Σχολικός Τροχονόμος

Το Δημοτικό Σχολείο Κολχικού χρειάζεται τις υπηρεσίες μιας/ενός εθελόντριας/εθελοντή σχολικής/σχολικού τροχονόμου για τη σχολική μονάδα με βάση το πεδίο εφαρμογής των παρ. 1-4 του άρθρου 28 του ν.5056/2023 (Α’ 163).

Παρακαλείται όποια/όποιος ενδιαφέρεται να στείλει στο email: mail@dim-kolch.thess.sch.gr του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού μια απλή υπεύθυνη δήλωση-αίτηση με τα στοιχεία της/του (μέσω gov.gr) και ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα (προαιρετικά) από την Παρασκευή 27/09/2024 έως και τη Δευτέρα 30/09/2024.

 

Με εκτίμηση 

Τα μέλη της επιτροπής επιλογής σχολικών τροχονόμων του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού

Αγιασμός σχολικής χρονιάς!

Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα τελεστεί την

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 στις 8:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.

Μετά τη λήξη της τελετής θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων για τη

λειτουργία του σχολείου και  στη συνέχεια αποχώρηση των μαθητών/τριών.  Τo δρομολόγιο των

σχολικών λεωφορείων από και προς τα χωριά θα πραγματοποιηθεί ως εξής: 8:10 π.μ. από τα χωριά η 

παραλαβή των μαθητών/ριών ενώ η αποχώρησή τους μετά τη λήξη του  αγιασμού.

Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά !!!

 

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Αθλητικές Εκδηλώσεις 2024

IMG 20240606 094029 IMG 20240606 091313Όπως κάθε σχολική χρόνια έτσι και για φέτος, την Πέμπτη 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν οι αθλητικές εκδηλώσεις του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού με δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν από τη γυμνάστρια, Κατερινάκη Αγγελική, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με μεγάλη χαρά. Με την έναρξη των εκδηλώσεων, η Ε’ τάξη με την υποστήριξη και βοήθεια και της εκπαιδευτικού της τάξης, Γαρδιάνου Σοφίας, ετοίμασαν ένα όμορφο τραγούδι, το “Όπου υπάρχει αγάπη” του Στέφανου Βαρελά και της παιδικής χορωδίας του Σπύρου Λάμπρου, στη νοηματική γλώσσα και το παρουσίασαν στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου, στο εκπαιδευτικό προσωπικό και στους γονείς και κηδεμόνες που ήρθαν να παρακολουθήσουν τις αθλητικές εκδηλώσεις. Ακολούθησαν οι αθλητικές δραστηριότητες και συγκεκριμένα οι μαθητές και οι μαθήτριες ανά τάξη παρουσίασαν:

Α’ Τάξη:

Σκυταλοδρομία με κωνάκι και μπαλάκι στο κεφάλι.

Σκυταλοδρομία με μεταφορά μπαλονιού.

Β’ Τάξη:

Σκυταλοδρομία με μπαλόνι ανάμεσα στα πόδια.

Μεταφορά μικρής πλαστικής μπάλας με κουταλάκι.

Γ’ Τάξη:

Σκυταλοδρομία με μεγάλη μπάλα.

Μεταφορά μικρής πλαστικής μπάλας με φτυαράκι θαλάσσης.

Δ’ Τάξη:

Τρίλιζα με διαδρομή.

Σκυταλοδρομία με γράμματα. Σχηματισμός των λέξεων “ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ”.

Ε’ Τάξη:

Παιχνίδι με μπαλάκια και στόχο σε στεφάνι.

Διαδρομή  με κλειστά μάτια. Συνοδοί- Τυφλοί.

ΣΤ’ Τάξη:

Ρίξεις με nerf (μίνι ακόντιο).

Γέμισμα πλαστικών μπουκαλιών με νερό. Στη συνέχεια σχηματισμός πύργου με χρωματιστά ποτήρια (με συγκεκριμένη σειρά).

