ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Δράσεις ψυχοεκπαίδευσης – βιωματικού χαρακτήρα
Η Στ’ τάξη του σχολείου μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ψυχοεκπαιδευτικών δράσεων που οργανώνονται από την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων της ΑμΚΕ «ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» με στόχο την πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών και εφήβων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης θυμού και πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού, μέσω βιωματικών εργαστηρίων και δραστηριοτήτων ψυχοεκπαίδευσης.
Το 3ο εργαστήριο με τίτλο «Κατανόηση Σχολικού Εκφοβισμού και Ανάπτυξη Ενσυναίσθησης» διεξήχθη στις 13 Ιανουαρίου 2025.
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης
Οι μαθητές του σχολείου μας στις 19/12 είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση με τίτλο: “Ο Σκρουτζ και το πνεύμα των Χριστουγέννων”, βασισμένη στο γνωστό παραμύθι του Κάρολου Ντίκενς. Στη συνέχεια, οι μαθητές μετέβησαν στο αθλητικό κέντρο 5χ5, για να παίξουν και να αθληθούν.

Δράσεις ψυχοεκπαίδευσης – βιωματικού χαρακτήρα
Η Στ’ τάξη του σχολείου μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ψυχοεκπαιδευτικών δράσεων που οργανώνονται από την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων της ΑμΚΕ «ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» με στόχο την πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών και εφήβων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης θυμού και πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού, μέσω βιωματικών εργαστηρίων και δραστηριοτήτων ψυχοεκπαίδευσης.
Το 2ο εργαστήριο με τίτλο «Αναγνώριση θυμού και ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων» διεξήχθη στις 16 Δεκεμβρίου 2024.
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Διοργάνωση σεμιναρίου με θέμα: “Διαδίκτυο-Εξάρτηση-Ασφάλεια και κίνδυνοι” από τους ειδικούς επιστήμονες του ΚΕΘΕΑ Άρτας στην αίθουσα εκδηλώσεων του δημοτικού σχολείου Κομποτίου στις 4/12/2024 στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Επισημάνθηκαν χρήσιμες συμβουλές και πρακτικές για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό και την απεξάρτηση από τα τυχερά παιχνίδια.
3 Δεκεμβρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία θεσπίστηκε και τηρείται παγκόσμια από τα Ηνωμένα Έθνη το 1992. Εορτάζεται σε όλον τον Πλανήτη προωθώντας την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και την κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των ατόμων με αναπηρία. Επιδιώκει την αύξηση του βαθμού ένταξης των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής. Η ημέρα του εορτασμού αποτέλεσε μία καλή ευκαιρία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών της Στ’ τάξης γύρω από την αναπηρία και τις ειδικές ανάγκες, τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τα άτομα αυτά, καθώς δεν τίθεται ζήτημα ειδικής, αλλά ισότιμης μεταχείρισης και στάσης. Τα παιδιά αποτύπωσαν εικαστικά το μήνυμα της σπουδαίας αυτής ημέρας!
Δημιουργία αφίσας από τους μαθητές της Γ’ τάξης με αφορμή την ημέρα ΑΜΕΑ.
Βασικοί στόχοι:
1) η δημιουργία κλίματος ενσυναίσθησης για τους μαθητές ΑΜΕΑ
2) η συμπερίληψη στο σύγχρονο σχολείο με συμμετοχή όλων των μαθητών στις δράσεις.
3) η αλληλεγγύη και η κατανόηση, η αλληλοβοήθεια μεταξύ των μαθητών και η ψυχική γαλήνη.
Εκπαιδευτική ρομποτική
Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τον Αλπό Ηλία, φοιτητή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο οποίος παρουσίασε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς το ρομποτικό εξοπλισμό R2. Το σχολείο μας έχει παραλάβει από το Υπουργείο εκπαιδευτικά πακέτα ρομποτικής για τους μαθητές και η εξοικείωση των μαθητών με εργαλεία Steam κρίνεται απαραίτητη, τόσο για την ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων όσο και για τον ψηφιακό εγγραμματισμό τους. Μέσα από την παρουσίαση του ρομπότ R2, οι μαθητές γνωρίσαν τη γλώσσα προγραμματισμού, πρακτικές εφαρμογές αξιοποίησης του ρομποτικού εξοπλισμού και χάρηκαν πολύ με τη διαδικασία συναρμολόγησης και προγραμματισμού. Οι δράσεις εκπαιδευτικής ρομποτικής στο σχολείο μας θα συνεχιστούν και για τα άλλα πακέτα ρομποτικής που έχει το σχολείο στη διάθεσή του.
Δράσεις ψυχοεκπαίδευσης – βιωματικού χαρακτήρα
Η Στ’ τάξη του σχολείου μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ψυχοεκπαιδευτικών δράσεων που οργανώνονται από την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων της ΑμΚΕ «ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» με στόχο την πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών και εφήβων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης θυμού και πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού, μέσω βιωματικών εργαστηρίων και δραστηριοτήτων ψυχοεκπαίδευσης.
Το 1ο εργαστήριο με τίτλο « Μαθαίνω και καταλαβαίνω τον θυμό μου-Δέσιμο ομάδας» διεξήχθη στις 2 Δεκεμβρίου 2024.















































