Ευαισθητοποίηση των μαθητών για θέματα ρατσισμού

Στο σχολείο  μας υλοποιείται  από  το Πανεπιστήμιο  Ιωαννίνων  το Πρόγραμμα  <<Ευαισθητοποίηση  των μαθητών  για  θέματα  ρατσισμού >> στο πλαίσιο  του <<Ετήσιου  προγράμματος  2013  του Ευρωπαϊκού Ταμείου  Ένταξης  Υπηκόων  Τρίτων  Χωρών>>.Το  Πρόγραμμα  χρηματοδοτείται  από  το Ευρωπαϊκό  Ταμείο  Ένταξης  κατά  95% από  Κοινοτικούς  Πόρους  και κατά  5% από  Εθνικούς  Πόρους . Για  περισσότερες  πληροφορίες  πατήστε εδώ  http://racism.ptde.uoi.grRacism-Poster_ΣΩΣΤΟ

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευαισθητοποίηση των μαθητών για θέματα ρατσισμού

Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2015

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ

INVITATION  ALU  VOYAGE

 

Σ΄αρέσουν  τα ταξίδια; Πάρε  το  αεροπλάνο

και  το ταξίδι  σου  αρχίζει ……..

Καλώς  ήρθες  στην  Ελλάδα , στη Σαντορίνη !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2015

Ευχαριστήρια επιστολή προς τους κατοίκους της Ραχούλας δ.δ. του Δ. Λαρισαίων

Ο Σύλλογος  Γονέων και Κηδεμόνων  του  Δημ.Σχ. Κοιλάδας    ανακοινώνει  τα  εξής  παρακάτω : Ραχουλιώτισσες  και  Ραχουλιώτες ,κατά  την επίσκεψη   των μαθητών-παιδιών μας στο  πλαίσιο της  εκπαιδευτικής  εκδρόμης  που πραγματοποιήθηκε  τις 14-5-2015  στο χωριό σας ,όλοι εσείς με την ευγένεια και την απέραντη καλοσύνη σας προσδώσατε  έναν καινούργιο ορισμό στην έννοια της  λέξης” ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ” προσθέτοντας καινούργια, εντελώς δικά σας, ιδιαίτερα  χαρακτηριστικά ορίζοντας έτσι και εμπλουτίζοντας την ηθική σημασία της παραπάνω λέξης,  με αποτέλεσμα  οι μεταξύ μας σχέσεις να ισχυροποιηθούν  και να ενισχυθούν ακόμα πιο πολύ!!!! Όλους  μαζί και τον καθένα χωριστά,  σας ευχαριστούμε από καρδιάς!!!!

Η Πρόεδρος

Μένη Καραμπούζη

Η Αντιπρόεδρος                   Η Γραμματέας                 Ο Ταμίας

Σπυριδούλα Μινοβγίδη   Αθανασία Πάλλα    Δημήτρης Κρεστενίδης

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήρια επιστολή προς τους κατοίκους της Ραχούλας δ.δ. του Δ. Λαρισαίων

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

Στις  12-05-2015  ,ημέρα Τρίτη και ώρα 18:00 , στο  Δημ.Σχ. Κοιλάδας  πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη Εκπαιδευτική  Συνάντηση με θέμα: < Σχολική Βία  και Εκφοβισμός>. Το θέμα  ανέπτυξε η ψυχολόγος της Σχολής Γονέων, κα Κλείτσα  Ευαγγελία.Στη  συνάντηση  συμμετείχαν γονείς και εκπαιδευτικοί  του Δημ.Σχ. και Νηπ.Κοιλάδας.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ : Σχολική Βία και Εκφοβισμός

Στις 12-05-2015,ημέρα Τρίτη ,από τις 6μ.μ.έως 9μ.μ. το Δημ.Σχολ. Κοιλάδας , σε συνεργασία με τις Σχολές Γονέων του Δήμου Λαρισαίων,  θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτική συνάντηση  με θέμα: < Σχολική Βία και Εκφοβισμός >. Το  θέμα θα αναπτύξει ειδική ψυχολόγος της Σχολής Γονέων.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ : Σχολική Βία και Εκφοβισμός

