Ενημερωτικές Συναντήσεις και Έλεγχος Επίδοσης Α΄ τριμήνου
Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022, μετά την αποχώρηση των μαθητών, στις 13:15-14:00, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση προόδου για τους μαθητές της Α΄ & Β΄ τάξης και την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022, μετά την αποχώρηση των μαθητών, στις 13:15, θα πραγματοποιηθεί επίδοση της βαθμολογίας για τους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεων. Οι ημέρες & ώρες τηλεφωνικής ενημέρωσης από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δε θα βρίσκονται εκείνη την ημέρα στο Σχολείο βρίσκεται αναρτημένο στο διαδίκτυο. Η παρουσία όλων σας κρίνεται απαραίτητη.
Εκ του Συλλόγου Διδασκόντων