Καλό Καλοκαίρι!
Αγαπητά μας παιδιά, γονείς και φίλοι του Δημοτικού Σχολείου Λεοντίου,
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς γι’ αυτή τη μοναδική χρονιά που περάσαμε όλοι μαζί! Θα μείνουν πάντα ανεξίτηλες στη μνήμη μας και στην καρδιά μας όλες οι στιγμές που περάσαμε φέτος!
Ευχόμαστε σε όλους σας ένα ευχάριστο, ξέγνοιαστο και δροσερό





