στο διαδίκτυο.
Την πρώτη χρονιά (Νοέμβριος 2022-Ιούνιος 2023) οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα την ιστορία του τόπου τους. Επισκέφθηκαν το ξωκλήσι του Αγίου Ανδρέα και το Πάτημα του Αγίου Ανδρέα.
Με τη βοήθεια της δασκάλας τους, Κουτσοκέρα Έλλης, αναζήτησαν πληροφορίες για τον τόπο τους στο διαδίκτυο και έγραψαν ένα κείμενο. Επίσης, επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας, όπου οι συμμαθητές τους τους ξενάγησαν στον Μυκηναϊκό οικισμό.
Την δεύτερη χρονιά (Σεπτέμβριος 2023- Δεκέμβριος 2023), οι μαθητές/τριες αξιοποίησαν τους καινούριους υπολογιστές και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Αναστασίας Παναγιωτάκη, έφτιαξαν:
- Κρυπτόλεξα, με λέξεις σχετικές με την ιστορία του τόπου τους.
Στη συνέχεια, έλυσαν τα κρυπτόλεξα στον διαδραστικό πίνακα.
Οι μαθητές/τριες των μικρότερων τάξεων προγραμμάτισαν το απλό ρομποτικό όχημα bee-bot ώστε να κινείται σε ένα χάρτη με τα μνημεία της περιοχής.
Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα “Γνωρίζω τον τόπο μου” μπορείτε να δείτε εδώ.
Στον παρακάτω διαδραστικό πίνακα μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένες όλες τις ψηφιακές δημιουργίες των παιδιών και από τα 3 σχολεία.
Η συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα “Γνωρίζω τον τόπο μου” ήταν πολύ σημαντική για το σχολείο μας. Αναβαθμίστηκε ο τεχνολογικός εξοπλισμός του σχολείου, οι μαθητές/τριες γνώρισαν καλύτερα τον τόπο τους, εξοικειώθηκαν με σύγχρονες τεχνολογίες και γνωρίστηκαν με συμμαθητές/τριες από γειτονικά σχολεία.