Σχέδιο Δράσης

 

Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης 

“Σχεδιασμός της Δράσης”

 

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Σχέδιο Δράσης: Δίνεται βαρύτητα στην διαμόρφωση υγιών σχέσεων , ομαλής συνύπαρξης και επίλυση των εκάστοτε συγκρούσεων σε ένα πλαίσιο αλληλοκατανόησης, ενσυναίσθησης, αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών και μαθητριών . Στο πλαίσιο αυτό , πέραν των δραστηριοτήτων εντός της σχολικής κοινότητας , προτείνεται και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών έτσι ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζουν πρακτικές έγκαιρης παρέμβασης των εκάστοτε προβληματικών καταστάσεων.

Στόχος Βελτίωσης:

Ανάπτυξη παιδαγωγικού κλίματος σε ένα υγιές  περιβάλλον όπου διαμορφώνονται οι σχέσεις των μαθητών κι εξελίσσεται η συμπεριφορά τους. Διασφάλιση της συνεργασίας και του αλληλοσεβασμού μεταξύ των μαθητών και μαθητριών καθώς και η εκμάθηση αλληλοαποδοχής.  Καλλιέργεια αυτοσεβασμού καθώς και αυτοκυριαρχίας.

 

 

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Σχέδιο Δράσης: Ανάδειξη των επιμορφωτικών αναγκών, όπως ορίζονται από τους/τις εκπαιδευτικούς της πράξης, με βάση της ανάγκες της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα και με γνώμονα τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της πράξης, τόσο μέσα από εσωτερική επιμόρφωση όσο και μέσα από εξωτερική επιμόρφωση από άλλους φορείς.

Στόχος Βελτίωσης:

  • Να αναδειχθεί η δυνατότητα αυτό επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών της κάθε σχολικής μονάδας, μέσα από σεμινάρια εντός της σχολικής μονάδας.
  • Να αναδειχθεί ο ρόλος και η σημασία των Παιδαγωγικών Τμημάτων και η ανάγκη επαναλειτουργίας των Διδασκαλείων.
  • Να γίνει στοχευμένη επιμόρφωση, σε ζητήματα που αφορούν την συγκεκριμένη σχολική μονάδα και δεν καλύπτονται από τις γενικές επιμορφώσεις.
  • Να γίνει διήθηση της εξειδικευμένης γνώσης, που έχει ο κάθε εκπαιδευτικός της σχολικής μονάδας, στο υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου.
  • Η απόκτηση πρακτικών γνώσεων που αφορούν στη διαχείριση κρίσεων και την επιτυχή ανταπόκριση του σχολείου σε θέματα ασφάλειας και έκτακτων αναγκών, όπως: η παροχή πρώτων βοηθειών και η διαχείριση θεμάτων πυροπροστασίας/πυρασφάλειας στο σχολείο.
  • Η απόκτηση εμπειρίας σχεδιασμού και οργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων.