Σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με το Α.Π. 55129 /ΓΔ4/24-5-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., ξεκίνησε την λειτουργία της η πλατφόρμα eParents https://eschools.minedu.gov.gr/login μέσω της οποίας μπορείτε να ενημερωθείτε για τις απουσίες, καθώς και την βαθμολογία των μαθητών, αφού αυτοί οριστικοποιηθούν από το πληροφοριακό σύστημα mySchool. Για να συνδεθείτε στην πλατφόρμα χρησιμοποιείτε τους κωδικούς σας taxisnet. Υπάρχει και εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα την οποία μπορείτε να μεταφορτώσετε από Google Play ή AppStore.
Τέλος σας γνωρίζουμε, πως τα στοιχεία που ζητούνται σχετικά με το σχολείο (Κωδικός Σχολείου: 9240124) για τη συμπλήρωση της αίτησης Α21, πλέον μπορείτε να τα βρείτε από την ηλεκτρονική βεβαίωση φοίτησης.
Σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και συγκεκριμένα την υπ’ αριθμ 520 (ΦΕΚ 658/31-1-2024) Κ.Υ.Α., η χορήγηση βεβαιώσεων φοίτησης μαθητών/τριών για κάθε χρήση (Α21, Επιδόματα, ΚΕ.Π.Α., κ.τ.λ.) θα γίνεται πλέον και ηλεκτρονικά μέσω της παρακάτω ιστοσελίδας:
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/attending-school
Εκεί μπορείτε να εκδώσετε τη βεβαίωση φοίτησης για οποιονδήποτε μαθητή/τρια που φοιτά σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ακολουθώντας απλές οδηγίες, ενώ θα χρειαστείτε και τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
Επίσης από την βεβαίωση αυτή μπορείτε να δείτε και τον αριθμό μητρώου (ΑΜ) που έχει ο μαθητής/η μαθήτρια στο σχολείο μας (Κωδικός Σχολείου: 9240124).
Η βεβαίωση διαθέτει τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του gov.gr και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε έντυπη μορφή όπου σας χρειάζεται. Στην έντυπη μορφή της δεν χρειάζεται επικύρωση και επιβεβαιώνεται με την εφαρμογή εγκυρότητας εγγράφων του gov.gr.
Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πληροφοριακό σύστημα του gov.gr δεν σας επιτρέπει την ηλεκτρονική έκδοση της βεβαίωσης φοίτησης, τότε αυτή μπορεί να εκδοθεί χειρόγραφα από το σχολείο, μετά από αίτηση του/της ενδιαφερόμενου/ης στην διεύθυνση του σχολείου.
Ύστερα από πρόταση του κ. Νικολούζου Αναστάσιου, προέδρου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών & Δοτών Μυελού των Οστών ΠΑΝΔΟΤΗΣ, το Σχολείο συμμετείχε σε εκδήλωση, μέρος ημερίδας, με θέμα: «Ο Ρόλος του Marketing στην Εθελοντική προσφορά Αίματος και Βλαστοκυττάρων για τον Άγνωστο Συνάνθρωπο».
Στην Ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4-4-2025, στις 18:00, στην Ιόνιο Ακαδημία, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης μαζί με την Εκπαιδευτικό Μουσικής, κα Δαγκλή Αλίκη- Μαρία παρουσίασαν για πρώτη φορά το τραγούδι «Δώρο Ζωής», το οποίο μιλάει για την εθελοντική αιμοδοσία, την προσφορά και την αλληλεγγύη. Το συγκεκριμένο τραγούδι δημιουργήθηκε μέσω σύμπραξης τριών βαθμίδων εκπαίδευσης, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας.
Συγκεκριμένα, oι μαθητές/τριες του σχολείου μας συνεισέφεραν με τους στίχους και τη χορωδία, το Μουσικό Σχολείο Κέρκυρας με τη μουσική και την ενορχήστρωση ενώ το Τμήμα Εικόνας και Ήχου του Ιονίου Πανεπιστημίου ανέλαβε τη βιντεοσκόπηση και το μοντάζ ώστε να μπορέσει το τραγούδι μας να παρουσιαστεί και να προβληθεί.