 

IMG 20240606 090415 IMG 20240606 095822Κατά τη διάρκεια των αθλητικών δραστηριοτήτων παρουσιάστηκαν και δύο χορογραφίες και συγκεκριμένα, οι μαθήτριες της Δ΄ Τάξης παρουσίασαν μία σύγχρονη χορογραφία με το τραγούδι “Tattoo” της Loreen και οι μαθήτριες και μαθητές μας αποχαιρέτησαν με μια όμορφη πιο street style χορογραφία με το τραγούδι “Feel this moment” του Pitbull. Συγκινητικό ήταν το φινάλε της εκδήλωσης με τους μαθητές της Ε’ Τάξης να τραγουδάν το τραγούδι “Διαφορετικοί” από τους Αλκίνοο Ιωαννίδη, Αερικά και Λέκκα. Μια χρονιά στην οποία δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην ενσυναίσθηση και στην πλήρη κατανόηση και αποδοχή της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης! Για ακόμη μία φορά τα παιδιά φωνάζουν δυνατά “ΌΧΙ στο ρατσισμό, ΝΑΙ στην αγάπη”!

Βόλτα στη φύση!

IMG 20240528 100104 1 IMG 20240528 110343Οι Δ’ και Ε΄ Τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Κολικού επισκέφτηκαν την Τρίτη 28 Μαίου, το περιαστικό δάσος Θέρμης (θέση ΦΡΑΓΜΑ) και το Περιβαλλοντικό ΠΑΡΚΟ Θέρμης, στο πλαίσιο συμμετοχής του σχολείου σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σχετικά με τη δράση, τα παιδιά καλωσόρισε η υπεύθυνη ξεναγός κυρία Άννα, η οποία ενημέρωσε τα παιδιά για το χώρο, την διαδρομή που θα ακολουθούσαν και τις βιωματικές δραστηριότητες και τα παιχνίδια της ημέρας. Αρχικά, ξεκίνησε η ήπια διαδρομή για περίπου 30 λεπτά της ώρας, όπου ενημερώθηκαν σχετικά με τους καθημερινούς κινδύνους που “φοβίζουν” μερικά παιδιά (π.χ. μέλισσες, σκυλιά, φίδια, σκουπίδια). Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα 15 λεπτών για νερό, κολατσιό, συνέχισαν τα παιδιά μια ακόμη ήπια πεζοπορία για 30 λεπτά, στην οποία εξερεύνησαν το μέρος για ίχνη ζώων και σημάδια της φύσης. Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες και με δυο εργαστήρια βιωματικών παιχνιδιών εξοικειώθηκαν με τη φύση και πως μπορεί κανείς να την αντιλαμβάνεται κυρίως με τη αφή και όχι τόσο με την όραση.

IMG 20240528 095222Το Περιβαλλοντικό Πάρκο στη Θέρμη ήταν ένας παλιός χώρος διάθεσης απορριμμάτων που μετατράπηκε σε χώρο αναψυχής και άθλησης. Το πάρκο διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση, φυτεύονται συχνά νέα φυτά και συντηρούνται φρέσκα τα ήδη υπάρχοντα. Πρόσφατα, μάλιστα, τοποθετήθηκαν νέα παγκάκια και τραπέζια και ανανεώθηκαν κάποια κατεστραμμένα κιόσκια. Στο χώρο υπάρχει μια όμορφη παιδική χαρά με χρωματιστές ξύλινες κατασκευές. Δίπλα στην παιδική χαρά έχει παγκάκια και τραπέζι για να κάτσουν οι γονείς και να παρακολουθούν ξένοιαστοι τα παιδιά τους που παίζουν. Παράλληλα, υπάρχουν γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τένις. Και πολύς ελεύθερος χώρος για τρέξιμο και περπάτημα.

IMG 20240528 104227Στο πάρκο αυτό συναντά κανείς μεγάλη ποικιλία φυτών, όπως θάμνοι, δέντρα, αρωματικά. Τα παιδιά την ξενάγησή τους περπάτησαν πάνω σε επιφάνειες με καταπράσινο φροντισμένο γρασίδι. Τα αρωματικά φασκόμηλα πέρα από την χρησιμότητά τους δίνουν αυτή τη μαγευτική λιλά και λευκή νότα στο πάρκο και το πράσινο το διαδέχεται το γκρίζο, καθώς έχουν φυτευτεί σενέκιο και λεβαντίνες. Οι ομορφιές συνεχίζονται με πρασινάδες και λουλούδια σε όλο το πάρκο, όπου υπάρχουν επεξηγηματικές ταμπελίτσες για το κάθε είδος φυτού. Τέλος, πολλά και διάφορα είναι τα ζωάκια που συνάντα κανείς στο πάρκο και περιπλανιέται ανάμεσά τους, όπως πάπιες, χελώνες, σκίουροι κλπ.

