ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
«Λόγια Ψυχής: Μια Βραδιά Ποίησης στο Δημοτικό Σχολείο Κριτσάς»
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 06-26/03/2025
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 06-26/03/2025
Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α ́ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025. Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
1.ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.
Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του.
- ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΚΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
α. Αίτηση Εγγραφής
β. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.
Δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool. Για μαθητές που προέρχονται από το εξωτερικό, απαιτείται Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης την οποία πρέπει να προσκομίσουν οι γονείς.
γ. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
δ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, που θα προμηθευτούν από το Νηπιαγωγείο ή το Δημοτικό, συμπληρωμένο από δημόσιο ή ιδιώτη γιατρό.
ε. Αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο να διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας της οικογένειας του μαθητή:
Λογαριασμός ΔΕΚΟ (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, φυσικό αέριο) μόνο σε περίπτωση που είναι στο όνομα του γονέα/κηδεμόνα.
Μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας μέσω της ΑΑΔΕ (αν η κατοικία είναι ενοικιαζόμενη).
Εκκαθαριστικό Εφορίας που να αναγράφει τη διεύθυνση κατοικίας ή
Δήλωση Ε1 όπου φαίνεται η κύρια κατοικία.
στ. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.
Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων, απαιτείται η υπογραφή της αίτησης εγγραφής και από τους δύο γονείς ή η προσκόμιση εγγράφου που να αποδεικνύει ότι η γονική μέριμνα έχει ανατεθεί αποκλειστικά σε έναν από τους δύο.
Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ώρες προσέλευσης στο σχολείο μας για εγγραφές μαθητών καθημερινά,
10.00 π.μ. έως 13.15μ.μ.
Η Διευθύντρια του σχολείου
Λιναρίτη Κατερίνα
Επίσκεψη στο Ξόμπλι
Η επίσκεψη των μαθητών της Δ τάξης στη σχολή υφαντικής “Ξόμπλι” στην Κριτσά ήταν μια πολύτιμη εμπειρία που έφερε τα παιδιά σε επαφή με την παράδοση και την τέχνη της υφαντικής, μια κληρονομιά που αποτελεί σήμα κατατεθέν της περιοχής. Μέσα από αυτή την επίσκεψη, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις τεχνικές, τα εργαλεία και τα μοτίβα που χρησιμοποιούνταν εδώ και αιώνες για τη δημιουργία μοναδικών υφαντών.
Επίσκεψη στις Υφάντρες της Ελούντας
Η επίσκεψη των μαθητών της Α’ και Β’ τάξης στις Υφάντρες της Ελούντας ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους. Μέσα από αυτήν την εμπειρία, οι μικροί μαθητές γνώρισαν από κοντά την τέχνη της υφαντικής, μια παραδοσιακή δεξιότητα που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας και της καθημερινής ζωής των προγόνων μας.
Οι υφάντρες μοίρασαν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, δείχνοντας στα παιδιά τη διαδικασία της ύφανσης, από την προετοιμασία του αργαλειού μέχρι τη δημιουργία υφασμάτων. Τα παιδιά έμαθαν για την υπομονή, τη δημιουργικότητα και την τέχνη που απαιτείται για την παραγωγή αυτών των μοναδικών έργων.
Η επίσκεψη αυτή δεν είχε μόνο εκπαιδευτική αξία, αλλά καλλιέργησε και τη συνείδηση της πολιτιστικής διατήρησης, διδάσκοντας στα παιδιά τη σημασία του να προστατεύουμε και να τιμούμε την παράδοσή μας. Ήταν μια βιωματική δραστηριότητα που ενίσχυσε τον δεσμό τους με την τοπική κοινότητα και πρόσφερε πολύτιμα μαθήματα για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου
Η παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου από το Δημοτικό Σχολείο Κριτσάς αποτελεί μια συγκινητική στιγμή τιμής και μνήμης για όλους. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, ντυμένοι με τις γαλανόλευκες φορεσιές τους, παρελαύνουν με υπερηφάνεια, κρατώντας ψηλά τη σημαία και τις αξίες που εκείνη συμβολίζει.
Η παρέλαση αυτή δεν είναι μόνο μια εκδήλωση τιμής, αλλά και μια ευκαιρία να υπενθυμίσουμε στα παιδιά τη σημασία του “Όχι” και της αντίστασης απέναντι στην αδικία, ενώνοντας την τοπική κοινωνία σε μια γιορτή μνήμης και ελπίδας για το μέλλον.
Θεατρικό 28ης Οκτωβρίου
Η παρουσία των μαθητών και μαθητριών της Στ’ και Ε’ τάξης στη θεατρική παράσταση για την 28η Οκτωβρίου είναι βαθιά συμβολική. Με την προσπάθεια και την αφοσίωσή τους, τιμούν την ιστορική μνήμη και μας υπενθυμίζουν τη σημασία της ελευθερίας, της εθνικής ομοψυχίας και της θυσίας για ανώτερα ιδανικά.
Μέσα από τους ρόλους τους, ζωντανεύουν στιγμές της ιστορίας μας, φέρνοντας στο παρόν το ηρωικό “Όχι” και την αντίσταση του ελληνικού λαού. Τα παιδιά, ως εκπρόσωποι της νέας γενιάς, γίνονται φορείς των μηνυμάτων αυτών, δείχνοντας ότι η ιστορία και οι αξίες της πατρίδας μας παραμένουν ζωντανές και επίκαιρες.
Η συμμετοχή τους δεν είναι μόνο μια εκπαιδευτική δραστηριότητα αλλά και μια υπενθύμιση ότι η νέα γενιά συνεχίζει να εμπνέεται από το θάρρος και την αποφασιστικότητα εκείνων που αγωνίστηκαν για την ελευθερία. Ταυτόχρονα, μεταφέρουν το διαχρονικό μήνυμα της ειρήνης και της ενότητας, υπογραμμίζοντας ότι οι αγώνες του παρελθόντος αποτελούν φάρο για ένα καλύτερο μέλλον.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η 10η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας με σκοπό την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας επί σχετικών θεμάτων.
Οι εκπαιδευτικοί το χρονικό διάστημα από Πέμπτη 10 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου υλοποίησαν τις παρακάτω δράσεις α)προαγωγής της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των παιδιών και β)ευαισθητοποίησης των μελών της σχολικής κοινότητας επί της σημασίας της ψυχικής υγείας. Μετά την ολοκλήρωση των δράσεων οι μαθητές με την καθοδήγηση των δασκάλων τους και της κ. Ανααστασίας Λουκέρη δημιούργησαν το παζλ των συναισθημάτων.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Αρχική
- Σχετικά
- Εκπαιδευτικό Προσωπικό 2022-2023
- Στοιχεία Επικοινωνίας
- Χρήσιμα έντυπα
- Εσωτερικός Κανονισμός
- Τάξεις
- Α Τάξη
- Β Τάξη
- Γ Τάξη
- Δ Τάξη
- Ε Τάξη
- ΣΤ Τάξη
- Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
- Συνοπτική Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- Σχέδιο Δράσης 1_ Σχολικό έτος 2023-2024
- Σχέδιο Δράσης 2_ Σχολικό έτος 2023-2024
- Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
- Φωτογραφίες
- Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης
- ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ 2023-2024
- #698 (χωρίς τίτλο)
- Εσωτερικός κανονισμός 2022-2023
- Εσωτερικός κανονισμός 2023-2024
- Πολιτική Προστασία
- Μνημόνιο Σεισμού
- Μνημόνιο Φυσικών Καταστροφών