Επίσης, η εκπαιδευτικός και διαχειρίστρια της ομάδας αιμοδοσίας του Σχολείου, ΧΑΡΙ-ΖΩ, κα Σπίγγου Κωνσταντίνα- Αθανασία, μίλησε για τη υλοποίηση των δράσεων εθελοντικής αιμοδοσίας που πραγματοποιούνται στη σχολική μας κοινότητα.
Οι μαθητές/μαθήτριες των Γ΄1 και Γ΄2 τμημάτων του Σχολείου επισκέφτηκαν την Τρίτη, 08/04/2025 το Αχίλλειο, στο Γαστούρι, το Μον Ρεπό και τον Ι.Ν. Αγίων Ιάσωνος και Σωσιπάτρου, στην πόλη της Κέρκυρας, στο πλαίσιο των μαθημάτων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον, Τίτλος «Μνημεία της Κέρκυρας»), της Ιστορίας (Ενότητα 5: «Ο Τρωικός πόλεμος») και της Μελέτης Περιβάλλοντος (Ενότητα 7: «Ο πολιτισμός μας»).
Μέσα από την επίσκεψη αυτή είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τη Μυθολογία και τον Τρωικό Πόλεμο, τα οποία διδάχθηκαν στην Ιστορία αλλά και να δουν από κοντά τρία από τα σημαντικότερα μνημεία της Κέρκυρας, που μελέτησαν στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Αφού οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν και ξεναγήθηκαν στους χώρους του Αχιλλείου, του Μον Ρεπό και του Ι.Ν. Αγίων Ιάσωνος και Σωσιπάτρου, αναρωτήθηκαν ποια χαρακτηριστικά των παραπάνω χώρων τα καθιστούν μνημεία ενώ παράλληλα ευαισθητοποιήθηκαν ως προς την διατήρησή τους. Αντιλήφθηκαν, ακόμη, πώς η Μυθολογία εμπνέει την Τέχνη καθώς και τη διεθνή ακτινοβολία του ελληνικού πολιτισμού, μιας και το Αχίλλειο και το Μον Ρεπό χτίστηκαν από ξένους ηγεμόνες σε ελληνικούς ρυθμούς και στολίστηκαν με πίνακες και αγάλματα που αποτυπώνουν ελληνικούς μύθους.
Στο πλαίσιο δράσεων της βιβλιοθήκης του σχολείου μας, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Πιστιόλα Μαρία, όλες οι τάξεις του σχολείου συμμετέχουν στον 14ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης «Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου», που διοργανώνουν οι Εκδόσεις Μεταίχμιο. Στόχος είναι η καλλιέργεια της φιλικής σχέσης των παιδιών με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση, και εντέλει η αγάπη τους για το βιβλίο, καθώς και η γνωριμία τους με το έργο Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών, πολλοί από τους οποίους έχουν τιμηθεί με σημαντικά βραβεία για τη συγγραφική τους δραστηριότητα.
Στον φετινό Μαραθώνιο έχουν επιλεγεί βιβλία Ελλήνων και ξένων συγγραφέων που καταπιάνονται με το θέμα της οικογένειας. Μέσα από την ανάγνωση αυτών των κειμένων οι μαθητές/τριες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν διάφορες μορφές της οικογένειας, τις σχέσεις μεταξύ των μελών της, τις διαφορές και τις ομοιότητες που μπορεί να έχουν με τους οικείους τους, και τελικά να συνειδητοποιήσουν ότι όταν υπάρχει αγάπη σε μια οικογένεια, όλα τα εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν.
Οι μαθητές/τριες με τη βοήθεια των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων τους, διάβασαν συγκεκριμένα βιβλία και συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια με διάφορες δραστηριότητες.
Α΄ Δημοτικού:
- Η μητριά με τη χρυσή καρδιά, της Ελένης Σβορώνου
- Η μαμά μου η μάγισσα, της Λίνας Σωτηροπούλου
- Μετέωρα, του Μάριου Μάζαρη
Β΄ Δημοτικού:
- Ο Πύργος της Λίζας, της Κατερίνας Ζωντανού
- Πετάνε οι αρουραίοι, της Σύρμως Μιχαήλ
- Δυο σκύλοι κι ένας γάτος: Κουταβομπελάδες, της Πέιτζ Μπράντοκ
Γ΄ Δημοτικού:
- Η γιαγιά τερματοφύλακας, της Σοφίας Μαντουβάλου
- Η Ανεμώ και το Σπασικλάκι, της Μαριλίτας Χατζημποντόζη
- Ο μικρός μου εξωγήινος, της Κατερίνας Σέρβη
Δ΄ Δημοτικού:
- Η θεία Πορτοκαλένια και το όρος Τουπουνγκάτο, της Μαρίας Δασκαλάκη
- Αγαπητέ αδερφέ, της Άλισον ΜακΓκι
- Το φαντασματάκι της κλειδαρότρυπας, του Άλεξ Ρίλε
Ε΄ Δημοτικού:
- Συγγνώμη, μπορώ να πω κάτι, της Μαριέττας Κόντου
- Οικογένεια φαντασμάΤωΝ: Ποτέ μην το βάζεις κάτω, της Ρουθ Ραλφ
- Καράβι στον ουρανό, της Λίνας Μουσιώνη
Στ΄ Δημοτικού:
- Η μωβ ομπρέλα, της Άλκης Ζέη
- Με κλειστά μάτια, της Αγγελικής Δαρλάση
- Ο πολύγραφος ή Το καλοκαίρι των ηρώων, της Μαρίας Σκαμάγκα
Τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια συγκεντρώθηκαν από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του κάθε τμήματος και παραδόθηκαν στην υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, η οποία τα απέστειλε στις εκδόσεις Μεταίχμιο. Η αποστολή των ερωτηματολογιών είχε καταληκτική ημερομηνία την 31η Μαρτίου 2025.
Τα τμήματα τα οποία επέστρεψαν τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια θα μπουν σε κλήρωση. Η κλήρωση θα αναδείξει τα έξι (6) τυχερά τμήματα κάθε τάξης από τα οποία θα προκύψουν οι μαθητές που θα κερδίσουν πλούσια δώρα (5 μαθητές από κάθε τάξη του Δημοτικού, συνολικά 30 παιδιά). Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2025.
Το σχολείο μας μαζί με τα υπόλοιπα σχολεία που συμμετέχουν στον διαγωνισμό, θα μπει σε κλήρωση ώστε δέκα (10) από αυτά να παραλάβουν, τιμής ένεκεν, δεκάδες τίτλους βιβλίων για τη βιβλιοθήκη τους ενώ όλοι οι μαθητές/τριες που θα ολοκληρώσουν τον 14ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης θα λάβουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση του σχολείου ένα αναμνηστικό συμμετοχής.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους/στις μαθητές/τριές μας!!!
Με την Αριθμ. Φ.14/22061/ΦΔ/28292/ΓΔ4/13-3-2025 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ, «Εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου 2025», το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κάλεσε όλα τα σχολεία της χώρας να συμμετέχουν στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025. Ο εορτασμός αυτός, ο οποίος συμπίπτει με την ημερομηνία γέννησης του Hans Christian Andersen, καθιερώθηκε το 1966 από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα προκειμένου να συμβάλλει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και να τονώσει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για το βιβλίο, με διάφορες εκδηλώσεις όπως εκθέσεις παιδικού βιβλίου, συναντήσεις μαθητών/τριών με συγγραφείς και εικονογράφους, θεατρικές παραστάσεις κ.α.
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις στο Σχολείο, όπως ενημέρωση των μαθητών/τριών για την ημέρα αυτή και τον συσχετισμό της με τον Hans Christian Andersen, ανάγνωση και δραματοποίηση κατάλληλων παιδικών βιβλίων ανά τάξη και εικονογράφηση από τους μαθητές/τριες των αγαπημένων τους βιβλίων και ηρώων.