 

Επιμέλεια άρθρου:

Κότσιφα Μαρία, ΠΕ 25

Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων περιοχής Πολίχνης και Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία

Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης με θέμα “Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων περιοχής Πολίχνης και Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών του τόπου τους”, αντιπροσωπεία παιδιών της Ε’ και Στ’ τάξης του σχολείου μας ετοίμασαν ερωτήσεις και πήραν συνέντευξη από τον κύριο Αντώνιο Ουζούνη, κάτοικο Κολχικού, την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω:


Δείτε στο video.sch.gr

 

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Αντώνη για τη συνεργασία και τις πολύτιμες γνώσεις που μας μεταλαμπάδευσε!

Afisa Istorika neo b web 002

Εορτασμός Επετείου 25ης Μαρτίου 1821

IMG 20240322 092704IMG 20240322 093030

Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή. Είναι θρησκευτική, γιατί γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εθνική, γιατί η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821. Με την λέξη Ευαγγελισμός αναφερόμαστε στην χαρμόσυνη είδηση για τον Χριστιανισμό, της επικείμενης γέννησης του Ιησού Χριστού, που δόθηκε από τον αρχάγγελο Γαβριήλ προς την Μαριάμ από την ίδια. Επίσης, στις 25 Μαρτίου 1821 ξεκίνησε η Ελληνική Επανάσταση ενάντια στην τουρκική σκλαβιά που κρατούσε την Ελλάδα δέσμια για 400 χρόνια. Ήταν η εποχή εκείνη που ωρίμασαν οι συνθήκες και οι καταστάσεις για το ξεσήκωμα του ελληνισμού.

Η 25η Μαρτίου, ημέρα του Ευαγγελισμού είχε οριστεί ως ημέρα έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης κατά του Τουρκικού ζυγού, από τον αρχηγό της Φιλικής Εταιρείας Αλέξανδρο Υψηλάντη «ως ευαγγελιζομένη την πολιτικήν λύτρωσιν του ελληνικού έθνους». Η ημερομηνία αυτή θεωρήθηκε ως σημείο αναφοράς από τις πρώτες ήδη ημέρες της Επανάστασης, και μάλιστα ως έναρξη ειδικής χρονολόγησης, ακόμα και σε περιοχές που είχαν επαναστατήσει νωρίτερα. Στην Ελλάδα είχαν αρχίσει εχθροπραξίες πριν την 25 Μαρτίου, όπως μαρτυρείται και από τις ειδήσεις που διασώθηκαν στην «Αλληλογραφία του εν Πάτραις Ολλανδικού Προξενείου: 1821».

IMG 20240322 092011Μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού υπό την καθοδήγηση και στήριξη της εκπαιδευτικού της τάξης, Δρασλιάκη Πασχαλίνας, παρουσίασαν με ποιήματα και τραγούδια τα γεγονότα που συνέβησαν κατά την ηρωική επανάσταση του 1821. Η γιορτή ξεκίνησε με ποιήματα όπως “Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου”, “25η Μαρτίου”, “Το τρανό 21”, “Διπλή Γιορτή”, “Το κρυφό σκολειό”, “Εθνική Γιορτή”, “Ο πολεμιστής”, “Το Σούλι” και “Οι κλέφτες”, τα οποία και απήγγειλαν οι μαθητές και οι μαθήτριες. Ακολούθησαν τα θεατρικά δρώμενα με τίτλο «Το κρυφό σχολείο», «Μαντώ Μαυρογένους», «Το Ζάλογγο» και «Οι κλέφτες» με τους μαθητές και τις μαθήτριες να φοράνε παραδοσιακές στολές από τον Λαογραφικό Όμιλο του Κολχικού “Βαλάχτσια”.  Παράλληλα, ακούστηκαν τα τραγούδια “Το φλάμπουρο”, “Ένα παλικάρι 20 χρονών”, “Τσάμικος” και οι μαθητές και οι μαθήτριες τραγούδησαν και χόρεψαν γεμάτοι καμάρι και υπερηφάνεια το “Να ‘τανε ο 21”. Η γιορτή πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Μαρτίου, με θεατές τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθώς και τους γονείς των μαθητών και μαθητριών της Γ’ τάξης. 

 

IMG 20240331 211425

 

Η σιωπή δεν είναι πάντα… χρυσός!