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου Κοιλάδας του Δ.Δ. Λάρισας κοινοποιεί τα παρακάτω:
Ο Σύλλογος νιώθοντας την ανάγκη και υποχρέωση να ευχαριστήσει τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας σίγουρα δεν θα μπορούσε να περιοριστεί σ’ ένα ξερό και κοινότοπο «σας ευχαριστούμε» στους ανθρώπους, που έχουν αναγάγει ένα σχολείο σε σχολείο «Πρότυπο».
Στην εποχή της αβεβαιότητας και της αστάθειας και σε «πείσμα των καιρών» οι άνθρωποι αυτοί τιμώντας το λειτούργημά τους δημιούργησαν το πιο ασφαλές, βέβαιο και δημιουργικό περιβάλλον στους μαθητές.
Αυτό ακριβώς το περιβάλλον που δημιουργεί προσωπικότητες, εμπνέοντας τα παιδιά εμπιστοσύνη ασφάλεια και δημιουργικότητα.
Ένα περιβάλλον που όταν συναντιέται η αγάπη και το καθήκον των δασκάλων, καθημερινά, (απ’ το πρώτο κουδούνισμα, έως το τελευταίο) με την αγάπη και τον ενθουσιασμό των παιδιών προς το Σχολείο, δημιουργείται ένα υλικό το οποίο αυτοτροφοδοτεί τα χαρούμενα και ευτυχισμένα παιδιά. Δάσκαλοι που χαίρονται με τη χαρά των παιδιών, ενδιαφέρονται και προσπαθούν για το γνωστικό τους επίπεδο, συζητούν μαζί τους, τους μαθαίνουν να σκέφτονται, δάσκαλοι δίκαιοι, αυστηροί όταν χρειάζεται. Δάσκαλοι – θαυματοποιοί που μεταμορφώνουν τις λιτές και απέριττες αίθουσες, σε περίοδο εορτών, σε κανονικά θέατρα ντύνοντάς τα με τα καλύτερα σκηνικά και κουστούμια φτιαγμένα από υλικά αγάπης, υπομονής, φαντασίας και μεγάλης προσπάθειας!
Μαθητές που αναδεικνύονται σε μεγάλοι πρωταγωνιστές, παίζοντας και δραματοποιώντας τους ρόλους μοναδικά με μοναδικό σκοπό ν’ ανταποδώσουν την αγάπη τους στην μεγάλη προσπάθεια των δασκάλων τους και να τους κάνουν υπερήφανους! Παιδιά που παίζουν, χορεύουν, τραγουδούν, μαθαίνουν για την «ευγενή άμιλλα», και τόσα τόσα άλλα.
Αν το ζητούμενο κάθε νοήμονα γονιού είναι η ευτυχία, η χαρά, η μάθηση και η δημιουργικότητα, τότε αυτό το σχολείο τα παρέχει απλόχερα στα παιδιά μας.
Εμείς λοιπόν τι άλλο θα μπορούσαμε να δηλώσουμε εκτός από την απέραντη ευγνωμοσύνη μας στους εκπαιδευτικούς αυτούς:
Πετσέτα Πασχάλη Α΄ τάξη
Κατσιγιάννη Ιωάννα Β΄ τάξη
Μπασδέκη Γεώργιο Γ΄ τάξη
Περιστέρη Νίκο Δ΄ τάξη
Σταυροθεόδωρο Βασίλη Ε΄ τάξη
Κατηγιάννη Βάνα ΣΤ΄ τάξη
Παπαδημητρίου Θωμά Ολοήμερο
καθώς και τους δασκάλους ειδικότητας: Παπαποστόλου Αγαθή, Πάικου Αρετή, Στύλου Φωτεινή, Νεβράτζα Κων/να, Βαλιώτη Γιώργο και σίγουρα δεν θα μπορούσαμε να μην ευχαριστήσουμε τον Διευθυντή του Σχολείου μας τον κο Αναστάσιο Μίχη που μάλλον είναι και ο οραματιστής του τρόπου αυτής της συγκεκριμένης και πετυχημένης λειτουργίας του Σχολείου, βρίσκοντας τους καλύτερους εκφραστές του οράματός του στα πρόσωπα και στις αξίες των παραπάνω συναδέλφων του!
Προς ανταπόδοση της μεγάλης σας προσφοράς σας αφιερώνουμε ένα στίχο του Ν. Καζαντζάκη!
«Δουλεύω για έναν μεγάλο σκοπό ακούς;
για ένα μεγάλο σκοπό
κι όποιος δουλεύει, κι ο πιο ταπεινός
για ένα μεγάλο σκοπό,
γίνεται μεγάλος…»

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