Θα σώσουμε τα πλατάνια;
Την Τετάρτη 11 Μαΐου 2022 στις 20:00 μ.μ., το σχολείο μας συμμετείχε σε δράση για την ασθένεια του μεταχρωματικού έλκους των Πλατάνων που διοργάνωσε το Γυμνάσιο και Λύκειο Κλειτορίας, σε συνεργασία με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κλειτορίας. Το Δημοτικό Σχολείο συμμετείχε με εικαστικές δημιουργίες από τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων καθώς και […]
Διαβάστε περισσότερα...