IMG 20240331 203634Η 6η Μαρτίου αποτελεί μια σημαντική ημέρα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου απέναντι στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Η 6η Μαρτίου, καθιερωμένη από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, αποτελεί μια ηχηρή υπενθύμιση για ένα φαινόμενο που δυστυχώς ταλανίζει τις σχολικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο. Ο σχολικός εκφοβισμός, μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς που ασκείται από παιδιά προς άλλα παιδιά, βλάπτει σοβαρά την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και επηρεάζει αρνητικά την μαθησιακή διαδικασία. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι απλά ένα “παιχνίδι” ή “τσακωμός” μεταξύ παιδιών, αλλά μια σοβαρή μορφή βίας με δυσάρεστες συνέπειες. Εκδηλώνεται με διάφορους τρόπους, όπως:

  • Σωματική βία: χτυπήματα, κλοτσιές, σπρωξίματα
  • Λεκτική βία: προσβολές, κοροϊδίες, απειλές
  • Ψυχολογική βία: εκφοβισμός, απομόνωση, διάδοση φημών
  • Κοινωνικός εκφοβισμός: αποκλεισμός από ομάδες, εξαίρεση από κοινωνικές δραστηριότητες
  • Ηλεκτρονικός εκφοβισμός: χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών για την παρενόχληση και τον εκφοβισμό

Οι επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού μπορούν να είναι βαρύτατες για το θύμα, επηρεάζοντας:

  • Την ψυχολογική του υγεία: άγχος, κατάθλιψη, χαμηλή αυτοεκτίμηση, τάσεις αυτοκτονίας
  • Την κοινωνική του ζωή: απομόνωση, δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Την ακαδημαϊκή του επίδοση: δυσκολίες στη μάθηση, σχολική αποτυχία

Είναι απαραίτητη η συλλογική προσπάθεια όλων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Οφείλουμε:

  • Να ενημερωθούμε: να μάθουμε για το φαινόμενο, τα σημάδια και τις συνέπειές του
  • Να ευαισθητοποιηθούμε: να κατανοήσουμε τη σοβαρότητα του προβλήματος και να υιοθετήσουμε στάση μηδενικής ανοχής απέναντι στην βία
  • Να ενθαρρύνουμε την επικοινωνία: να δημιουργήσουμε ένα κλίμα εμπιστοσύνης, όπου τα παιδιά θα νιώθουν άνετα να μιλήσουν για ό,τι τα απασχολεί
  • Να παρέμβουμε άμεσα: να λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του θύματος και την αντιμετώπιση του θύτη
  • Να στηρίξουμε τα θύματα: να τους προσφέρουμε ψυχολογική υποστήριξη και να τα βοηθήσουμε να ξεπεράσουν το τραύμα

IMG 20240314 090216IMG 20240314 095208Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού είχαν την ευκαιρία μέσα από τις παρουσιάσεις του Ι.Ε.Π και με εκπαιδευτικό οπτικοακουστικό υλικό, που παρουσίασαν οι εκπαιδευτικοί Γαρδιάνου Σοφία, Δρασλιάκη Πασχαλίνα, Κότσιφα Μαρία και Μαρκουλής Αλέξιος, να μάθουν για το σχολικό εκφοβισμό, τα είδη του, τον ορισμό του, όπως και το τι σημαίνει “θύτης”, “θύμα” και “παρατηρητής”. Σημαντική ήταν η συζήτηση που πραγματοποιήθηκε με τα παιδιά για το πως θα πρέπει να αντιδρούν σε περίπτωση σχολικού εκφοβισμού, καθώς και τη σημαντικότητα του να επιζητάνε βοήθεια και με ποιον τρόπο. Μόνο με την ενεργή συμμετοχή όλων μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υγιές σχολικό περιβάλλον για όλα τα παιδιά. Η Ε΄ τάξη του σχολείο δημιούργησε και ζωγράφισε σε καρτέλες ένα δυνατό μήνυμα, όπου με αυτό δηλώνουν ότι λένε “Ναι στον φίλο… όχι στο ξύλο!” και πως η “Η σιωπή δεν είναι πάντα… χρυσός!”.