Επίσης, μέσα από συζητήσεις για την αξία της φιλαναγνωσίας έγινε προσπάθεια ώθησης των μαθητών/τριών τόσο στην ανάγνωση βιβλίων όσο και στην παραγωγή γραπτού λόγου ως τρόπο έκφρασης. Με τον τρόπο αυτό, παρακινήθηκαν να ανακαλύψουν τον κόσμο της λογοτεχνίας και να εξερευνήσουν τις δικές τους δυνατότητες στην εκφραστική γραφή.
Τέλος, εξακολουθούν να είναι σε εξέλιξη οι δράσεις της σχολικής βιβλιοθήκης που αφορούν σε συστηματικό δανεισμό βιβλίων, στον διαγωνισμό φιλαναγνωσίας και συγγραφής ιστοριών αλλά και στην επίσκεψη καταξιωμένων συγγραφέων στο Σχολείο προκειμένου να παρουσιάσουν τα έργα τους και να συνομιλήσουν με τους/τις μαθητές/τριες, καθώς η γνωριμία μαζί τους αποτελεί πηγή έμπνευσης και κατανόησης της διαδικασίας της συγγραφής.
Την Τρίτη, 1η Απριλίου 2025, διεξήχθησαν οι ενδοσχολικοί αγώνες Ζατρικίου στο πλαίσιο του Μαθητικού Σκακιστικού Πρωταθλήματος Κέρκυρας. Τους αγώνες συντόνισαν οι κ.κ. Γατσούλη Σπυριδούλα και Ναθαναήλ Μάνος, εκπρόσωποι του Συνδέσμου Παικτών Ζατρικίου Κέρκυρας.
Στους αγώνες συμμετείχαν 80 μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες είχαν την ευκαιρία, μέσα από το παιχνίδι, να συνειδητοποιήσουν την εκπαιδευτική και κοινωνική αξία του αθλήματος, καθώς αναπτύσσει την κριτική και δημιουργική σκέψη, την αυτοσυγκέντρωση και τον αυτοέλεγχο, την στοχοθέτηση και τη στρατηγική σκέψη.
Η τελετή απονομής των μεταλλίων, κυπέλλων και διπλωμάτων πραγματοποιήθηκε την επόμενη ημέρα, με τα παιδιά να γιορτάζουν τις επιτυχίες με επευφημίες και ζητωκραυγές.
Πρωταθλητής του σχολείου αναδείχθηκε ο μαθητής της Ε τάξης Κόκκινος Στέλιος ενώ τη δεύτερη θέση κατέκτησε ο Θύμης Διονύσης (ΣΤ΄) και την τρίτη ο Σγούρος Σέργιος (ΣΤ΄). Τέλος, τον τίτλο της πρωταθλήτριας των κοριτσιών πήρε η Μουμούρη Αντωνία.
Πολλά συγχαρητήρια τόσο στους νικητές/τριες όσο και σε όλους/όλες όσοι συμμετείχαν στους αγώνες.
Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την Αριθμ. Φ.6/35278/Δ1/31-3-2025 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ, οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025.
Στο πλαίσιο του εορτασμού της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή από τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης, την Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, υπό την καθοδήγηση και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών τους Τσιλιάκου Σπυριδούλας και Κουριπά Ιωάννη καθώς και των εκπαιδευτικών Μουσικής Δαγκλή Αλίκης- Μαρίας, Φυσικής Αγωγής Σπίγγου Κων/νας- Αθανασίας, και Εικαστικών Χριστοπούλου Παρασκευής.
Την Τρίτη, 25η Μαρτίου, το Σχολείο εκπροσωπήθηκε στις εορταστικές εκδηλώσεις -Δοξολογία, κατάθεση στεφάνων μαθητική παρέλαση- με τη συμμετοχή σημαιοφόρου και παραστατών, την Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, Σπίγγου Κων/να- Αθανασία, την Διευθύντρια του Σχολείου, Μπογδάνη Ελένη και τους εκπαιδευτικού της ΣΤ΄ τάξης, Τσιλιάκου Σπυριδούλα και Κουριπά Ιωάννη .