Παραολυμπιακά Αθλήματα

FB IMG 1711901839391Το πρόγραμμα “Παραολυμπιακά Αθλήματα” είναι εγκεκριμένο από το Ι.Ε.Π και υλοποιείται από την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία  Ατόμων με Αναπηρία σε γενικά και ειδικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας. Σκοπός του προγράμματος είναι αφενός μεν να γνωρίσουν οι μαθητές την αναπηρία, να εξοικειωθούν με την ορολογία και να ευαισθητοποιηθούν, αφετέρου δε να μάθουν τι είναι ο παραολυμπιακός αθλητισμός, την ιστορία του, την κατηγοριοποίηση και τις προσαρμογές στα αθλήματα και τέλος να συμμετέχουν τα ίδια τα παιδιά σε βιωματικές δραστηριότητες, παίζοντας τα αθλήματα. Το Δημοτικό Σχολείο Κολχικού υποδέχτηκε την Τρίτη 12 Μαρτίου 2024 τον Αλέξανδρο Καραϊωσήφ, Εκπαιδευτικό ΠΕ 11 – Φυσικής Αγωγής, Τεχνικό Σύμβουλο της Εθνικής Αθλητικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρίες, τεχνικό διευθυντή του Αθλητικού Συλλόγου ΑμεΑ, “Εν σώματι Υγιεί”, της Βέροιας και μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Προπονητών Παραολυμπιακών Αθλημάτων.

4Συγκεκριμένα, μέσα από μια κατατοπιστική παρουσίαση με οπτικοακουστικό υλικό, οι μαθητές, οι μαθήτριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό γνώρισαν το πρόγραμμα, μαθαίνοντας τα αθλήματα, τις ιδιαιτερότητές τους και το τρόπο που διεξάγονται λύνοντας με αυτόν τον τρόπο πιθανές απορίες. Αναλύθηκε το αγωνιστικό πρόγραμμα των Θερινών Παραολυμπιακών Αγώνων που περιλαμβάνει πλέον 23 αθλήματα, όπου τα εικοσιένα από αυτά είναι κοινά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα υπόλοιπα δύο είναι αποκλειστικά Παραολυμπιακά. Αυτά είναι τα μπότσια και το γκόλμπολ. Επιπρόσθετα, τα ρεκόρ που σημειώνονται στους Παραολυμπιακούς Αγώνες μπορούν να συγκριθούν με τα ρεκόρ των Ολυμπιακών αθλητών (όπως στα 100μ. ανδρών στο Στίβο) και σε ορισμένες περιπτώσεις (όπως στην Άρση βαρών σε πάγκο) τα Παραολυμπιακά ρεκόρ ξεπερνούν εκείνα των αθλητών χωρίς αναπηρία. 

2

Αναλυτικά, τα Παραολυμπιακά αθλήματα περιλαμβάνουν την τοξοβολία, το στίβο, την  πετοσφαίριση (καθιστών), την αντιπτέριση, το κανόε, την ποδηλασία δρόμου, την ποδηλασία πίστας, την ιππασία, το ποδόσφαιρο 5×5, ράγκμπι με αμαξίδιο, το τάε κβον ντο, την άρση βαρών σε πάγκο, την κωπηλασία, τη σκοποβολή, την κολύμβηση, την επιτραπέζια αντισφαίριση, το τζούντο, το τρίαθλο, την καλαθοσφαίριση με αμαξίδιο, την ξιφασκία με αμαξίδιο, το μπότσια (Boccia), το γκόλμπολ (Goalball), την αντισφαίριση με αμαξίδιο. Στα χειμερινά αθλήματα περιλαμβάνονται το αλπικό σκι, η βορινή χιονοδρομία, η οποία περιλαμβάνει δίαθλο και χιονοδρομία αντοχής, το κέρλινγκ με αμαξίδιο, το χόκεϊ επί πάγου με έλκηθρο και η χιονοσανίδα (Snowboard).

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μετά την παρουσίαση είχαν την ευκαιρία, μετά από εκπαίδευση από τον προσκεκλημένο, να παίξουν κάποια από τα παραολυμπιακά αθλήματα και να ζήσουν για λίγο την εμπειρία ενός συνοδού ή και του αθλητή των Παραολυμπιακών Αγώνων. Δημιουργώντας το πλαίσιο στο οποίο οι αθλητές βρίσκονται στην πραγματικότητα και συγκεκριμένα, με δεμένα μάτια για προσομοίωση των αθλητών με οπτικές αναπηρίες και καθισμένοι σε καρέκλα για προσομοίωση των αθλητών με κινητικές αναπηρίες, οι μαθητές και οι μαθήτριες διδάχθηκαν με ενσυναίσθηση το μεγαλείο των παραολυμπιακών αθλημάτων και κατανόησαν τις δυσκολίες αλλά και το πάθος που διακατέχει τους αθλητές.

    IMG 20240312 115850    IMG ecd831dddf610df99b6927eb89709644 V    IMG d035ddf81e9435718a8ba8a9b6db8fdd V    IMG 3436c6522c19398eee2e1e54fa050581 V    IMG 20240312 120844

Το διατροφικό μου πιάτο

IMG a84b0c2f2e61d256d62745b864a54071 V

IMG 6e261d32ca3f003b5ec80cd6281c6242 VΗ Dole, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παραγωγή και διανομή φρούτων στον κόσμο, πρωτοπορεί στην εκπαίδευση σε θέματα παιδικής διατροφής και επιβεβαιώνει το αίσθημα ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο πραγματοποιώντας πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης με τίτλο “Υγιεινή Διατροφή – Σωστή Εκπαίδευση” στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας. Το πρόγραμμα είχε σαν στόχο την ανάδειξη της υψηλής διατροφικής αξίας των φρούτων στις ηλικίες 6-12 ετών, ηλικίες στις οποίες τα φρούτα είναι ακόμη πιο απαραίτητα και ωφέλιμα, ιδιαίτερα για τα παιδιά της χώρας μας που παρουσιάζουν πολύ υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας.

IMG e7db1fd778282dd62653bd9191d228fe VIMG 0590c30769d66ff9fb2f488a36b6316d VΗ Dole με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης συνεισέφερε, σχεδίασε και υλοποίησε καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στη διατροφική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 11 Μαρτίου εξειδικευμένοι διατροφολόγοι εκπαίδευσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού, σχετικά με την αναγκαιότητα και τις έννοιες της σωστής διατροφής, της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και τη συνεισφορά τους στην υγεία, την ευεξία καθώς και τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη. Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις σκέψεις τους, να εκφράσουν απορίες και να ανταλλάξουν απόψεις για την υγιεινή διατροφή και τη βελτίωση της καθημερινής τους απόδοσης με τους ειδικούς. Την ενημέρωση και τον διάλογο με τα παιδιά ακολουθούσε διανομή φρούτων (μπανανών), ειδικά σχεδιασμένων σταυρόλεξων και ενημερωτικών παρουσιάσεων, παιχνίδια ζωγραφικής και το γνωστό σε όλους “φιδάκι”!

Τελικά ποιος είναι το τέρας;

IMG 20240301 114543

IMG 20240301 113817

«Η Παναγία των Παρισίων» είναι ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα, αγαπημένα και διαχρονικά έργα του Βίκτωρος Ουγκώ, που μιλά για την αγάπη, τη φιλία, την ηθική, την ενσυναίσθηση, την αξία της διαφορετικότητας και τη δύναμη της αποδοχής της, καταγγέλλοντας τις αυθαιρεσίες της εξουσίας και τις κοινωνικές διακρίσεις.

Πρωταγωνιστής του έργου, είναι ο περίφημος καθεδρικός ναός της Παναγίας των Παρισίων, στη σκιά του οποίου διαδραματίζεται η ιστορία του δύσμορφου κωδωνοκρούστη Κουασιμόδου, της όμορφης τσιγγάνας Εσμεράλδας και των υπόλοιπων ηρώων, που έχουν ζωγραφιστεί με εξαίσιες πινελιές από τη φλογερή και συνάμα χαριτωμένη πένα του μεγάλου συγγραφέα. Πρόκειται για μια ιστορία που περιγράφει τα κακώς κείμενα του Μεσαίωνα και αγγίζει έννοιες πανανθρώπινες, οι οποίες θυμίζουν τη σκληρότητα και τη βία της σημερινής εποχής.

IMG 20240301 114637

IMG 20240301 114912 1

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κολχικού, επισκέφτηκαν την Παρασκευή 1 Μαρτίου το Metropolitan: The Urban Theater στη Θεσσαλονίκη και παρακολούθησαν το Μιούζικαλ “Η Παναγία των Παρισίων”, ένα φαντασμαγορικό ροκ μιούζικαλ σε διασκευή και σκηνοθεσία Πασχάλη Αραμπατζή. Μέσα από μια σύγχρονη απόδοση και με σεβασμό στο κλασικό μυθιστόρημα του Ουγκώ, όπου με συναρπαστική και γρήγορη εξέλιξη, γεμάτη χιούμορ, μουσική, τραγούδι και χορό, είναι αφιερωμένη σε όλη την οικογένεια. Τα παιδιά σαγηνεύτηκαν, ενθουσιάστηκαν και γοητεύτηκαν από ένα ακόμα ποιοτικό παιδικό θέατρο!